folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Paypaldan Banka Hesabına Para Aktarma ?



Paypaldan Banka Hesabına Para Aktarma ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Googleda baktım forumda baktım ama biri öyle diyo biri böyle diyo bide hep farklı tarihlerde açılmış konular falan bende bi bilene sorayım dedim. Şimdi sorum şu;

    paypalda kredi kartı tanımlı onaylı hesabım var, bunun içinde biraz param var. Bu para kredi kartına aktarılınca kesinti oluyor diye biliyorum, vadesiz banka hesabına aktarırken de kesinti oluyomu? Eğer olmuyosa bu işi nasıl yapıyoz? Yok türkçe karakter olması sıkıntı yaratıyo falan birsürü şey yazılmış.

    Ben bu parayı vakıfbank hesabına nasıl aktarırım?


    Hackerlar gece ölür bunu yalnız hacker bilir Botnet değmiş gibi, DDoS yemiş gibi Malware bitmiş gibi, hackerlar gece ölür...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    kredi kartina aktarirken 5-7 tl birsey kesiyor ama banka kesabina iban ile kesintisiz aliyorsun banka adini kendiniz hatirlamaniz icin yaziyorsunuz.

    adinizi ve ibani dogru yazin yeter ben her gun odeme aliyorum.


    www.premiumregion.com Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı

    kredi kartina aktarirken 5-7 tl birsey kesiyor ama banka kesabina iban ile kesintisiz aliyorsun banka adini kendiniz hatirlamaniz icin yaziyorsunuz.

    adinizi ve ibani dogru yazin yeter ben her gun odeme aliyorum.

    iban kartın arkasında yazıyo zaten, ad soyad aynen kartta yazdığı gibimi olacak yoksa Türkçe karakter olmayacakmı? Mesela banka adı vakıfbank değilde Türkiye Vakıflar Bankası T.A.O. yazılacak falan deniyo


    Hackerlar gece ölür bunu yalnız hacker bilir Botnet değmiş gibi, DDoS yemiş gibi Malware bitmiş gibi, hackerlar gece ölür...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    adini soyadini oldugu gibi yaz banka adi ben garanti  yazdim ayni buraya yazdigim sekilde


    www.premiumregion.com Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    çok sağol teşekkür ederim :)


    Hackerlar gece ölür bunu yalnız hacker bilir Botnet değmiş gibi, DDoS yemiş gibi Malware bitmiş gibi, hackerlar gece ölür...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DE5TROY3R
    DE5TROY3R's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek
    wasd bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı

    kredi kartina aktarirken 5-7 tl birsey kesiyor ama banka kesabina iban ile kesintisiz aliyorsun banka adini kendiniz hatirlamaniz icin yaziyorsunuz.

    adinizi ve ibani dogru yazin yeter ben her gun odeme aliyorum.

    iban kartın arkasında yazıyo zaten, ad soyad aynen kartta yazdığı gibimi olacak yoksa Türkçe karakter olmayacakmı? Mesela banka adı vakıfbank değilde Türkiye Vakıflar Bankası T.A.O. yazılacak falan deniyo

    • Kesinti olmuyor
    • Paypal ad soyadın hesap ad soyad ile aynı olacak. Paypal hesabın "Ali Yilmaz" ise "Yılmaz" olarak değiştirmelisin
    • Bende "Türkiye İş Bankası A.Ş." yazıyor ve aktif olarak kullanıyorum
    DE5TROY3R tarafından 08/Oca/13 01:01 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    DE5TROY3R bunu yazdı
    wasd bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı

    kredi kartina aktarirken 5-7 tl birsey kesiyor ama banka kesabina iban ile kesintisiz aliyorsun banka adini kendiniz hatirlamaniz icin yaziyorsunuz.

    adinizi ve ibani dogru yazin yeter ben her gun odeme aliyorum.

    iban kartın arkasında yazıyo zaten, ad soyad aynen kartta yazdığı gibimi olacak yoksa Türkçe karakter olmayacakmı? Mesela banka adı vakıfbank değilde Türkiye Vakıflar Bankası T.A.O. yazılacak falan deniyo

    • Kesinti olmuyor
    • Paypal ad soyadın hesap ad soyad ile aynı olacak. Paypal hesabın "Ali Yilmaz" ise "Yılmaz" olarak değiştirmelisin
    • Bende "Türkiye İş Bankası A.Ş." yazıyor ve aktif olarak kullanıyorum

    Ad soyadı paypalda "Ad SOYAD" şeklinde verdim banka hesabı ekle kısmında "AD SOYAD" şeklinde komple büyük harf verdim. iban numaram doğru, banka adınada VAKIFBANK yazdım geçtim. Deneme amaçlı bi 15 lira gönderdim kesinti falan yapılmıyormuş, beklicem görcem geliyomu gelmiyomu :)


    Hackerlar gece ölür bunu yalnız hacker bilir Botnet değmiş gibi, DDoS yemiş gibi Malware bitmiş gibi, hackerlar gece ölür...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Para hesabıma yatmış bulunmakta. Iban no ve ad doğru olsun yetiyor, para 3-4 güne hesapta oluyo. Benden sonra urasacaklar belki ararda görür diyerekten yazayım dedim.

    Hackerlar gece ölür bunu yalnız hacker bilir Botnet değmiş gibi, DDoS yemiş gibi Malware bitmiş gibi, hackerlar gece ölür...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Forgotten One
    NigraSilva
    NigraSilva's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2009
    Erkek

    İş bankası hesabıma aktarıyordum ben, kesinti olmadı hiç fakat yamulmuyorsam bir limiti vardı aylık.


    .
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    NigraSilva bunu yazdı

    İş bankası hesabıma aktarıyordum ben, kesinti olmadı hiç fakat yamulmuyorsam bir limiti vardı aylık.

    Limitini bilmiyorum, ben deneme amaçlı 15 lira aktardım


    Hackerlar gece ölür bunu yalnız hacker bilir Botnet değmiş gibi, DDoS yemiş gibi Malware bitmiş gibi, hackerlar gece ölür...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    banada yolla bilgilerinide bende gonderiyim deneyelim haci :)


    site çok tırta gidiyor , yarın bigün banlanır herhalde hesabım
Toplam Hit: 1217 Toplam Mesaj: 11