Netbook Alacağım Amma?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Caliber
    Caliber's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Homo

    Biri bana böyle güzel çok şükela olması lazım değil ama fiyatı da makul olabilecek bi netbook önerebilir mi?

    Lütfen "Napcan olm netbooku al bi' laptop!" ve türevleri şeklinde yorumlar atmayınız.


    Tedbirsiz abdest bozmaya oturan, domala domala taş arar.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek

    windows gömülü olmayan bi netbook alırsan 100-150 dolar kâra geçersin araştırmadan alma.


    http://kocaer.me
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    başına bela alcaksın kesin , söyleme demişsin ama küçük bişi olacaksa ultrabooktan küçügü hiç bir işini görmez.

     

    bende LG x130 var  Arkadaşımda AcerAspireOne serisinden bir ürün. 

    fiyat düştükçe zaten boktan olan donanım ve kalitede düşüyor ama standart şudur

     

    1GB ram 

    1.6 Ghz Atom işlemci

    HD videolarda kasan boktan bir onboard ekran kartı (intel tabi) 

     

    internete girmekte başka bir işe yaramıyor git en kötü ihtimal tablet al derim. asus transformer felan..

    -İnternet sayfaları tam ekrana sığmayabiliyor.

    -Msn + face açıyorsun kasıyor

    :) geçmiş olsun alacaksan şimdiden. Valideye pedere bile alacaksan kötü bir hediye demedi deme sora.

     

    ilham verir belki

    http://www.akakce.com/netbook.html


    Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com yada telegram https://t.me/PanxeR
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RunAway
    RunAway's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2011
    Erkek

    İşlemcisinin N550 veya N570 olmasına dikkat et. Altı olmasın. Zira cok kasar. Ama suanda Hepsiburadadan %10 axess , 100 lira hediye çeki kampanyasından bile alsan 470-480 liraya geliyor. 

    Sonradan pişman olursun satmak istesen 300ede zor satarsın. Tavsiyem B940 işlemcili felan yada i3 işlemcili 14" bi laptop olucaktır. 800e felan bulabilirsin. 

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek

    ben aldım asus eeepc 2gb ram 320 hdd 570 işlemcisi var 580 tl bi de samsung var aynı özelliklerde 470tl tl ama sadece izmit bağazasında vr teknosada


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Caliber
    Caliber's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Homo

    RunAway bunu yazdı:
    -----------------------------

    İşlemcisinin N550 veya N570 olmasına dikkat et. Altı olmasın. Zira cok kasar. Ama suanda Hepsiburadadan %10 axess , 100 lira hediye çeki kampanyasından bile alsan 470-480 liraya geliyor. 

    Sonradan pişman olursun satmak istesen 300ede zor satarsın. Tavsiyem B940 işlemcili felan yada i3 işlemcili 14" bi laptop olucaktır. 800e felan bulabilirsin. 

    -----------------------------

    Evet mantıklı görünen senin dediğin gibi oluyor. Zaten harikulade bi pc olmasına da gerek yok yani pentiumlar bile işini görür. Zaten internete girilcek yani adam starcraft oynamıcak. :)


    Tedbirsiz abdest bozmaya oturan, domala domala taş arar.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    overbite
    overbite's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2011
    Erkek

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    başına bela alcaksın kesin , söyleme demişsin ama küçük bişi olacaksa ultrabooktan küçügü hiç bir işini görmez.

     

    bende LG x130 var  Arkadaşımda AcerAspireOne serisinden bir ürün. 

    fiyat düştükçe zaten boktan olan donanım ve kalitede düşüyor ama standart şudur

     

    1GB ram 

    1.6 Ghz Atom işlemci

    HD videolarda kasan boktan bir onboard ekran kartı (intel tabi) 

     

    internete girmekte başka bir işe yaramıyor git en kötü ihtimal tablet al derim. asus transformer felan..

    -İnternet sayfaları tam ekrana sığmayabiliyor.

    -Msn + face açıyorsun kasıyor

    :) geçmiş olsun alacaksan şimdiden. Valideye pedere bile alacaksan kötü bir hediye demedi deme sora.

     

    ilham verir belki

    http://www.akakce.com/netbook.html


    -----------------------------

    bende de x120 var ama canavar hiç kasmıyor, msn ve face ile kasacak makine değil bence bunlar. saatlerce cfd koşturuyom yok yine çalışıyor tık demeden


    ulan bir susar mısın?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nights_judge
    nights_judge's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2008
    Erkek

    selam dostum. ankaradayım.kuzenim bilgisayar toptancısı.aradıgın modeli yazarsan uygun fiyata bulup alma şansımız var.burdan birkaç arkadasla alışveriş yaptılar memnun kaldılar.kazık yemesini istemem burdan hiçbir arkadasın.yardımcı olmamı istersen haberleşiriz.


    Yıllarca parazit gibi yaşayıp kim güçlüyse ona yakınlaşıp bizde sizdeniz pozu veren kişilik yoksunu yalaka köpekler;Bizim VATAN sevgimizi hayal bile edemezsiniz.Bizim adımız SONSUZLUĞA uzanırken; Çok ucuza sattığınız karekterlerinizi,büyük bedeller ödeyipte geri alamadığınız zaman adınızın sadece OYUNCAKÇI dükkanlarında satılan ucuz kuklalara verildiğini göreceksiniz..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asker
    Asker's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    vatanda 10 una kadar kampanya var i3 799 tl modeli bulup yazarsan yorum yapabilirim ama ii dir heralde

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RunAway
    RunAway's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2011
    Erkek

    nights_judge bunu yazdı:
    -----------------------------

    selam dostum. ankaradayım.kuzenim bilgisayar toptancısı.aradıgın modeli yazarsan uygun fiyata bulup alma şansımız var.burdan birkaç arkadasla alışveriş yaptılar memnun kaldılar.kazık yemesini istemem burdan hiçbir arkadasın.yardımcı olmamı istersen haberleşiriz.


    -----------------------------

    Eğer teknosa, Hepsiburada gibi büyük toptancı değillerse verecekleri fiyat daha altı olmasına imkan yok. Çünkü ufak firmalara mal satan yerlerde parakende fiyatına yakın fiyata satıyorlar. İndex olsun Penta olsun.

    http://www.hepsiburada.com/Liste/asus-eeepc-1015px-blk089s-intel-atom-n570-166ghz-2gb-320gb-101-netbook-bilgisayar/productDetails.aspx?productId=bd760642&categoryId=108495&SKU=BD760642

    İlla netbook alıcam dersen bunu öneririm. 624 TL. Çift çekirdekli işlemcisi 320 gb hddsi 2 gb ddr3 rame sahip. 14 şubatta alırsan %10 world kart kampanyası var. 50-60 lira düşer sanırım. 565'e felan gelir.

     

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    hacım vatana git. stokta 50 adet ürün indirimi varmış bugün postada gördüm ucuz fiyata veriyordu sen vatana git bi an önce hatta hemen

     

    http://www.vatanbilgisayar.com/Notebook-Netbook-Tablet/asus-1015px-whi115s-eeepc-1015px-intel-atom-n570-166ghz-2048mb-500gb-maxintel-101-cam-bt-w7str/productdetails.aspx?I_ID=58578

     

    299 $ : 627 TL. 50 adet özel indirim kaçırma yarın git al.


    Bu topraklar BAAS benzeri tek adamlı rejimlere geçit vermedi bugüne kadar
Toplam Hit: 1281 Toplam Mesaj: 11