folder Tahribat.com Forumları
linefolder Tahribat.Com - Açık Kapılar Önünde
linefolder Müridler Arası İthamlardan Dolayı Atılan Banlar



Müridler Arası İthamlardan Dolayı Atılan Banlar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    delichoban
    delichoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek

    Burası öneri eleştiri başlığı olduğuna göre bir önerim birde eleştirim var:

    Eleştirimden başlıyım:Excalibur adlı müridimizin açtığı tayyiple ilgili topicte(bkz:http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=36125)

    kokoinman kardeşimiz şöyle yazmış:birbirimize hakaret etmemeyi, görüşler ideolojiler ne olursa olsun muridlerin kardeş olduğunu benimseyemediğimiz sürece bu konular böyle kitlenecektir.tartışmayı adabımızla yapalım arkadaşlar [kilit]

    buraya kadar katılıyorum sonuna kadar haklı 

    artı draeex burası babanın çiftliği deli.muridlere aptal gibi ithamlarda bulunamassın.akıllı olucaksın nerde olduğunu bilmiosan sesini kesiceksin.yoksa böle keserler güzel kardeşim.

     draeexi banlamaktada haklı yptığı konuşmalar hiç hoş deil fakat mademki aptal gibi yakışıksız ithamlardan banlanıyor

    LostCoder adlı mürid bakın ne demiş:

    yılbaşına karşysan bu snn düşncendir Türkiye Cumhuriyeti özgür bir ülkedir kimseye baskı yapamazsın , kliseye nedn küfr ediosun oda başka milletten insanların ibadet yeri onların snn camine küfür etse ii mi olur yani özgürlük fikir düşünce özgürlüğünden bahsediyor çok hoş fakat bakalım burda ne diyor-->

    sarık- bu ülkede kılık kıyafet devrimi diye birşey yapılmş sizn gibi geri kafalı insanlardan kurtulmak için ama malesef bu ülkenn içindeki böcekler öldürülmemiş daha..  seninde o insanlara böcek demeye hakkın yok onlar sen kıravat takıon diye böcek dese ii mi olur haa sarık ihram vs gibi peygamberimiz zamanında giyilen giysileri giymenin yanlış olduğunu düşünenlerdenim çnküpeygamberimiz ingilterede yaşasaydı o giysileri giymezdi çöl sıcak oldugundan rahat ve bol kıyafetler giymiştir herneyse asıl sölemek istediğim son zamanlarda sanki userları banlamada bir ayrım ve keyfiyet görüyorum

    Dediğim gibi draeexi savunmuyorum banlanmasıda doğru ama LastCoderında sarık giyenlere böcek demeye hakkı yok!Onunda uyarı banı alması gerektiği kanaatindeyim..

    Önerim:Adminlerin konuyu incelerken biraz daha dikkatli olması ve herkese user,mod,admin,ateist,müslüman,şii,sünni,kürt,türk kim olursa olsun eşit şekilde önyargısız yaklaşmasını talep ediyorum

    Saygılar hayırlı geceler..

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tuna
    Tuna's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    yav bırakın gardaşım bunları yav. heyk dedik bilgi dedik bişeyler öğrenecez dedik. bazıları ortamı paparazzi programlarına benzetecez deyi elinden geleni yapıyor. Allahınızı severseniz bırakı8n bu işleri yav. millet utanmasa 70li yıllarda gençliğin birbirini kırdığı gibi kıracak ha. bırakın bu işleri yav. adminler gözünüzü seveyim şu siyaset forumunu kilitleyin baydı valla yav

     

    @delichoban sözm sana değil. genele konuşuyorum bilesin.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uGuR
    uGuR's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2004
    Erkek
    sevimsiz bunu yazdı:
    -----------------------------

    yav bırakın gardaşım bunları yav. heyk dedik bilgi dedik bişeyler öğrenecez dedik. bazıları ortamı paparazzi programlarına benzetecez deyi elinden geleni yapıyor. Allahınızı severseniz bırakı8n bu işleri yav. millet utanmasa 70li yıllarda gençliğin birbirini kırdığı gibi kıracak ha. bırakın bu işleri yav. adminler gözünüzü seveyim şu siyaset forumunu kilitleyin baydı valla yav

     

    @delichoban sözm sana değil. genele konuşuyorum bilesin.


    -----------------------------
    zaten rene bunun için duyuru die topiç açmıştı

    http://tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=36143

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebCrow
    WebCrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek

    ehehe az önce de bana yardım ettim diye küfür etti dengesizin biri :) olur böyle şeyler :)

    msys ile mürid alımına geçilmesini dört gözle bekliyorum :) 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    sevimsiz,birader siyaset forumu niye kapansın ki.?!
    siyaset bölümü açık olduğunda heyk dediğin bilgi dedğin şeyleri içeren forumlar kapandı mı.?!
    girmek istemiyor musun siyaset muahbbetlerine.?! girmek zorundada değilsin,kimseninde sana gir demeye hakkı yok zaten,tek yapman gereken şey başlıklara tıklamamak.. tahribatta sadece siyaset forumumu var.?! istediğin bilgiler yok mu? sen yine gir bilgini al ama bu konuları isteyenelrede karışma birader..

    tartışmaya felan gerek yok,tartışma olsun diyede yazmadım...


    eyv..

    .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    decameron
    decameron's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Bilgi/Destek Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2003
    Erkek
    http://www.youtube.com/watch?v=o-nM_RsYeHo 

    Etinden korkanın kemiğini sikeyim!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kokainman
    kokainman's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    hoca tahribatta asla yöneticiler taraf tutmaz.benim nası bi ideolojiye sahip olduğumu bilirsiniz.ve siyasi konuda bir olay olduğunda kendi ideolojimdekileride sildiğimi veya uyardığımı karşıtlarada haksızlık yapmadığımı bilirsiniz.bu tüm tarikat yöneticileri için böledir.

    bi yanlışlık varsa gözden kaçmıştır düzeltilir.kasıtlı olarak asla ve asla tahribatta bi kişi veya görüş tutulmaz yöneticiler tarafından.
    ayrıca hocam böcek öle çok büyük bi hakaret deildirki yanlışmıyım ?

    ... sorcerer & musket ...
Toplam Hit: 1213 Toplam Mesaj: 7