folder Tahribat.com Forumları
linefolder Cep Telefonları, Gsm Operatörleri ve Mobil İnternet
linefolder İphone 6S Serisi Türkiye Fiyatları Belli Oldu - Gene Pahalı



İphone 6S Serisi Türkiye Fiyatları Belli Oldu - Gene Pahalı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    PathfindeR00 bunu yazdı
    NoToLeRaNcE bunu yazdı
    PathfindeR00 bunu yazdı

    Almak zorunda değilsiniz ki. Satıcı Apple ve ürününü bu fiyattan konumlandırıyor piyasada. Aynı zamanda bu ürünün yakını birçok üründe var. Apple bu piyasada telefona 4000 lira verebilecekler için telefon üreten bir şirket. Bu kadar basit. 

    Mevzu zaten veripte alabilenlere degil, mevzu ederinin o olmadigi. Bu Sirket insalari s.kiyo bu da bu kadar basit.

     

    Bence dediğin gibi yapmıyor

    Örnek;

    -Donanım ücreti 1000 lira

    -Yazılım ücreti 1000 lira

    -Marka değeri 500 lira

    -Zengin imajı 1000 lira

    -Uygulama desteği 500 lira 

     

    Biraz böyle bakmak lazım diye düşünüyorum. 

    Sizin açıdan bakınca milyon dolarlık elmaslar tamamen dolandırıcılık. İşlev sıfır ama ücret devasa.

    Sen elmasla bunu bir mi tutuyon hocam :D o zaman sey yapmayalim hic yatalim direk.

    500 liralik uygulama destegi :/  gorduk icloud ne hale soktu. zengin imaji mi ? :D neyse hayirlisi. 3 tane alayim gidip.


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek

    Telefon pahalı deyil. TL değersiz.

    Lg G2 bakıyorum ben. Ucuz bulursam alcam

    manhyak tarafından 29/Eyl/15 19:57 tarihinde düzenlenmiştir

    Ben Rusya da bir hayat kadını Hollanda da bir eşcinsel İngiltere de bir küfürbaz Afrika da bir köle Almanya da bir alkoliğim. Ben sizin istemediğiniz herkesim.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hellaven
    Hellaven's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2011
    Erkek

    Beklenen oldu ve Apple bugün iphone 6S ve 6S Plus'ların çıkış haftalarında13 milyon adet satıldığını açıklayarak geçen seneki rekoru kırdıklarını bildirdi.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PathfindeR00
    PathfindeR00's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    NoToLeRaNcE bunu yazdı
    PathfindeR00 bunu yazdı
    NoToLeRaNcE bunu yazdı
    PathfindeR00 bunu yazdı

    Almak zorunda değilsiniz ki. Satıcı Apple ve ürününü bu fiyattan konumlandırıyor piyasada. Aynı zamanda bu ürünün yakını birçok üründe var. Apple bu piyasada telefona 4000 lira verebilecekler için telefon üreten bir şirket. Bu kadar basit. 

    Mevzu zaten veripte alabilenlere degil, mevzu ederinin o olmadigi. Bu Sirket insalari s.kiyo bu da bu kadar basit.

     

    Bence dediğin gibi yapmıyor

    Örnek;

    -Donanım ücreti 1000 lira

    -Yazılım ücreti 1000 lira

    -Marka değeri 500 lira

    -Zengin imajı 1000 lira

    -Uygulama desteği 500 lira 

     

    Biraz böyle bakmak lazım diye düşünüyorum. 

    Sizin açıdan bakınca milyon dolarlık elmaslar tamamen dolandırıcılık. İşlev sıfır ama ücret devasa.

    Sen elmasla bunu bir mi tutuyon hocam :D o zaman sey yapmayalim hic yatalim direk.

    500 liralik uygulama destegi :/  gorduk icloud ne hale soktu. zengin imaji mi ? :D neyse hayirlisi. 3 tane alayim gidip.

    Sadece sözleri okumuşsun. Arkasındaki fikirler düşüncelerine hiç yansımamış. Örnek veriyorum dedim. Mikro iktisat ve pazarlamanın harlaması var sözlerimde. TL/fayda analizi yapman gerek ve üründen alınan faydaların cep telefonu olma dışında faydalar olduğunu söyledim. Sonuç olarak bu fiyatları Apple "4000'ne okuturuz abi" diye seçmiyor. Bu yaklaşım çok sığ olurdu. Arkasında "Monopolcü rekabet" analizi var. Apple için kar maksimizasyonunu sağlayan fiyat bu. Apple bu fiyatı istiyor çünkü sadece cep telefonu olmadığını söylüyor. Bu "Son model bir İphone" diyor. Neyse, biraz derinine inmek lazım ama halkımıza uygun bir şekilde "yatmayı" tercih ettin. :) 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piradomim
    piradomim's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2009
    Erkek

    Androidci adamken bi macera ile iphone6 ya geçtik bi cihaz yapmışlar 2,5ayda 3 kere sıfırladılar , tamam amk müşteri memnuniyeti 10numara ama yaptığın kasa bi boka yaramıyor , ne olucak bunun sonu diyorum nadir yaşadığımız sorun bu diyor. Nasıl oluyorsa her verdiği 0 cihazda aynı ekran hatası var. Çevremde kimin cihazına baksam aynı sorun onlarda da var. Hala diyor ki nadir yaşanıyor oysa millet bilmiyor..

     


    saat-zippo
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    PathfindeR00 bunu yazdı
    NoToLeRaNcE bunu yazdı
    PathfindeR00 bunu yazdı
    NoToLeRaNcE bunu yazdı
    PathfindeR00 bunu yazdı

    Almak zorunda değilsiniz ki. Satıcı Apple ve ürününü bu fiyattan konumlandırıyor piyasada. Aynı zamanda bu ürünün yakını birçok üründe var. Apple bu piyasada telefona 4000 lira verebilecekler için telefon üreten bir şirket. Bu kadar basit. 

    Mevzu zaten veripte alabilenlere degil, mevzu ederinin o olmadigi. Bu Sirket insalari s.kiyo bu da bu kadar basit.

     

    Bence dediğin gibi yapmıyor

    Örnek;

    -Donanım ücreti 1000 lira

    -Yazılım ücreti 1000 lira

    -Marka değeri 500 lira

    -Zengin imajı 1000 lira

    -Uygulama desteği 500 lira 

     

    Biraz böyle bakmak lazım diye düşünüyorum. 

    Sizin açıdan bakınca milyon dolarlık elmaslar tamamen dolandırıcılık. İşlev sıfır ama ücret devasa.

    Sen elmasla bunu bir mi tutuyon hocam :D o zaman sey yapmayalim hic yatalim direk.

    500 liralik uygulama destegi :/  gorduk icloud ne hale soktu. zengin imaji mi ? :D neyse hayirlisi. 3 tane alayim gidip.

    Sadece sözleri okumuşsun. Arkasındaki fikirler düşüncelerine hiç yansımamış. Örnek veriyorum dedim. Mikro iktisat ve pazarlamanın harlaması var sözlerimde. TL/fayda analizi yapman gerek ve üründen alınan faydaların cep telefonu olma dışında faydalar olduğunu söyledim. Sonuç olarak bu fiyatları Apple "4000'ne okuturuz abi" diye seçmiyor. Bu yaklaşım çok sığ olurdu. Arkasında "Monopolcü rekabet" analizi var. Apple için kar maksimizasyonunu sağlayan fiyat bu. Apple bu fiyatı istiyor çünkü sadece cep telefonu olmadığını söylüyor. Bu "Son model bir İphone" diyor. Neyse, biraz derinine inmek lazım ama halkımıza uygun bir şekilde "yatmayı" tercih ettin. :) 

    Sonuc olarak bi telefon 4000 türk lirası, dunya uzerinde kime gidersen git buna normal diyen adamin aklindan suphe ederim ben, romanda yazsan bisey degismicek benim icin monopol filan hikaye yani :)


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PathfindeR00
    PathfindeR00's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    NoToLeRaNcE bunu yazdı
    PathfindeR00 bunu yazdı
    NoToLeRaNcE bunu yazdı
    PathfindeR00 bunu yazdı
    NoToLeRaNcE bunu yazdı
    PathfindeR00 bunu yazdı

    Almak zorunda değilsiniz ki. Satıcı Apple ve ürününü bu fiyattan konumlandırıyor piyasada. Aynı zamanda bu ürünün yakını birçok üründe var. Apple bu piyasada telefona 4000 lira verebilecekler için telefon üreten bir şirket. Bu kadar basit. 

    Mevzu zaten veripte alabilenlere degil, mevzu ederinin o olmadigi. Bu Sirket insalari s.kiyo bu da bu kadar basit.

     

    Bence dediğin gibi yapmıyor

    Örnek;

    -Donanım ücreti 1000 lira

    -Yazılım ücreti 1000 lira

    -Marka değeri 500 lira

    -Zengin imajı 1000 lira

    -Uygulama desteği 500 lira 

     

    Biraz böyle bakmak lazım diye düşünüyorum. 

    Sizin açıdan bakınca milyon dolarlık elmaslar tamamen dolandırıcılık. İşlev sıfır ama ücret devasa.

    Sen elmasla bunu bir mi tutuyon hocam :D o zaman sey yapmayalim hic yatalim direk.

    500 liralik uygulama destegi :/  gorduk icloud ne hale soktu. zengin imaji mi ? :D neyse hayirlisi. 3 tane alayim gidip.

    Sadece sözleri okumuşsun. Arkasındaki fikirler düşüncelerine hiç yansımamış. Örnek veriyorum dedim. Mikro iktisat ve pazarlamanın harlaması var sözlerimde. TL/fayda analizi yapman gerek ve üründen alınan faydaların cep telefonu olma dışında faydalar olduğunu söyledim. Sonuç olarak bu fiyatları Apple "4000'ne okuturuz abi" diye seçmiyor. Bu yaklaşım çok sığ olurdu. Arkasında "Monopolcü rekabet" analizi var. Apple için kar maksimizasyonunu sağlayan fiyat bu. Apple bu fiyatı istiyor çünkü sadece cep telefonu olmadığını söylüyor. Bu "Son model bir İphone" diyor. Neyse, biraz derinine inmek lazım ama halkımıza uygun bir şekilde "yatmayı" tercih ettin. :) 

    Sonuc olarak bi telefon 4000 türk lirası, dunya uzerinde kime gidersen git buna normal diyen adamin aklindan suphe ederim ben, romanda yazsan bisey degismicek benim icin monopol filan hikaye yani :)

    İşte sıkıntı burda. Tüm piyasayı kendi görüşlerinle eş değer tutuyorsun. Bu telefonun farklı renklerini alan insanlar var değişik değişik kullanırım diye. Sonuç olarak senin durumun "tavşan-dağ" durumu. :)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    PathfindeR00 bunu yazdı
    NoToLeRaNcE bunu yazdı
    PathfindeR00 bunu yazdı
    NoToLeRaNcE bunu yazdı
    PathfindeR00 bunu yazdı
    NoToLeRaNcE bunu yazdı
    PathfindeR00 bunu yazdı

    Almak zorunda değilsiniz ki. Satıcı Apple ve ürününü bu fiyattan konumlandırıyor piyasada. Aynı zamanda bu ürünün yakını birçok üründe var. Apple bu piyasada telefona 4000 lira verebilecekler için telefon üreten bir şirket. Bu kadar basit. 

    Mevzu zaten veripte alabilenlere degil, mevzu ederinin o olmadigi. Bu Sirket insalari s.kiyo bu da bu kadar basit.

     

    Bence dediğin gibi yapmıyor

    Örnek;

    -Donanım ücreti 1000 lira

    -Yazılım ücreti 1000 lira

    -Marka değeri 500 lira

    -Zengin imajı 1000 lira

    -Uygulama desteği 500 lira 

     

    Biraz böyle bakmak lazım diye düşünüyorum. 

    Sizin açıdan bakınca milyon dolarlık elmaslar tamamen dolandırıcılık. İşlev sıfır ama ücret devasa.

    Sen elmasla bunu bir mi tutuyon hocam :D o zaman sey yapmayalim hic yatalim direk.

    500 liralik uygulama destegi :/  gorduk icloud ne hale soktu. zengin imaji mi ? :D neyse hayirlisi. 3 tane alayim gidip.

    Sadece sözleri okumuşsun. Arkasındaki fikirler düşüncelerine hiç yansımamış. Örnek veriyorum dedim. Mikro iktisat ve pazarlamanın harlaması var sözlerimde. TL/fayda analizi yapman gerek ve üründen alınan faydaların cep telefonu olma dışında faydalar olduğunu söyledim. Sonuç olarak bu fiyatları Apple "4000'ne okuturuz abi" diye seçmiyor. Bu yaklaşım çok sığ olurdu. Arkasında "Monopolcü rekabet" analizi var. Apple için kar maksimizasyonunu sağlayan fiyat bu. Apple bu fiyatı istiyor çünkü sadece cep telefonu olmadığını söylüyor. Bu "Son model bir İphone" diyor. Neyse, biraz derinine inmek lazım ama halkımıza uygun bir şekilde "yatmayı" tercih ettin. :) 

    Sonuc olarak bi telefon 4000 türk lirası, dunya uzerinde kime gidersen git buna normal diyen adamin aklindan suphe ederim ben, romanda yazsan bisey degismicek benim icin monopol filan hikaye yani :)

    İşte sıkıntı burda. Tüm piyasayı kendi görüşlerinle eş değer tutuyorsun. Bu telefonun farklı renklerini alan insanlar var değişik değişik kullanırım diye. Sonuç olarak senin durumun "tavşan-dağ" durumu. :)

    Ac sayfalarca yazilanlari oku, hatta yonetim acsin bi anket bu konuda neymis ahalinin gorusu gorelim :)

    ayfon 4000 liraya satiliyo diye ironi dolu basliklar yapilan elestiriler gırla gidiyo. E tabi ki bi elin 5 parmaginin 5i de bir degil  ama cogunlugunda cogunlugu hatta onunda cogunlugu bu fiyatin abarti ve sacma oldugunu soyluyo. Bunlari gormemek fanboyluktan baska bisey degil benim gozumde. He neye yarar gorsede gidip alacak onlarca beyin fakiri insan var hala dünya üzerinde.

    Degisik degisik alirim kullanirim nedir ya beyin ürünü mü bu hareket sence ? Cebinde ki parayla 2638 tane afyon alacak adamin bile yapmasi bana gore gerizekalilikken tutup verme bu ornegi bana.

    Tavsan dag olarak gor cok sey olmaz benim icin alio elimi dahi surmem bu alete evet, ama insanlar gormeye basliyacak bunu oyle yada boyle.

    Hala diyorum ki dusunme gucu olan insanlara; abicim telefonun fiyati 4000 lira. 4000 tane bir lira, 400 tane o mavi yüz liralardan.


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    çok pahalı yahu bu ne  a.q sövmek istemiyorum ama ulan kazıgı götümüze kadar sokuyorlar paramızın degeri  yok artık,  şu vergileri tek seferde versekte kurtulsak a.q böyle parça parça sikmeleri zoruma gidiyor  , tek seferde verelim kurtulalım.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PathfindeR00
    PathfindeR00's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    NoToLeRaNcE bunu yazdı
    PathfindeR00 bunu yazdı
    NoToLeRaNcE bunu yazdı
    PathfindeR00 bunu yazdı
    NoToLeRaNcE bunu yazdı
    PathfindeR00 bunu yazdı
    NoToLeRaNcE bunu yazdı
    PathfindeR00 bunu yazdı

    Almak zorunda değilsiniz ki. Satıcı Apple ve ürününü bu fiyattan konumlandırıyor piyasada. Aynı zamanda bu ürünün yakını birçok üründe var. Apple bu piyasada telefona 4000 lira verebilecekler için telefon üreten bir şirket. Bu kadar basit. 

    Mevzu zaten veripte alabilenlere degil, mevzu ederinin o olmadigi. Bu Sirket insalari s.kiyo bu da bu kadar basit.

     

    Bence dediğin gibi yapmıyor

    Örnek;

    -Donanım ücreti 1000 lira

    -Yazılım ücreti 1000 lira

    -Marka değeri 500 lira

    -Zengin imajı 1000 lira

    -Uygulama desteği 500 lira 

     

    Biraz böyle bakmak lazım diye düşünüyorum. 

    Sizin açıdan bakınca milyon dolarlık elmaslar tamamen dolandırıcılık. İşlev sıfır ama ücret devasa.

    Sen elmasla bunu bir mi tutuyon hocam :D o zaman sey yapmayalim hic yatalim direk.

    500 liralik uygulama destegi :/  gorduk icloud ne hale soktu. zengin imaji mi ? :D neyse hayirlisi. 3 tane alayim gidip.

    Sadece sözleri okumuşsun. Arkasındaki fikirler düşüncelerine hiç yansımamış. Örnek veriyorum dedim. Mikro iktisat ve pazarlamanın harlaması var sözlerimde. TL/fayda analizi yapman gerek ve üründen alınan faydaların cep telefonu olma dışında faydalar olduğunu söyledim. Sonuç olarak bu fiyatları Apple "4000'ne okuturuz abi" diye seçmiyor. Bu yaklaşım çok sığ olurdu. Arkasında "Monopolcü rekabet" analizi var. Apple için kar maksimizasyonunu sağlayan fiyat bu. Apple bu fiyatı istiyor çünkü sadece cep telefonu olmadığını söylüyor. Bu "Son model bir İphone" diyor. Neyse, biraz derinine inmek lazım ama halkımıza uygun bir şekilde "yatmayı" tercih ettin. :) 

    Sonuc olarak bi telefon 4000 türk lirası, dunya uzerinde kime gidersen git buna normal diyen adamin aklindan suphe ederim ben, romanda yazsan bisey degismicek benim icin monopol filan hikaye yani :)

    İşte sıkıntı burda. Tüm piyasayı kendi görüşlerinle eş değer tutuyorsun. Bu telefonun farklı renklerini alan insanlar var değişik değişik kullanırım diye. Sonuç olarak senin durumun "tavşan-dağ" durumu. :)

    Ac sayfalarca yazilanlari oku, hatta yonetim acsin bi anket bu konuda neymis ahalinin gorusu gorelim :)

    ayfon 4000 liraya satiliyo diye ironi dolu basliklar yapilan elestiriler gırla gidiyo. E tabi ki bi elin 5 parmaginin 5i de bir degil  ama cogunlugunda cogunlugu hatta onunda cogunlugu bu fiyatin abarti ve sacma oldugunu soyluyo. Bunlari gormemek fanboyluktan baska bisey degil benim gozumde. He neye yarar gorsede gidip alacak onlarca beyin fakiri insan var hala dünya üzerinde.

    Degisik degisik alirim kullanirim nedir ya beyin ürünü mü bu hareket sence ? Cebinde ki parayla 2638 tane afyon alacak adamin bile yapmasi bana gore gerizekalilikken tutup verme bu ornegi bana.

    Tavsan dag olarak gor cok sey olmaz benim icin alio elimi dahi surmem bu alete evet, ama insanlar gormeye basliyacak bunu oyle yada boyle.

    Hala diyorum ki dusunme gucu olan insanlara; abicim telefonun fiyati 4000 lira. 4000 tane bir lira, 400 tane o mavi yüz liralardan.

    40 tane mavi yüz liralardan. :)

    Seninle aynı fikirdeyim ve 2011 yılın telefonu olan Galaxy S II kullanıyorum. Hala ihtiyaçlarımın üzerinde bir telefon. 

    Ama bize pahalı geliyor diye söz söyleme hakkımız yok. 4000 lira bizim için ciddi bir rakam ama alanlar için değer bir rakam. 

    Hatta kontratlı alarak 5000-6000 lira ödeyen asgari ücretli insan var. Ama onlar için hayati bir ihtiyaç. Aplle buna cevap veriyor. Elden birşey gelmez. Bize laf düşmez.

Toplam Hit: 5534 Toplam Mesaj: 59
iphone iphone