folder Tahribat.com Forumları
linefolder Vukuatlar
linefolder Kediye Elektrik İle İşkence Yöntemi



Kediye Elektrik İle İşkence Yöntemi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oguzhanbaba
    oguzhanbaba's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2005
    Erkek
     valla kediyi siken de o tırmalamayı göze alıyodur artık.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onderbiz
    onderbiz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2005
    Erkek
    ya psikopatmısınız ya foruma bak hele
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aNtith
    aNtith's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2005
    Dişi

    Dallamateam:)) sizi seviyom Kedinin çoluk ordamıydı hikaye güzeldi dallamateam ehueuehe :))) ne mutlu türküm diyene türk gibi olmayanı  a.K AuhauAUHAUAH Sizi seviyorum yaa

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyDemon
    HolyDemon's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    hemen benim kediye işkence etmeye başlıyorum

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    descartes
    descartes's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2005
    Erkek
    Çocuk seni yakalamıyım bu kadar diyorum.....
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MitNickKevin
    MitNickKevin's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2004
    Erkek

    descartes bunu yazdı:



    Çocuk seni yakalamıyım bu kadar diyorum.....



    :))))


    valla herkes öyle diyo ama şimdiye kadar birinin gelipte beni yakaladığını görmedim, biri mit'im der seni arıyorum der, biri mafyayım der seni arıyorum der, biri normal bir vatandaşım forumdaki mesajlarına gıcık oldum der seni arıyorum der ne iştir anlamadım...


    a.k ne kadar meraklısınız beni bulmaya...


    hadi mitler tamam yerimi yurdumu buldu ama artık barıştım onlarla aramızda sorun kalmadı, hatta bi ara görüşmeye bile gidecem :)


    mafyayız diyen GLM (gerçek lamerler topluluğu) bi adımı soyadımı bulmuş senin herşeyi bulduk diye geçiniyorlar :)


    sende ara bakalım ne olacak...

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TugrulBaba
    TugrulBaba's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2003
    Erkek
    bı tanede benden.

    1 adet kedı

    4 adet gazoz kapağı

    yapıştırıcı
    Bu malzzemeler edınıldıkten sonra kedının ayaklarına gazozo kapakları yapıstırılır. Kedı asfalt yola bırakılır. Kedı kendı ayagından cıkan metalık seslerden korkarak hızlanmaya baslar. Asfaltta hareket kabılıyetı gozlemlenır.

    Gözlem sonuçları

    gazoz kapaklarının kaygan yuzeyı yuzunden kedı kayar duser kalkar delı gıbı kosmaya cabalar ve son derce komık anlar yasatır bızlere. Evde denemeyın..

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    takla_atan_imam
    takla_atan_imam's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2003
    Erkek

    Yiyecekseniz kediyi magnetronda 1.5 dk Holyone dedigi gibi once oldurup 3 dk da oyle ekstra pisirip uzerine biraz ketchup birazda mayonez sikip ekmek arasi yapabilirsiniz, yok elektirik sokuyla bayiltacam aci cekmesin keserken diyorsaniz yada pence atmasin diyorsaniz bu takdikde guzeldir Mitin verdigi ama yemiyecekseniz telef etmeyin .Israf haramdir. Bu kedinin yanindan MitNickKevin gecmis soylentilere gore:) Kesin elektirik isi bu...


  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hasanbasri
    hasanbasri's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2005
    Erkek
    TugrulBaba bunu yazdı:


    bı tanede benden.
    1 adet kedı
    4 adet gazoz kapağı
    yapıştırıcı
    Bu malzzemeler edınıldıkten sonra kedının ayaklarına gazozo kapakları yapıstırılır. Kedı asfalt yola bırakılır. Kedı kendı ayagından cıkan metalık seslerden korkarak hızlanmaya baslar. Asfaltta hareket kabılıyetı gozlemlenır.
    Gözlem sonuçları
    gazoz kapaklarının kaygan yuzeyı yuzunden kedı kayar duser kalkar delı gıbı kosmaya cabalar ve son derce komık anlar yasatır bızlere. Evde denemeyın..


    bak bu güzel işte...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bossie
    bossie's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Dişi
    ya varya okurken bile midem kalktı siz bide bunu yapıyorsunuz!Allah bunu yapanlara akıl fikir ihsan eylesin ne diyim!hele biri yemek tarifi olarak vermemiş mi! iyyyk yani!!!
Toplam Hit: 9029 Toplam Mesaj: 65