folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Sadecenotebook.Com Çalışanlarının İş Bilmemesi



Sadecenotebook.Com Çalışanlarının İş Bilmemesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    ah işte gidip alırsanız oradan burdan böyle rezil olursunuz

    gelip almayın benden :D


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı

    Değerli Müşterimiz,

    Lenovo Bölge Onarım Merkezimize göndermiş olduğunuz kayıt numarası xx, seri numarası xx olan ürününüzün onarımı tamamlanmış ve ürün adresinize gönderilmek üzere 01.11.2013 tarihinde kargoya teslim edilmiştir.

     

    DİKKAT!!! Kargonuzu teslim alırken cihazınızın sağlamlık ve aksesuar kontrolünü mutlaka yapınız. Hasarlı veya eksik aksesuarlar ile gelen cihazları teslim alırken kargo firmasına tutanak tutturunuz veya teslim almayınız.http://lenovo.bdh.com.tr/LenovoMusBilgi.aspx web sitemizden ürün sorgulaması gerçekleştirebilirsiniz.

     

    Onarım sonrası tarafınıza müşteri memnuniyet anketi gönderilecektir, servis kalitesini artırmak ve müşteri memnuniyet seviyesini belirlemek için görüşleriniz Lenovo için çok değerlidir.

     

    Ürününüzü kargodan teslim aldıktan sonra Onarım Merkezimize göndermenize sebep olan şikayetin giderilip giderilmediğini kontrol edin. Şikayetiniz devam ediyorsa bu maile cevapla diyerek veya destek.lenovo@bdh.com.tr adresine mail atarak durumu bildiriniz.

     

    hocam üründe ayıp varsa ve ürünü gönderirken değişim veya iade talep ettiysen eğer ürünü kargodan teslim alma sakın.ben iade talep ettim diye firmaya belirt. teknosadan zenbook almıştım 10 gün sonra bi ayağının diğerlerinden çok az kısa olduğunu farkettim iade ettim beni aradılar işte değişim talebiniz kabul edildi diye (çakallar) kabul etmedim para iadesi istedim seve seve iade ettiler. tüketicinin korunması hakkında kanunda belitilen 4 seçimlik hakkımdan para iadesini talep ediyorum diye belirt.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piradomim
    piradomim's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2009
    Erkek
    Mycity bunu yazdı

    ah işte gidip alırsanız oradan burdan böyle rezil olursunuz

    gelip almayın benden :D

    hocam bilsem senden alırdım :))

     

    @mataramasuko hocam çoğu zaman hakkını bilip arasanda ipneliğe kaçıyorlar tüketici heyeti-mahkemesi derken aylarca ürünü kullanamamaktan ötürü uğraşmayım amk diyorsun.

    6.kez garantiiye giden telefonu tüketici heyetine götürdüm amk2 ay oldu hala verdikleri güne 10gün var.. 11.ayın11inde olumlu karar çıksada 15iş günü karşı taraf itiraz eder belki diye bekliyecez.itiraz gelmezse kararı ben alıp karşı tarafa yolluyacam da onlarda bilmem kaç iş gününde paramı verecek ..kısaca süreç 1,5aya biticek bu sürede ben telefonumu kullanmıyrum.

     

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Bir yandan da daha fazla uzatmiyip cihazi kullanayim diyorum. Para iadesi olsa bile ayni cihazi satin alacagim. Sadece notebook mail atmis seri no kaşe ve imza var. Faturada ins baska sorun cikmaz ayni alet icin daha da beklemeyeyim. Bi gelsin helede

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

      Hoşgeldiniz tayfun ilme ! Müşteri Hizmetleri departmanına yönlendiriliyorsunuz. Lütfen operatörmüz cevap verene kadar bekleyiniz.
      Müşteri Hizmetleri ile konuşmaktasınız.

    Müşteri Hizmetleri:
    Merhaba efendim, size nasıl yardımcı olabilirim?
    tayfun ilme:
    Merhaba, doa raporunu faxlamam yeterlimi yoksa kargo ile mi göndermem gerekiyor ürün değişimi için
    Müşteri Hizmetleri:
    kargo ile aslını göndermeniz gerekiyor efendim
    Müşteri Hizmetleri:
    faturayla beraber
    tayfun ilme:
    Tamam lenovo ile görüşüp raporu ve faturayı doğrudan sizin adresinize göndermelerini isteyeğim.
    Müşteri Hizmetleri:
    tamam efendim
    tayfun ilme:
    rapor ve fatura dışında eklenmesi gereken bireşy varmıdır
    Müşteri Hizmetleri:
    zaten rapor ürünün içinde değilmi efendim
    Müşteri Hizmetleri:
    kutuya herhangi bir müdahale etmeden fatura ile birlikte bize göndermeniz yeter
    tayfun ilme:
    şuan ürünü teknik servise gönderdim , lenovonun ürünü bana değil direk size göndermesini isteyeceğim  15 gün kaybettim tekrar git gel olmasın.
    Müşteri Hizmetleri:
    faturayıda göndermenzi gerekiyor
    tayfun ilme:
    fatura kutu içerisinde
    tayfun ilme:
    hepsi elinize ulaşacaktır
    tayfun ilme:
    ben doa raporu istedim onlar tamir edip bu sefer ekranı bozup göndermişler.
    tayfun ilme:
    oyüzden tekrar gönderdim
    Müşteri Hizmetleri:
    rapor bize geldikten sonra en hızlı şekilde değişimi yapılır efendim
    tayfun ilme:
    teşekkür ediyorum , lenovo dışında bir öneriniz varsa  sitenizden o markanın ürünlerine bakayım
    tayfun ilme:
    tekrar sorun yaşamak istemiyorum
    Müşteri Hizmetleri:
    lenovo en az sorun çıkartan ürünlerdendir efendim
    Müşteri Hizmetleri:
    sizin ki tamamen şanssızlık
    tayfun ilme:
    peki tekrar teşekkürler. iyi çalışmalar dilerim.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    edit

    lenovo türkiye ürünü kargoya kim verdiyse ona gönderiyor.

    dedim siz istanbuldasınız satın aldığım yerde onlara gönderin doa raporunu ve ürünü bana yenisini göndersinler ,

    malesef ürünü nerden alırsak oraya geri iade ediyoruz dedi.

    10 gün daha bekleyeceğim sanırım.

Toplam Hit: 3360 Toplam Mesaj: 27