PAE Uzantı

1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkgod
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2007
    Erkek
    Abilerim pae dosya uzantısı olan birkaç eski program indirdim ne yaparsam yapayım açamıyorum eski converteri olan biri link verebilir mi

Come gather "round Hardy men of the steppes And listen to my tale Of heroes bold and friendships fast And the Tyrant of Icewind Dale Of a band of friends By trick or by deed Bred legends for the bard The baneful pride of one poor wretch And the horror of the Crystal Shard
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

PowerArchiver mi ne o http://filext.com/file-extension/pae

programın dosyalarıyca acacagını sanmıyorum :S 

"Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkgod
    Erkek
    bi deniyecem artık ne yapalım

Come gather "round Hardy men of the steppes And listen to my tale Of heroes bold and friendships fast And the Tyrant of Icewind Dale Of a band of friends By trick or by deed Bred legends for the bard The baneful pride of one poor wretch And the horror of the Crystal Shard
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkgod
    Erkek
    çalıştı valla allah razı olsun allah ne muradın versin :)

5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

darkgod bunu yazdı:
    -----------------------------
    çalıştı valla allah razı olsun allah ne muradın versin :)
    -----------------------------

önemli değil yardımcı olabildiysek ne mutlu :)

"Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
Toplam Hit: 752 Toplam Mesaj: 5