Pilot Olmak...
-
Uzun süredir araştırıyorum.Çok zahmetli bir iş.Ve çok yüksek ücretlere kurslardan mezun olmanız filan gerek.
Türkiyede de çok pilot açığı var.
Sonuç olarak bu iş bende bi sevda oldu.Ne yapıp ne edip pilot olmak istiyorum.Bu işi daha ucuza çözemezmiyiz.
40.000 Eurodan başlıyor kurslar.
Diyorumki acaba devlet büyüklerine, bakanlıklara sivil kuruluşlara şöyle dokunaklı bir mail atsam.
Pilot olmak istiyorum ama maddi konular yüzünden olamıyorum yardımlarınızı bekliyorum gibisinden...
Faydası olurmu ? Ve hangi bakanlıklara ve devlet büyüklerine atsam acaba...
Konu hakkında aklınıza gelebilecek tüm çözümleri bekliyorum..Özellikle rene bu konu hakkında bilgili ve daha bir çok konu hakkında bilgili arkadaş vardır eminim..
-
reneeeeeeeee ye sor o işin uzmnı
-
Bende araştırmıştım fakat o kurslardan çıktıktan sonra boşta kalabilme olanagın yüksek oluyormus heralde
-
ben hava harptan kaçmıştım vaktinde :)
-
tam rene lik konu :)
-
Hatta şöyle bir durumda söz konusu olabilir.
Herhangibi bir kurum mesela thy bana eğitim versin.Pilot olayım.Artık 5 sene 10 sene neyse ona göre o kuruma çalışayım.Tahahhüt edeyim..
-
bu kadar kolay olmaması gerek nitekim sevdiğim bir arkadaş eğitimini aldı boş :)
-
DevilKingtr bunu yazdı:
-----------------------------
bu kadar kolay olmaması gerek nitekim sevdiğim bir arkadaş eğitimini aldı boş :)
-----------------------------Elbetteki kolay değil.Ama bütün zorlukları göze almak zorundayım....
-
swordfish bunu yazdı:
-----------------------------
Hatta şöyle bir durumda söz konusu olabilir.
Herhangibi bir kurum mesela thy bana eğitim versin.Pilot olayım.Artık 5 sene 10 sene neyse ona göre o kuruma çalışayım.Tahahhüt edeyim..
-----------------------------Aynısını bende sordum Rene'nin bana cevabı :
olamazsın hocam o zaman :) o 15 sene sadece türk hava yollarına mühendis olup başvurup onbinlerce kayıttan elemelerde ilk 20 ye kalırsan 1.5 senelik seçimlerin sonucunda imzalıyorsun...
kolaymı o o kadar sanıyosun :) -
kuzenimde bi ara olma heveslisiydi..
pilot olcam diye hergün diş fırçalıyordu..Ama o orduda f16 kullnmk isitoyordu..Paraşütle atlama dersi filan almaya gitti..dişlerinde dolgu felan olmaması gerekiyormuşda. :D basınçdan dolayı bilemem ney filan..En sevdiğim kuzenimdi abimdi..çok istemiştim olmasını..
Herneyse sonuç:
Şu anda ordu da . :D Evet başardı hiç birşey imkansız değil gördünmü ?
DEMEK İSTERDİM AMA ŞU ANDA SADECE 2 yıllık bi üni yi okuyup yoluna bamak istiyor :) -
para konusunu bankalarda bi hesap mı ne varmış öyle çözüyolar.
sen eğitimi alıyosun ,eğitimi alıp iş bulduktan sonra taksit taksit ödüyosun
