Elektronik / Embedded / Mobil Cihazlar
İnternetten Alınan Elektronik Eşya Bozulunca Muhatap Kim Oluyor?
İnternetten Alınan Elektronik Eşya Bozulunca Muhatap Kim Oluyor?
-
Aslında devlet bunada el atması lazım.
Burada satış yapıyorsan resmi olarak ofis açman ve temsilci bulundurman lazım diye.
-
engin01288 bunu yazdı
Aslında devlet bunada el atması lazım.
Burada satış yapıyorsan resmi olarak ofis açman ve temsilci bulundurman lazım diye.
Bir yer kiralayıp 1 masa 2 sandalye koyup bir avukatı temsilci olarak görevlendirmek zor değil.
-
noname bunu yazdı
Süpürge mi sıkıntı yaptı?
Garantiye gönderirken detaylı video çek kargo şubesinde. Böyle böyle içine her şeyi koydum, sağlam kargoladım falan şeklinde, tarih. Marih görünsün gazeteden telefondan bi yerden elinde kanıt olsun.
Resmi dille talebini de belirt içine. Ciddiye alıp çözmeleri lzm. Çözmezseler direkt hakem heyetinden iade istersin 6-8 ay beklersin ama iadeni alırsın
Henüz almadım ama mi den alacağım sanırım.
Bakıyorum n11 gg trendyol da yüzlerce kişi robot süpürgeyi almış satıcılarına övgüler yağdırmış. iyi de arıza yaparlarsa ne yapacaklar bakalım. ben vazgeçtim ithalatçıdan değil distrbütör den alıcam.
-
Liectroux C30B 500 W Akıllı Robot Süpürge 3.999,90 TL yerine 2.499,00 TL
https://m.n11.com/urun/liectroux-c30b-500-w-akilli-robot-supurge-1366818?magaza=teknomoshBen şunu sipariş ettim 2329 liraya bekliyorum bakalım inşallah pişman etmez
-
Aynısı basıma geldi örnek olsun diye anlatayım Türkiye'de olmadı olay. Geçen sene kasım ayında Amazon Almanya'dan bir bana bir hanıma oral b elektrikli diş fırçası aldım. Geçen aydan beri hanımın kullandığı diş fırçasının sanki bataryası akıyor gibiydi. Sürekli boyle siyah siyah lekeler oluyordu. Dün bilgisayarın basina geçince bi mesaj atayım bakayım adamlar ne diyecek diye Amazon müşteri temsilcisine mail attım. Dedim ki ben bu ürünü sizden aldım ve şöyle bir sorunu var. Ama sorun icin size mi yazmalıydım yoksa direkt oral b ile mi iletişime geçmeliydim bilmiyorum açıkçası dedim. Bugün mail atmışlar size yeni bir ürün gönderdik. Yarın elinizde olacak. Eski ürünü de bir ay içinde bize geri gönderin tarzında. Şaşırdım kaldım. Adamlar benden ürünün fotoğrafını bile istemediler. Bir mesajıma sıfır ürün gönderiyorlar. Şimdi Amazon hesabımdan baktım yarın elinizde diyor kargo takip bölümü. Vallahi helal olsun adamlara.
-
Delegado_Zero bunu yazdı
Aynısı basıma geldi örnek olsun diye anlatayım Türkiye'de olmadı olay. Geçen sene kasım ayında Amazon Almanya'dan bir bana bir hanıma oral b elektrikli diş fırçası aldım. Geçen aydan beri hanımın kullandığı diş fırçasının sanki bataryası akıyor gibiydi. Sürekli boyle siyah siyah lekeler oluyordu. Dün bilgisayarın basina geçince bi mesaj atayım bakayım adamlar ne diyecek diye Amazon müşteri temsilcisine mail attım. Dedim ki ben bu ürünü sizden aldım ve şöyle bir sorunu var. Ama sorun icin size mi yazmalıydım yoksa direkt oral b ile mi iletişime geçmeliydim bilmiyorum açıkçası dedim. Bugün mail atmışlar size yeni bir ürün gönderdik. Yarın elinizde olacak. Eski ürünü de bir ay içinde bize geri gönderin tarzında. Şaşırdım kaldım. Adamlar benden ürünün fotoğrafını bile istemediler. Bir mesajıma sıfır ürün gönderiyorlar. Şimdi Amazon hesabımdan baktım yarın elinizde diyor kargo takip bölümü. Vallahi helal olsun adamlara.
Amazon Türkiye'de bu mantıkta. Ancak çok sürmez bizim Donanımhaber ölücüleri adamların iyi niyetini suistimal etmeye başlar. Bknz : Apple. Türkiye'ye ilk geldiklerinde en ufak sorunda direk değişim cihazı veriyorlardı. Bizim millet baktı böyle bir şey var. Hemen garantinin bitmesine 1 ay kalmış telefonları saçma sapan nedenlerle değişim yaptırttı. Değişimden aldığı sıfır cihazıda jelatinlerini açmadan ilana koydu.
Apple'da baktı olmuyor sikerim böyle işi deyip öyle aşırı büyük bir problem yoksa sadece tamir etmeye başladı.
-
TRT olabilir , her alışveriş sikinden vergi giden tek kurum