folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Öğrenci Yemeği



Öğrenci Yemeği

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arslan25
    Arslan25's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2013
    Erkek
    Baracuda bunu yazdı
    HoLyCat bunu yazdı

    Makarna - çorba yazıcam ama makarna olayına girmek istemediğini belirtmişsin.

    geçen yıl çok yaptım makarnayı ama 2 kişilik odadaydım oda arkadaşım pek uğramıyodu. şimdi 4 kişilikteyim duyulur filan uyarı almaya gerke yok zaten 2 tane uyarı var atılmayalım durduk yere 

    hocam çorba yapabılırsın diye dusunuyorum bu arada hapishanedemı kalıyosun bız yurda gelelı 2 ay oldu elektrıklı ocagımız alkolumuz sıgaramız eksık olmuyo valla:)


    Asıl Güç Zeka, Sevgi ve Kararlılıktır. Bu Üç Etken İle Yenemeyeceğiniz Kimse Yoktur
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bulusma Fatihi
    Baracuda
    Baracuda's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2010
    Erkek
    Arslan25 bunu yazdı
    Baracuda bunu yazdı
    HoLyCat bunu yazdı

    Makarna - çorba yazıcam ama makarna olayına girmek istemediğini belirtmişsin.

    geçen yıl çok yaptım makarnayı ama 2 kişilik odadaydım oda arkadaşım pek uğramıyodu. şimdi 4 kişilikteyim duyulur filan uyarı almaya gerke yok zaten 2 tane uyarı var atılmayalım durduk yere 

    hocam çorba yapabılırsın diye dusunuyorum bu arada hapishanedemı kalıyosun bız yurda gelelı 2 ay oldu elektrıklı ocagımız alkolumuz sıgaramız eksık olmuyo valla:)

    değişik hocam ya trabzonun en yi rahat yurdu ama bu oda içinde yapılanlar konusunda biraz sıkıntılı


    adam bana çay verdi çay. bana çay verdi. çay veren adam kötü olur mu hiç?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aaeo
    Aaeo's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ekim/2013
    Erkek

     Usta salça & ekmek diyorum başka bişey demiyorum :D


    Hücum edilmez bir vücud içinde ölmez bir ruhum vardır.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HowL
    HowL's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 21/Kasım/2010
    Erkek

    Hocam bende sırf gavarasına yurtta kalıyorum bak bugün Ankamall'a koçtaşa gittik Sinbo'nun http://www.birnumaram.com/Sinbo-SSM-2512-Mini-Tost-Makinesi-fiyatlari.html#0 bu modelini aldık bir de ketil,tost ekmekleri,sosisler,sucuklar ne bilim hazır etler küçük bunları hergün değişe değişe yap on numara olacak bizim içinde yurt odamızda balkonda var o misss :) ilk tostu 15 dk sonra yapacagız not :d resmini de atarım :D


    Mutluluk çatık kaşlıdır ve ciddidir. Bizim gibilerin sonu en fazla sürpriz olur :)
Toplam Hit: 7547 Toplam Mesaj: 35