folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Seditio Script (Php) Önemli Sorunlar



Seditio Script (Php) Önemli Sorunlar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NeseLiTurq
    NeseLiTurq's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2008
    Erkek

    Mrb arkadaslar bnm bi sorunum var..

    Seditio script çogunuz biliyosunuzdur PHP tabanlı yazılmış bi script sürekli geliştirilio en son sürüm 125 :).

    Ben seditio için nasıl eklenti yazabilirim bilen mürid mürideler yardımcı olabilirler mi bana ? çok lazım veya bildiğiniz güzel eklentiler varsa bu başlıktan benimle paylaşırsanız çok memnun oLurum.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NeseLiTurq
    NeseLiTurq's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2008
    Erkek
    Arkadaşlar flood oluo ama koskoca Tbt de 1 tane biLe biLen yok mu ? !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    şimdi senin kafanda 2 soru işareti var,

    bir ne tür eklenti lazım? ara bul

    iki niye eklenti yazcan

    bonus, seditio-tr.com

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NeseLiTurq
    NeseLiTurq's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2008
    Erkek
    ekLenti sence neden yazıLır hocam ? seditio-tr de bazı eklentiler paralı mesela ücretli seo yapıyorlar ama ben para vermek istemiorm nolcak ?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anaconda
    anaconda's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ağustos/2005
    Erkek
    seditio güzel bi scripti ama acıkları vardı hala oylemi?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RoadMaster
    RoadMaster's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2003
    Erkek
    aferim sana tutalım elinden istersen.PHP bilmeden nasıl bir eklenti geliştirmeyi planlıyorsun ? PHP biliyorsan bu soruyu soracak kadar cins olamazsın
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NeseLiTurq
    NeseLiTurq's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2008
    Erkek

    ben zaten php konusunda seditio scriptte eklenti yazacak kadar öğrenmek istiorm dedim. yani seditio eklenti yazmak için php bilmek gerekio tamam da ben sizden bu konuda kaynak falan istiyorm ..

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mosquit0
    mosquit0's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mart/2008
    Erkek
    NeseLiTurq bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben zaten php konusunda seditio scriptte eklenti yazacak kadar öğrenmek istiorm dedim. yani seditio eklenti yazmak için php bilmek gerekio tamam da ben sizden bu konuda kaynak falan istiyorm ..


    -----------------------------

    al işte türkiyeki web programlama bilmeden iş yapmak isteyen kendini webmaster sanan elemanlardan biri.

    Hocam ya öğren sonra uğraş yada benım gibi hiç uğraşma

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SharpShooter
    SharpShooter's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek
    ahhh ahhh :)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NeseLiTurq
    NeseLiTurq's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2008
    Erkek
    Ben webmaster ım dedim mi ? bilmeden neden konusup beni üzüyosn ? bi soru sormusuz biliosanız sölersiniz yoksa susmasını bilirsiniz. ben flood yaptım ihtiyacım vardı işim var çünki koskoca tbt de bilen mutlaka çıkar diye..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    chelishky
    chelishky's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2008
    Erkek
    PHP ye hakim olman lazım.Yazılan birşey üzerinde değişim yapmak için,önce o yaızlan scripti okuman ve anlaman gerek.Sonra ne yazman istiyorsan yazarsın.Ama 0 php bilgisi ile eklenti yazman olanaksız hacı.Kitap alarak ya da nette php siteleri gezerek,döküman okuyarak başlayabilirsin.Tavsiyem kısa bir kitap ile başla.
Toplam Hit: 1080 Toplam Mesaj: 11