Kemandan Anlayanlar Lutfen İceri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kazasker1
    kazasker1's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    9 yasindaki kizim keman kursuna basladi. Ogretmeni 3/4 keman ve keman yastigi alinacak demis. Tamam alalim, ama ne alalim, hangi markalara bakalim, cok oyle aman aman para vermeyelim simdilik, bakalim sevecek, sevmeyecek, belki isinamayacak falan...

    Yardim...


    Anam Türk, Babam Türk, Soyum Türk. Ergenekondan Başlamış Türk'lüğüm. Gerisinin... Türk Oğlu Türk'üm, Onur Duyarım...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek

    Ben seni üniversiteli biliyordum. Allah uzun ömürler versin. Valla bende de yaş 30 ve kendine keman kursu arıyorum. Daha önce hiç elime almadım. Nerede kursa verdin? 

    Konuyu dağıtmak gibi olmasın.


    Kendimi eğitime ilme bilime adadım... Diyelim ki, sen benimsin,hasretin benim... Çalarsa kapımızı ayrılık gider misin Sevgilim ?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kazasker1
    kazasker1's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    4-12 yas grubu 🙂


    Anam Türk, Babam Türk, Soyum Türk. Ergenekondan Başlamış Türk'lüğüm. Gerisinin... Türk Oğlu Türk'üm, Onur Duyarım...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dante_
    Dante_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2009
    Erkek
    kazasker1 bunu yazdı

    9 yasindaki kizim keman kursuna basladi. Ogretmeni 3/4 keman ve keman yastigi alinacak demis. Tamam alalim, ama ne alalim, hangi markalara bakalim, cok oyle aman aman para vermeyelim simdilik, bakalim sevecek, sevmeyecek, belki isinamayacak falan...

    Yardim...

    Hocam bütçe olarak ne düşünüyorsun. 


    Dante_
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yucel
    Yucel's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    Sevilla ya da valencia markalı kemanlar başlangıç için fena değil. Bende Rösler markalı bir keman var, 4-5 sene önce 300 TL civarına almıştım, şu an malum dolar yüzünden 600-700 bandında gezmekte. Onu da düşünebilirsiniz.


    less than one, more than zero.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kazasker1
    kazasker1's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    Yani 400-500 gibi bi rakam max su an. Severse, devam ederse daha profesyonelini de alirim tabii ki. 


    Anam Türk, Babam Türk, Soyum Türk. Ergenekondan Başlamış Türk'lüğüm. Gerisinin... Türk Oğlu Türk'üm, Onur Duyarım...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dante_
    Dante_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2009
    Erkek
    kazasker1 bunu yazdı

    Yani 400-500 gibi bi rakam max su an. Severse, devam ederse daha profesyonelini de alirim tabii ki. 

    Röslar vla-6 hdv -21 3/4 Kenan bakabilirsin hocam ağaç olarak tını olarak uzun süre kullanabilir. 


    Dante_
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kazasker1
    kazasker1's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    Anlaşıldı. Doğru düzgün bi keman 600 liradan aşağı değil. Verelim ve alalım :) Yeter ki keman çalmayı öğrensin çocuk.

    Markaları aldım. Yarın kemeraltında eskiden beri keman satan bi dükkan varmış. Ona gidicez bakalım.

    Teşekkürler. 


    Anam Türk, Babam Türk, Soyum Türk. Ergenekondan Başlamış Türk'lüğüm. Gerisinin... Türk Oğlu Türk'üm, Onur Duyarım...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    en çok istediğim muhtemelen 5 şeyden biri kızım olsun da keman çalsın :) Allah analı babalı büyütsün hocam. acayip derecede güzel bir karar. her çocuk ufaklıktan herhangi bir enstrüman öğrenmeli. zannediyorum istanbuldasın ve kemeraltı dediğin yer unkapanı :)  unkapanında uygun yerler var. yine 250 - 300 liraya alınabilir birşey bulursun kanaatindeyim


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kazasker1
    kazasker1's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek
    Meliksah bunu yazdı

    en çok istediğim muhtemelen 5 şeyden biri kızım olsun da keman çalsın :) Allah analı babalı büyütsün hocam. acayip derecede güzel bir karar. her çocuk ufaklıktan herhangi bir enstrüman öğrenmeli. zannediyorum istanbuldasın ve kemeraltı dediğin yer unkapanı :)  unkapanında uygun yerler var. yine 250 - 300 liraya alınabilir birşey bulursun kanaatindeyim

    Yok Kemeraltı dediğim yer Kemeraltı. İzmirdeki Kemeraltı :)

    Allah sana da bir kız çocuğu versin inşallah. Oğlum da var, ama kız çocuğu bambaşka bi keyif. Her erkeğin bir kızı olmalı.

    Oğlan çocuğu da facia yaşamak isteyenler için önerilebilir :D


    Anam Türk, Babam Türk, Soyum Türk. Ergenekondan Başlamış Türk'lüğüm. Gerisinin... Türk Oğlu Türk'üm, Onur Duyarım...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Hocam tebrik ederim böyle birşey yaptığın için :)

    Senin gibi ebeveynleri gördükçe mutlu oluyorum. Küçük yaşta müzik, spor gibi dallara yönlendirilsek belki hepimizin hayatları daha farklı olurdu :)

     


    .
Toplam Hit: 327 Toplam Mesaj: 11
keman keman