folder Tahribat.com Forumları
linefolder Java
linefolder Nesneye Dayalı Programlama



Nesneye Dayalı Programlama

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esquire
    Esquire's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek

    bence en güzel örnek strateji oyunları. özellikle age of empires.

    200 tane populasyonu olan bir imporatorluk kuruyorsun. imparotorlukta çiftçi, avcı, şövalye, okçu mızrakçı vs in var. 

    hepsinin canı, saldırma, koruma özellikleri var. 

    insan arayüzü oluşturursun, bunu savaşan ve savaşmayan iki arayüze uygularsın.

    savaşanlarıda gemi, atlı, yaya diye ayırırsın. (oyunda askerlerin çıkan bina, askerlerin çıka bina diye).

    atlılarıda kendi arasında ayırırsın. şövalye, oklu atlı, develer vs....

    binadan çıkan her atlı referansa bağlanır ve oyuncunun askeri olur.

     

    biraz yavan bir anlatım oldu. akşam daha düzenler yollarım.

     


    boş
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    masTR
    masTR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2010
    Erkek

    istanbulda eyüp tarafına yakınsan Uygulamalı calıstırıp , kaynak kitaplarımı ödünç verebilirim.

     

    Örnek olarak bir madde vardır ve bu maddenin özellikleri vardır.

    Örn ; Araba..

    Arabanın Rengi

    Arabanın Yakıtı

    Arabanın vs vs vs

     

     

    Bu özellikleri değiştirmek için uzun zaman ayırman gerekıyor.ancak nesne tabanlı programlama mımarısını bılırsen vakıtten ve kod yıgınından kurtulursun.bi arkadas struck'lara calısmanı onermıs ancak C dilinde programlama yapmıyorsan struck'ları öğrenmenın bi önemi yok bence . cokta önemli bi konu sayılmaz.ve eğer gerçekten bu işi yapmak istiyorsan N katmanlı mimari üzerine kafa yorabilirsin.n katmanlı mimari uygulamasında nesne tabanlı programlamanın önemi büyüktür :) eger başlıcaksan 3 katmanlıdan baslayıp nesne üzerinde oynamalar yapıp kendi nesnelerini kontrol etmeyıde ogrenırsın.

     

     


    hsyn.ackgz > skype
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek

    Bu konu harbi sağlam konu dursun kenarda..

     


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. #AnalistŞart
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seretide
    seretide's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2010
    Erkek

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bi ton karışılık olmuş temizliyorum mesajı.

    OOP'un teori kısmında c'deki structure'lara bakarak , memoryde ne yaptığını öğrenmek daha iyi olabilir.Fakat oop kullanımı konusunda yapılacak en net iş sınıflarla çalışmaktır.

    OOP'un bütün özelliklerini kullanacağın en güzel iş bir oyun tasarlamak.Net şekilde oturur.

     


    -----------------------------

    Nası bi oyun yazmamı önerirsin?Satranç dama felan geldi aklıma ama baya uğraştırıcı olur :D


    Saçma
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hackingo
    hackingo's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    hahahah hepte bu araba ornegi verilir hee :D

    --------------------------------------------


    masTR bunu yazdı:
    -----------------------------

    istanbulda eyüp tarafına yakınsan Uygulamalı calıstırıp , kaynak kitaplarımı ödünç verebilirim.

     

    Örnek olarak bir madde vardır ve bu maddenin özellikleri vardır.

    Örn ; Araba..

    Arabanın Rengi

    Arabanın Yakıtı

    Arabanın vs vs vs

     

     

    Bu özellikleri değiştirmek için uzun zaman ayırman gerekıyor.ancak nesne tabanlı programlama mımarısını bılırsen vakıtten ve kod yıgınından kurtulursun.bi arkadas struck'lara calısmanı onermıs ancak C dilinde programlama yapmıyorsan struck'ları öğrenmenın bi önemi yok bence . cokta önemli bi konu sayılmaz.ve eğer gerçekten bu işi yapmak istiyorsan N katmanlı mimari üzerine kafa yorabilirsin.n katmanlı mimari uygulamasında nesne tabanlı programlamanın önemi büyüktür :) eger başlıcaksan 3 katmanlıdan baslayıp nesne üzerinde oynamalar yapıp kendi nesnelerini kontrol etmeyıde ogrenırsın.

     

     


    -----------------------------

Toplam Hit: 3053 Toplam Mesaj: 16