İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
Sadecenotebook.Com Çalışanlarının İş Bilmemesi
Sadecenotebook.Com Çalışanlarının İş Bilmemesi
-
ah işte gidip alırsanız oradan burdan böyle rezil olursunuz
gelip almayın benden :D
-
PanxeR bunu yazdı
Değerli Müşterimiz,
Lenovo Bölge Onarım Merkezimize göndermiş olduğunuz kayıt numarası xx, seri numarası xx olan ürününüzün onarımı tamamlanmış ve ürün adresinize gönderilmek üzere 01.11.2013 tarihinde kargoya teslim edilmiştir.
DİKKAT!!! Kargonuzu teslim alırken cihazınızın sağlamlık ve aksesuar kontrolünü mutlaka yapınız. Hasarlı veya eksik aksesuarlar ile gelen cihazları teslim alırken kargo firmasına tutanak tutturunuz veya teslim almayınız.http://lenovo.bdh.com.tr/LenovoMusBilgi.aspx web sitemizden ürün sorgulaması gerçekleştirebilirsiniz.
Onarım sonrası tarafınıza müşteri memnuniyet anketi gönderilecektir, servis kalitesini artırmak ve müşteri memnuniyet seviyesini belirlemek için görüşleriniz Lenovo için çok değerlidir.
Ürününüzü kargodan teslim aldıktan sonra Onarım Merkezimize göndermenize sebep olan şikayetin giderilip giderilmediğini kontrol edin. Şikayetiniz devam ediyorsa bu maile cevapla diyerek veya destek.lenovo@bdh.com.tr adresine mail atarak durumu bildiriniz.
hocam üründe ayıp varsa ve ürünü gönderirken değişim veya iade talep ettiysen eğer ürünü kargodan teslim alma sakın.ben iade talep ettim diye firmaya belirt. teknosadan zenbook almıştım 10 gün sonra bi ayağının diğerlerinden çok az kısa olduğunu farkettim iade ettim beni aradılar işte değişim talebiniz kabul edildi diye (çakallar) kabul etmedim para iadesi istedim seve seve iade ettiler. tüketicinin korunması hakkında kanunda belitilen 4 seçimlik hakkımdan para iadesini talep ediyorum diye belirt.
-
Mycity bunu yazdı
ah işte gidip alırsanız oradan burdan böyle rezil olursunuz
gelip almayın benden :D
hocam bilsem senden alırdım :))
@mataramasuko hocam çoğu zaman hakkını bilip arasanda ipneliğe kaçıyorlar tüketici heyeti-mahkemesi derken aylarca ürünü kullanamamaktan ötürü uğraşmayım amk diyorsun.
6.kez garantiiye giden telefonu tüketici heyetine götürdüm amk2 ay oldu hala verdikleri güne 10gün var.. 11.ayın11inde olumlu karar çıksada 15iş günü karşı taraf itiraz eder belki diye bekliyecez.itiraz gelmezse kararı ben alıp karşı tarafa yolluyacam da onlarda bilmem kaç iş gününde paramı verecek ..kısaca süreç 1,5aya biticek bu sürede ben telefonumu kullanmıyrum.
-
Bir yandan da daha fazla uzatmiyip cihazi kullanayim diyorum. Para iadesi olsa bile ayni cihazi satin alacagim. Sadece notebook mail atmis seri no kaşe ve imza var. Faturada ins baska sorun cikmaz ayni alet icin daha da beklemeyeyim. Bi gelsin helede
-
Hoşgeldiniz tayfun ilme ! Müşteri Hizmetleri departmanına yönlendiriliyorsunuz. Lütfen operatörmüz cevap verene kadar bekleyiniz. Müşteri Hizmetleri ile konuşmaktasınız. Müşteri Hizmetleri:
Merhaba efendim, size nasıl yardımcı olabilirim?
tayfun ilme:
Merhaba, doa raporunu faxlamam yeterlimi yoksa kargo ile mi göndermem gerekiyor ürün değişimi için
Müşteri Hizmetleri:
kargo ile aslını göndermeniz gerekiyor efendim
Müşteri Hizmetleri:
faturayla beraber
tayfun ilme:
Tamam lenovo ile görüşüp raporu ve faturayı doğrudan sizin adresinize göndermelerini isteyeğim.
Müşteri Hizmetleri:
tamam efendim
tayfun ilme:
rapor ve fatura dışında eklenmesi gereken bireşy varmıdır
Müşteri Hizmetleri:
zaten rapor ürünün içinde değilmi efendim
Müşteri Hizmetleri:
kutuya herhangi bir müdahale etmeden fatura ile birlikte bize göndermeniz yeter
tayfun ilme:
şuan ürünü teknik servise gönderdim , lenovonun ürünü bana değil direk size göndermesini isteyeceğim 15 gün kaybettim tekrar git gel olmasın.
Müşteri Hizmetleri:
faturayıda göndermenzi gerekiyor
tayfun ilme:
fatura kutu içerisinde
tayfun ilme:
hepsi elinize ulaşacaktır
tayfun ilme:
ben doa raporu istedim onlar tamir edip bu sefer ekranı bozup göndermişler.
tayfun ilme:
oyüzden tekrar gönderdim
Müşteri Hizmetleri:
rapor bize geldikten sonra en hızlı şekilde değişimi yapılır efendim
tayfun ilme:
teşekkür ediyorum , lenovo dışında bir öneriniz varsa sitenizden o markanın ürünlerine bakayım
tayfun ilme:
tekrar sorun yaşamak istemiyorum
Müşteri Hizmetleri:
lenovo en az sorun çıkartan ürünlerdendir efendim
Müşteri Hizmetleri:
sizin ki tamamen şanssızlık
tayfun ilme:
peki tekrar teşekkürler. iyi çalışmalar dilerim. -
edit
lenovo türkiye ürünü kargoya kim verdiyse ona gönderiyor.
dedim siz istanbuldasınız satın aldığım yerde onlara gönderin doa raporunu ve ürünü bana yenisini göndersinler ,
malesef ürünü nerden alırsak oraya geri iade ediyoruz dedi.
10 gün daha bekleyeceğim sanırım.