folder Tahribat.com Forumları
linefolder Android - IOS Programlama
linefolder IOS İçin Sadece Kamerayı Açacak Bi Uygulama Arıyorum



IOS İçin Sadece Kamerayı Açacak Bi Uygulama Arıyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Reklamcı.
    sezginari
    sezginari's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2013
    Erkek

    Arkadaşlar iphone için bi uygulamaya ihtiyacım var. Uygulamadan beklentim şu;

    * uygulamayı açınca kemara açılacak.

    Bu kadar =) ve hiç bir şekilde başka bi uygulama ile ilişkili olmayacak foto veya video çekimi olmayacak sadece kamerayı ekrana yansıtacak.

    orjinal kemara uygulamasında olan flash butonu foto video kare pano vs çekme butonu hiç birşey olsun istemiyorum. Sadece ekran gözükecek herhangi bir yazı buton simge olmaması gerekiyor.

    Peki ben deli miyim neden böyle birşey istiyorum?

    Efenim çalıştığım kurumda bazen seminerler konferanslar vs oluyor ödül törenleri vs oluyor her neyse telefondan apple tv ye bağlanıyorum ekranı olduğu gibi aktarım yapabiliyorum apple tv de projektöre bağlı. yani ekranda ne varsa anlık olarak sahne arkasındaki büyük perdeye yansıyor. Dolayısıyla sadece kamera olması lazım o butonlar vs istenmiyor.

    Öncelikle şunu sorayım varmı böyle bildiğiniz bir uygulama?

    Yok ise ios da deneyimli müridlerden yardımlarını esirgememeleri konusunda yardım talep ediyorum :) 


    Matbaa Baskı ve Promoyon İşleriniz Tbt'ye özel fiyat ile yapılır. Islak Mendil,Baskılı Kürdan, Baskılı Pipet, Baskılı Peçete, Baskılı Stick şeker üretim hanemiz mevcuttur.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    O dediğin özellik Asus telefonlarda var. Ayna olarak geçiyor. Açınca direk ön kamerayı açıyor. Kadınlar makyaj yaparken ayna olmayınca vs kullansın diye yapmışlar.

    Her neyse mirror camera olarak arama yaparsan bi şeylere ulaşabilirsin belki.

    mkyb tarafından 30/Mar/17 14:26 tarihinde düzenlenmiştir

    Амıиа коуми ьоуие науатıи
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Reklamcı.
    sezginari
    sezginari's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2013
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    O dediğin özellik Asus telefonlarda var. Ayna olarak geçiyor. Açınca direk ön kamerayı açıyor. Kadınlar makyaj yaparken ayna olmayınca vs kullansın diye yapmışlar.

    Her neyse mirror camera olarak arama yaparsan bi şeylere ulaşabilirsin belki.

    İlgin için teşekükrler mürid öncelikle. Dediğin şey ekranda ne varsa ondan iki tane yapıyor benim istediğim o değil. Orjinal kamera uygulamasının aynısını istiyorum sadece ekranda görünen butonların yazıların simgelerin vs hiç birisi olmayacak. Şimdi baktım mirror camera olarak dediğin gibi aynı görevi yapıyor senin dediğin.


    Matbaa Baskı ve Promoyon İşleriniz Tbt'ye özel fiyat ile yapılır. Islak Mendil,Baskılı Kürdan, Baskılı Pipet, Baskılı Peçete, Baskılı Stick şeker üretim hanemiz mevcuttur.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Tamam hocam benim dediğim işte.

    Ekrana iki sefer dokununca arka kameraya geçiyor, ekranda hiç bir buton yazı vs yok.


    Амıиа коуми ьоуие науатıи
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurulmac11
    nurulmac11's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2012
    Erkek

    viewfinder diye arat belki bulursun biseyler


    black implies white, self implies other, life implies death.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Reklamcı.
    sezginari
    sezginari's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2013
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    Tamam hocam benim dediğim işte.

     

    Ekrana iki sefer dokununca arka kameraya geçiyor, ekranda hiç bir buton yazı vs yok.

    aynen hocam böyle işte bende resim hazırlamıştım :) 

    http://prntscr.com/eqajpz

    kırmızı çarpılar olamyacak sadece yeşil alan olması lazım :) 


    Matbaa Baskı ve Promoyon İşleriniz Tbt'ye özel fiyat ile yapılır. Islak Mendil,Baskılı Kürdan, Baskılı Pipet, Baskılı Peçete, Baskılı Stick şeker üretim hanemiz mevcuttur.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Reklamcı.
    sezginari
    sezginari's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2013
    Erkek
    nurulmac11 bunu yazdı

    viewfinder diye arat belki bulursun biseyler

    baktım şimdi hocam bulamadım


    Matbaa Baskı ve Promoyon İşleriniz Tbt'ye özel fiyat ile yapılır. Islak Mendil,Baskılı Kürdan, Baskılı Pipet, Baskılı Peçete, Baskılı Stick şeker üretim hanemiz mevcuttur.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ManiakRhifat
    ManiakRhifat's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek

    Eğer mac cihazın var ise kendin yapabilirsin. Diğer türlü birisi yapıp sana gönderemez, yaa app store da yayınlaması lazım yada enterprise hesap ile sertifika vs üretip sana göndermesi lazım. Linkteki anlatımdan çok rahat yapabilirsin. http://www.appcoda.com/ios-programming-camera-iphone-app/ 


    eğer bir domates ışık hızına ulaşırsa kendisi ışık olur. bu sebeple ampulü yakdığınızda yanınızdan geçenlerin ışık mı yoksa domates mi oldunu bilemezsiniz. eğer ışık diyorsanız ışıktır, domates diyorsanız domatezdir. buna röletivite deriz.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Reklamcı.
    sezginari
    sezginari's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2013
    Erkek
    ManiakRhifat bunu yazdı

    Eğer mac cihazın var ise kendin yapabilirsin. Diğer türlü birisi yapıp sana gönderemez, yaa app store da yayınlaması lazım yada enterprise hesap ile sertifika vs üretip sana göndermesi lazım. Linkteki anlatımdan çok rahat yapabilirsin. http://www.appcoda.com/ios-programming-camera-iphone-app/ 

    mac cihazım malesef yok ingilizcem hiç yok :) başkası yaptığında ben yükleyemiyor muyum ki ?


    Matbaa Baskı ve Promoyon İşleriniz Tbt'ye özel fiyat ile yapılır. Islak Mendil,Baskılı Kürdan, Baskılı Pipet, Baskılı Peçete, Baskılı Stick şeker üretim hanemiz mevcuttur.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dark_Lord
    Dark_Lord's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Mac olmaksızın ios'a app atılmıyor diye biliyorum ben eğer ki hybrid(apache cordova) ile kodlasan bile :O


    "biz televizyon izleyerek, milyonerler, sinema tanrıları, rock yıldızları olacağımıza inanarak büyüdük ama olamayacağız... hepimiz heba oluyoruz... bütün bir nesil benzin pompalıyor, garsonluk yapıyor ya da beyaz yakalı köle olmuş... reklamlar yüzünden araba ve kıyafet peşindeyiz... nefret ettiğimiz işlerde çalışıyor, gereksiz şeyler alıyoruz..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ManiakRhifat
    ManiakRhifat's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    sezginari bunu yazdı
    ManiakRhifat bunu yazdı

    Eğer mac cihazın var ise kendin yapabilirsin. Diğer türlü birisi yapıp sana gönderemez, yaa app store da yayınlaması lazım yada enterprise hesap ile sertifika vs üretip sana göndermesi lazım. Linkteki anlatımdan çok rahat yapabilirsin. http://www.appcoda.com/ios-programming-camera-iphone-app/ 

    mac cihazım malesef yok ingilizcem hiç yok :) başkası yaptığında ben yükleyemiyor muyum ki ?

    Mac olmadan değil sadece, developer hesabında olması gerekiyor. Başkasının yaptığını yüklemenin yolu app store, enterprise hesap veya jailbreak.


    eğer bir domates ışık hızına ulaşırsa kendisi ışık olur. bu sebeple ampulü yakdığınızda yanınızdan geçenlerin ışık mı yoksa domates mi oldunu bilemezsiniz. eğer ışık diyorsanız ışıktır, domates diyorsanız domatezdir. buna röletivite deriz.
Toplam Hit: 902 Toplam Mesaj: 11
ios kamera uygulama