İphone 4 Batarya Arıyorum..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trampfd
    trampfd's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2006
    Erkek

    Merhabalar müridcanlar, telefonumun şarjının birkaç saate kadar düşmesi neredeyse son zamanlarda birçok işimi aksatır hale geldi.

    Ufak bir araştırma yaptım, eBay'de ortalama $10 değiştirme kiti ile birlikte orijinali satılan bu meretin güzel ülkemizde 140tl ye (işçilik hariç) yanında bir adet tornavida bile verilmeden satıldığına üzülerek şahit oldum.

    eBay'den almama sebebim acil lazım olması, sahibinden.com da ortalama 50tl ye satıyorlar en azından mantıklı bir fiyat fakat onların da orijinal olup olmadığı belli değil, içime sinmedi.

    Kısacası telefon işleriyle ilgilenen müridlere başvurayım dedim, başkası kazanacağına siz kazanın, hemde benim içim rahat olsun.

    not: acil la.


    Ehl-i Byte
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    http://urun.gittigidiyor.com/cep-telefonu-pda/iphone-4-4s-icin-yedek-batarya-kargo-bedava-61388423

    http://urun.gittigidiyor.com/cep-telefonu-pda/apple-iphone-4s-batarya-amp-pil-62498396

    http://urun.gittigidiyor.com/cep-telefonu-pda/iphone-4g-tam-orjinal-pil-batarya-garanti-60327129

    Googleden bulduklarim bunlar yani oyle bulunmucak birsey degil ..

    Hatta Bizim bu yaylada Kose basi telefoncuda bile var 50 Tl diyor :)

     

    HoLyCat tarafından 29/Ağu/12 23:10 tarihinde düzenlenmiştir

    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼 - 🅷🅾🅻🆈 @Kaptan ın daha delikanlı olduğunu kanıtlayan şahsiyet ile tanıştım..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trampfd
    trampfd's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2006
    Erkek

    HoLyCat, bulamıyorum demedim ki zaten hacı?

    Ayrıca köşe başı telefoncu çakma bataryayı 50tl ye satıyorsa o onun mahareti değil insanların bilinçsizliği.


    Ehl-i Byte
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trampfd
    trampfd's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2006
    Erkek

    Hallettim gerek kalmadı..


    Ehl-i Byte
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Nerden hLlettin haci


    ...said addicted.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trampfd
    trampfd's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2006
    Erkek
    Noneyim bunu yazdı

    Nerden hLlettin haci

    Titizlikte sınır tanımadığım için, sıfır bir telefonun içinden gözümün önünde söktürerek aldım bir dükkandan :) 70tl verdim, gayet memnunum şuan.

    Servise falan gönderip günlerce onu bekleyemem, hem dahada kazık oralardaki fiyatlar.


    Ehl-i Byte
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rebellisch
    rebellisch's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek
    trampfd bunu yazdı
    Noneyim bunu yazdı

    Nerden hLlettin haci

    Titizlikte sınır tanımadığım için, sıfır bir telefonun içinden gözümün önünde söktürerek aldım bir dükkandan :) 70tl verdim, gayet memnunum şuan.

    Servise falan gönderip günlerce onu bekleyemem, hem dahada kazık oralardaki fiyatlar.

    e neden sıfır telefonu  söktüler anlamadım :)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trampfd
    trampfd's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2006
    Erkek
    rebellisch bunu yazdı
    trampfd bunu yazdı
    Noneyim bunu yazdı

    Nerden hLlettin haci

    Titizlikte sınır tanımadığım için, sıfır bir telefonun içinden gözümün önünde söktürerek aldım bir dükkandan :) 70tl verdim, gayet memnunum şuan.

    Servise falan gönderip günlerce onu bekleyemem, hem dahada kazık oralardaki fiyatlar.

    e neden sıfır telefonu  söktüler anlamadım :)

    Arızalıymış sanırım parçalayıp satıyordu eleman.


    Ehl-i Byte
Toplam Hit: 926 Toplam Mesaj: 8