folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Nerde Hata Yapıyorum (PHP Soru)



Nerde Hata Yapıyorum (PHP Soru)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cybermole
    cybermole's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mart/2016
    Erkek
    	    //firsat
    public function get_footer_firsat_posts() {
    $this->db->join('categories', 'posts.category_id = 5');
    $this->db->select('posts.* , categories.name as category_name');
    $this->db->where('is_slider', 1);
    $this->db->order_by('slider_order','asc');
    $this->db->limit(15);
    $query = $this->db->get('posts');
    return $query->result();
    }

    yukarıdaki sorguda hatayı nerde yapıyorum bir tablomuz var tabloda slider_order a girilen değere göre listeleme yapmak istiyorum ama bir türlü olmuyor kafasına göre listeliyor. 15 adet listeliyor kategori 5 den verileri alıyor ama slider_order a girilen değere göre listeleme yapamıyorum.. tesekkur ederim .


    Kötü olanları aranızdan çıkarın!!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    php'den hic anlamam hocam, kimse cevap yazmamis diye yazayim dedim.

    gözüme carpan ve hata cikarabilecek sey; iki tabloyu birlestirmissin ancak daha sonra is_slider, slider_order gibi fieldleri direk yazmissin, onlari tablo ya da tablo aliaslariyla cagirmayi dene

    atiyorum posts.is_slider seklinde

    ikinci olarak neden sql queryi tek bir satirda yazmiyorsun da bu sekilde yapiyorsun bilmiyorum belki o da bir etken olabilir. order by normalde zaten asc olarak siralar, belirtmene gerek yok

     

     

    unbalanced tarafından 21/Eyl/19 02:17 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DuPi
    DuPi's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    slider order 'e veri olarak ne giriyorsun  sayımı? yazı mı?


    Ne zaman birşey öğrenmek istesem, Birden Vaktim Kalmıyor ?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cybermole
    cybermole's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mart/2016
    Erkek
    DuPi bunu yazdı

    slider order 'e veri olarak ne giriyorsun  sayımı? yazı mı?

    sayi

    is_slider olan da 1 degeri olanlari olanlar.diyorum hersey tmm tek.sknti slider_order a 1,2,3 numaralar atadigimda siralama veri i sekilde yazmio


    Kötü olanları aranızdan çıkarın!!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DuPi
    DuPi's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    cybermole bunu yazdı
    	    //firsat
    public function get_footer_firsat_posts() {
    $this->db->select('posts.* , categories.name as category_name');
    $this->db->join('categories', 'posts.category_id = 5');
    $this->db->where('is_slider', 1); $this->db->order_by('slider_order','asc'); $this->db->limit(15); $query = $this->db->get('posts'); return $query->result(); }

    yukarıdaki sorguda hatayı nerde yapıyorum bir tablomuz var tabloda slider_order a girilen değere göre listeleme yapmak istiyorum ama bir türlü olmuyor kafasına göre listeliyor. 15 adet listeliyor kategori 5 den verileri alıyor ama slider_order a girilen değere göre listeleme yapamıyorum.. tesekkur ederim .

    şu şekilde denermisin

     

     

    DuPi tarafından 21/Eyl/19 02:48 tarihinde düzenlenmiştir

    Ne zaman birşey öğrenmek istesem, Birden Vaktim Kalmıyor ?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cybermole
    cybermole's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mart/2016
    Erkek

    $this->db->order_by('slider_order','asc');

    bunu denedim.hocam olmuyor


    Kötü olanları aranızdan çıkarın!!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cybermole
    cybermole's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mart/2016
    Erkek
    public function get_footer_firsat_posts() {
    	$this->db->join('categories', 'posts.category_id = 5');
    	$this->db->select('posts.* , categories.name as category_name');
        $this->db->where('posts.slider_order', '7');
    	$this->db->order_by('posts.slider_order','asc');
        $this->db->limit(1);
    	$query = $this->db->get('posts');
    	return $query->result();
    }

    bu komutla yani where girdiğim değerle istediğim geliyor ama ben 1den 15 e kadar olan kısmın gelmesini nasıl saglıcam tek tek girince oluor vere veri geliyor ama limit(15) yapınca aynı kayıttan yanyana 4-5 tane veri koyyuo .. nerden bulastım bu codei ye ya.. :)


    Kötü olanları aranızdan çıkarın!!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Berceste.
    MhmdAlmz
    MhmdAlmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2015
    Erkek
    cybermole bunu yazdı
    public function get_footer_firsat_posts() {
    	$this->db->join('categories', 'posts.category_id = 5');
    	$this->db->select('posts.* , categories.name as category_name');
        $this->db->where('posts.slider_order', '7');
    	$this->db->order_by('posts.slider_order','asc');
        $this->db->limit(1);
    	$query = $this->db->get('posts');
    	return $query->result();
    }

    bu komutla yani where girdiğim değerle istediğim geliyor ama ben 1den 15 e kadar olan kısmın gelmesini nasıl saglıcam tek tek girince oluor vere veri geliyor ama limit(15) yapınca aynı kayıttan yanyana 4-5 tane veri koyyuo .. nerden bulastım bu codei ye ya.. :)

    Hocam at kodu Sqfiddle herkes sana T-Sql kodunu verir. ORM Kullanmak zorunda mısın ?


    Fe Eyne Tezhebun?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lazz
    lazz's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ekim/2007
    Erkek

    hocam bana kalırsa 

    join kullanımından kaynaklanıyor

    joini left joinle degiştriebilirmisin

    birde oyle dene istersen

     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trooper
    trooper's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    $this->db->join('categories', 'categories.id = posts.category_id');

    olarak joinleyip where ile kategori çekmeyi dene bi


    ZzZzZzZ...!
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cybermole
    cybermole's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mart/2016
    Erkek
    trooper bunu yazdı
    $this->db->join('categories', 'categories.id = posts.category_id');

    olarak joinleyip where ile kategori çekmeyi dene bi

    teşekkür ederim hocam oldu.


    Kötü olanları aranızdan çıkarın!!
Toplam Hit: 392 Toplam Mesaj: 11
php