Middle Earth 1
-
sahura kadar hamachiden middle earth yapıcak murit varmı buralarda :D
-
Gameranger kur(http://www.gameranger.com/) istediğin zaman girip online bfme I, II veya istediğin başka oyunları oynayabilirsin
listesi de şurda;
http://www.gameranger.com/games/
-
1 değil ama 2'de eziilmek isteyen pm atabilir :)
-
Holyzone bunu yazdı:
-----------------------------
Gameranger kur(http://www.gameranger.com/) istediğin zaman girip online bfme I, II veya istediğin başka oyunları oynayabilirsin
listesi de şurda;
http://www.gameranger.com/games/
-----------------------------bunun çalışması için orjinal oyun lazım deilmi ?
-
Bana Middle of earth 1 ve 2 Linklerini verebilcek biri varmı hızlı çekmesi tercihimdir. ikisinide oynamak istiyorum
-
Mycity bunu yazdı:
-----------------------------
Holyzone bunu yazdı:
-----------------------------
Gameranger kur(http://www.gameranger.com/) istediğin zaman girip online bfme I, II veya istediğin başka oyunları oynayabilirsin
listesi de şurda;
http://www.gameranger.com/games/
-----------------------------bunun çalışması için orjinal oyun lazım deilmi ?
-----------------------------yok hayır kopya orjinal farketmiyor gameranger baya kullanışlı.hamachi falan yanında halt etmiş.
-
Holyzone bunu yazdı:
-----------------------------Gameranger kur(http://www.gameranger.com/) istediğin zaman girip online bfme I, II veya istediğin başka oyunları oynayabilirsin
listesi de şurda;
http://www.gameranger.com/games/
-----------------------------kurudm adamların oyunlaınada katılıyorum oyunu baslatıyoalr ama network bolumunde dıgerleri gozukmuyo sadece ben varım oynıyamıyorum
-
Mycity bunu yazdı:
-----------------------------
Holyzone bunu yazdı:
-----------------------------
Gameranger kur(http://www.gameranger.com/) istediğin zaman girip online bfme I, II veya istediğin başka oyunları oynayabilirsin
listesi de şurda;
http://www.gameranger.com/games/
-----------------------------bunun çalışması için orjinal oyun lazım deilmi ?
-----------------------------hayır gerek yok
-
WitchKing bunu yazdı:
-----------------------------
1 değil ama 2'de eziilmek isteyen pm atabilir :)
-----------------------------Hahah. Witch-King biliyor musun?
-
WitchKing bunu yazdı:
-----------------------------
Mycity bunu yazdı:
-----------------------------
Holyzone bunu yazdı:
-----------------------------
Gameranger kur(http://www.gameranger.com/) istediğin zaman girip online bfme I, II veya istediğin başka oyunları oynayabilirsin
listesi de şurda;
http://www.gameranger.com/games/
-----------------------------bunun çalışması için orjinal oyun lazım deilmi ?
-----------------------------yok hayır kopya orjinal farketmiyor gameranger baya kullanışlı.hamachi falan yanında halt etmiş.
-----------------------------garena gibi bişey galiba?
-
ulquiorra bunu yazdı:
-----------------------------
WitchKing bunu yazdı:
-----------------------------
Mycity bunu yazdı:
-----------------------------
Holyzone bunu yazdı:
-----------------------------
Gameranger kur(http://www.gameranger.com/) istediğin zaman girip online bfme I, II veya istediğin başka oyunları oynayabilirsin
listesi de şurda;
http://www.gameranger.com/games/
-----------------------------bunun çalışması için orjinal oyun lazım deilmi ?
-----------------------------yok hayır kopya orjinal farketmiyor gameranger baya kullanışlı.hamachi falan yanında halt etmiş.
-----------------------------garena gibi bişey galiba?
-----------------------------evet ama garenayıda katlar yani desteklediği oyun sayısı yeter zaten . sistemi de çok basit.
@wking
deneyelim istersen pm atman yeterli tbtye 2 WK fazla :F :D
