folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Pegasus Hatalı Bilet Şikayeti Hk.



Pegasus Hatalı Bilet Şikayeti Hk.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Excel
    radres
    radres's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek

    Merhaba,

    Pegasustan 5 Haziran tarihli İstanbul'dan yurtdışına 2 kişilik bilet aldım. İlk bilet alırken 15 dk boyunca tüm bilgileri 3-4 defa 2 kişi birlikte kontrol etmemize rağmen sistem biletimdeki isim bilgilerini  "İsim1 İsim2 Soyisim" yerine "İsim1 Soyisim Soyisim" şeklinde düzenlemiş. Özellikle bu kısmı defalarca kez kontrol etmiştim.

    Bunu telefondan arayıp pasaport bilgisi göndererek düzelttirdim. 

    Bu defa da her iki kişi için 20 şer kilo olan bagaj haklarını 0 olarak değiştirmişler. Bir tanesini kartıma ücret olarak iade etmişler diğeri ile ilgili birşey yok daha.

    Sistem adımı bilete yanlış yazıyor, sonra da kafalarına göre bagaj haklarımı siliyorlar. Hava alanında sinir krizi geçirticek durum ikisi de...

    Mail görüntüleri, talep numarası vs ekleyip talep açtım 2 gün önce. 96 saat içinde dönüş yapıyorlarmış maksimum. 

    Benzeri durum ile karşılaşan oldu mu daha önce ? Bunların şikayet edilebileceği en etkili yer neresidir ?


    valar morghulis ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    20 gün kadar önce bilet ücretini kartımdan üç kere çekti. bileti de oluşturmadi. hala iade için uğraşıyorum. geçmişlerini sikeyim orospu çocukları

     


    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CEO
    CEO's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek

    Hocam ben de acenteyim ve sizin bu dediğiniz olayla haftada 1-2 kişi arıyor.

    Sadece pegasus için değil, THY, SunExpress ve Anadolu Jet için de aynı şikayetle arayan müşteriler var.

    Adam bileti alırken otomatik tamamlama yada başka bir zımbırtısı açık kalıyor, bileti kesmiş bulunuyor kafasına göre daha sonra suçu sisteme atıyor.

    Senin bu dediğin olay kesinlikle ve kesinlikle mümkün değil.

    Sen kendi hatanı, havayolunun sistemine bok atarak örtbas etmeye çalışıyorsun.

    Pegasus şerefsizlerini zerre kadar sevmem, inşallah batar orosbu çocukları ama kesinlikle sen haksızsın.

    (bir seyahat acentesi sahibi olarak söylüyorum bunu)

    İsim değiştirirken bagajı nasıl sıfırladılar onun hakkında net bir bilgim yok ama diğer konuda adım gibi eminim senin telefonunun yada cihazının azizliğne uğramışsın.

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Excel
    radres
    radres's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek
    CEO bunu yazdı

    Hocam ben de acenteyim ve sizin bu dediğiniz olayla haftada 1-2 kişi arıyor.

    Sadece pegasus için değil, THY, SunExpress ve Anadolu Jet için de aynı şikayetle arayan müşteriler var.

    Adam bileti alırken otomatik tamamlama yada başka bir zımbırtısı açık kalıyor, bileti kesmiş bulunuyor kafasına göre daha sonra suçu sisteme atıyor.

    Senin bu dediğin olay kesinlikle ve kesinlikle mümkün değil.

    Sen kendi hatanı, havayolunun sistemine bok atarak örtbas etmeye çalışıyorsun.

    Pegasus şerefsizlerini zerre kadar sevmem, inşallah batar orosbu çocukları ama kesinlikle sen haksızsın.

    (bir seyahat acentesi sahibi olarak söylüyorum bunu)

    İsim değiştirirken bagajı nasıl sıfırladılar onun hakkında net bir bilgim yok ama diğer konuda adım gibi eminim senin telefonunun yada cihazının azizliğne uğramışsın.

     

    Hocam yaptığın işten gelen tecrübene saygım sonsuz. Ancak otomatik tamamlamanın farkında olarak bunun bilincinde olarak, özellikle bu kısmı düzelterek devam ettim. İsim konusu da zaten çözüldü dediğim gibi... düzelttiler...

    Bagaj hakkımı sıfırladılar yahu !!!

    Parasını verdim bu amk bagajının ! Hangi kafayla neye bakarak siliyorlar birini iade etmişler diğeri de nerde belli değil. Bu da mı otomatik tamamlama ?!?!


    valar morghulis ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snooper
    snooper's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2009
    Erkek

    Mail adresime bilet yollamışlar. Hiç alakam yok. Zekeriye adında birinin.  29unda Hatay dan Sabiha aktarmalı Umman yolcusu. 


    sana çirkin dediler düşmanı oldum güzelin...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    garga
    garga's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek
    snooper bunu yazdı

    Mail adresime bilet yollamışlar. Hiç alakam yok. Zekeriye adında birinin.  29unda Hatay dan Sabiha aktarmalı Umman yolcusu. 

    Hahha. 


    anca gidersin...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    Sistemle alaki bir durum.

    Uluslarasi bir havayolunda şikayet departmanindayim (thy değil)

    Bizim sistem bile girilen 2. İsmi siliyor. Lan websitesinde 2. İsim için yer var mq, oraya yazılan isim bilete basılmıyor ama.

    Sanırım sorun kullanılan biletleme sisteminde ama sistem hakkında o kadar derinlemesine bilgim yok.

    Bagaj hakkının gitmesi şu olabilir

    Eger tarifede bagaj hakkı yoksa kısaca EMD dediğimiz ek hizmet kistasi altında ayrı bilet basılıyor. Uçakların basıldığı biletle bu bilet ayrı oluyor.

    Eger uçak biletinde değişiklik olursa emd bileti, uçak bileti tekrsr basılan kadar boşa düşüyor, uçak bileti basılınca da birbirlerine bağlanıyor tekrsr.

    Yapan çalışan dikkatsiz davranırsa bağlanmadigi oluyor emdnin. Sen fark etmezsen havalimaninda basın ağrıyor.

    Iade etmeleri ayrı değişik olmuş.

     


    Almanya Fatihi
Toplam Hit: 588 Toplam Mesaj: 7
bagaj hakkı şikayet pegasus