Otomobil Lastiğine Sıcak Yama Yaptırmak
-
sıcak yama yapan işinin ustası adamlar var tabiki, çağlayan derede var bi lastikçi yaptırmıştım şirket aracına stepne olarak kullandık ama, onlar bile hiçbir zaman garanti vermez, az buçuk gazlamaya kalktığında bile aklında olacak hep korkarım la ben gaza basmaya bide ön teker allah muhafaza.
-
hocam şimdi 1k dan kaçarsın yarın bir şey olur 10k girer
değiş direkt
-
Yanaktan patladı diyorsun. Hiç yama vs gibi işlere bulaşma. Can taşıyorsun sonuçta. En ufak bir olayda keşke dememek için yenisini al.
Benim aracın yanakta da çok hafif şekilde balon var. Lastikçi "hiç birşey olmaz korkma" demesine rağmen rahat edemiyorum.
-
Arka lastikleri öne al arkaya da 100 ₺ lik çıkma lastik al
yanakta yama çok sıkıntı gerçi arkaya alırsan İdare edebilir ama olmadık yerde başına iş alırsın
-
yama yaptırarak riske giriyorsun. Sonra pişman olmamak için bütçene göre kaliteli sıfır lastik almalısın. Ben kendi arabamı bu tür şeyler için kesinlikle riske atmıyorum. Sonuçta can taşıyoruz. Yazlıklar michelin, Kışlıklar continental ve lastiklerde orijinal sıfır alındı..
-
qoqo bunu yazdıRitmFarbRacourci bunu yazdıqoqo bunu yazdı
Kendin yazmışsın yanakta balon var diye güvenemiyorsun, yanağı patlak lastiği yama ile onarıp kullanmayı nasıl düşünebiliyorsun?
Aracın yer ile temas eden tek noktası, en son riske edilecek şeylerden birisi lastik. İnsanlar yağmurda tutuşu A olsun, Kuru zeminde A olsun diye bir saat lastik araştırması yapıyor, sen yanağı patlak lastik kullanılır mı diyorsun :)
ben mi yanlış anladım? lastiğin Yanağı ile Tabanı(yada sırtı) arasında fark var.
yapılan Sıcak Yama işlemi, lastiğin Sırt kısmına(yere basan,temas eden bölgesine) yapılıyor.
diğer detây'lar konusunda aynı fikirdeyim.
Nasıl anladın bilemiyorum ama yanak kısmı özellikle çukurlarda, virajlarda, kasislerde, tümseklerde, taş üzerinden geçişlerde vs çok esnek ve hızlı hareketler gerçekleştirdiği için hasar görmeye çok müsait.
Bu kısımdan hasar gören veya baloncuk çıkaran lastik içerisindeki teller. özelliğini yitirmiştir. Baloncuk olan lastiğin kullanılmaması gerekir denmesinin sebebi de, düz yolda giderken bile patlamaya çok müsait olmasıdır.
Taban kısmı ise hem daha kalındır, hem de daha az esnek hareketler yapar. En fazla taşın üzerinden geçerken içe doğru esner , ama bu yapılan sıcak yamanın atmasına neden olacak kadar esnek bir hareket değildir.
Şu iki videoda lastiğin önemi daha net belli oluyor.
https://www.youtube.com/watch?v=wTQ5vyoSx_U
https://www.youtube.com/watch?v=4FOIubWv6Cs
yeni izleyebildim videoları da, güzelmiş. ^^` normal lastik nasıl esniyor öyle.
ben sıcak yama'nın sadece kabak'laşan Dış lastiğin Tabanına yapıldığını biliyordum. yanak kısmı bana saçma gelmişti zâten.
ama yakın veya orta vade'de nakit'e sıkıştıysa, yapacak bir'şey yok, el mahkum o yama yapılacak.
ki kezâ, yeni lastik harici, flat Tyre(?) diye satılan Yanakları güçlendirilmiş lastikler de, Yanak'ın ve Taban'ın birleştiği köşelerden de patlıyor, sanki. kezâ, paylaştığın video'ların birinde Önerilen video'ların içerisinde Yanağı Desteklenmiş olan Flat Tyre'ların da patlamasını örnekleyen hareket hareket halindeki araçların video'ları da paylaşılmış.
adamın ismi; Scotty Kilmer
küllü Nefs'ün zaikatül mevti. ^^`
~@~
@HardDeath0070 , sen ne yaptın?
RitmFarbRacourci tarafından 19/Haz/21 22:40 tarihinde düzenlenmiştir