Sifir Notebook Degisim Hakki ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kral.
    C-force
    C-force's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek

    Merhaba murid kardeslerim suanda mobilden yaziyorum

    02.01.2015 tarihinde arcelik baysisinden asus X552CL-Sx029H notebook aldim dun itibari ile bozuldu satici aradim teknik servise gitmesi gerektigini soyledi teknik servisi aradim ben bu urunu teslim edicem satici urunu magaza gorup begenip aldigimi soyledi geri alamam dedi ben simdi bu surecte hukuki olarak ne yapabilirim parami alabilirim elektronik urunlerde kosulsuz sartsix degisim suresi 15 gun degilmidir 


    Bazen Varsın , Bazen Yoksun...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Özetle yeni kanun kapsamında tüketicilerin sahip olduğu cayma hakkı, 7 günden 14 güne; sebepli iade süresi ise 30 günden 6 aya çıkartıldı diyebiliriz.

     

    http://www.ademaltan.com.tr/yeni-tuketici-yasasi-hakkinda-bilinmesi-gerekenler/

     

    samaccc tarafından 09/Oca/15 14:36 tarihinde düzenlenmiştir

    Minimalist Değilim Tembelim
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kral.
    C-force
    C-force's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek

    Tuketici hakem heyetiyle gorustum diyorki

    Degisim hakkiniz mesafeli ve kapida odemeli satislarda gecerlidir diyor ancak suanda servis hakkinizi kullanabilirsiniz diyor


    Bazen Varsın , Bazen Yoksun...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Liquid
    Liquid's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    Magazadan gorup begenip aldigin icin begenmedim yada bozuldu iade edicem deme hakkin yok. Tamire verip kullanmaya devam edicen. Ancak ayipli urun cikarsa 6 aya kadar iade hakkin oluyor diye biliyorum


    İmzalamazsam ne olcak?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cann
    cann's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    hocam aynısı başıma geldi migrostan kampanya var diye sony vaio aldım.

    pek araştırmamıştım ama kronik wireless sorunu varmış iki de bir kopmalar oluyor wirelessta.

    sony nin kendi community forumunda bile adamlar 200 küsür sayfa yazmışlar kronik sorun var diye ama tık yok sony den.

     

    neyse gittim migrosa ben bu ürünü iade etmek istiyorum diye

    adamlar sağolsun ilgilendiler, teknik servisten herhangi bir sorun yoktur diye bi kağıt alırsanız iade alırız dediler.

    sony teknik servisi merter de cihan elektronik var.

    gittim adamalara anlatılıyorum iki saat böyle böyle iade etmek istiyorum  

    sadece herhangi bir sorun yoktur, ürün zarar görmemiştir diye bir kağıt verin yeter diye.

    yardımcı olmadı ***** lar.

    önce tamam test yapıcaz ona göre ilgilenicez dediler

    sonra da kendilerince driver update yapıp bana geri verdiler :)

     

    artık garantisi bitsin diye bekliyorum kendim değiştiricem wireless kartını 

    bu arada şimdi de durduk yerde kasada menteşe çatlağı oluştu bakalım götürücem yine bu sefer ne diyicekler.

     

    tüketici kanunu bilmem neyim hepsi satıcı firmanın müşteri memnuniyet anlayışına, onların insiyatifine bağlı.

    bu olayda migros benden artı puan alırken sony için teknik servisi cihan elektronik için hiç te öyle olmadı.

    umarım senin sorunun çözülür. 

     

    cann tarafından 09/Oca/15 16:06 tarihinde düzenlenmiştir

    Yazana zahmet vermeyen yazı okuyana lezzet vermez...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kral.
    C-force
    C-force's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek
    Liquid bunu yazdı

    Magazadan gorup begenip aldigin icin begenmedim yada bozuldu iade edicem deme hakkin yok. Tamire verip kullanmaya devam edicen. Ancak ayipli urun cikarsa 6 aya kadar iade hakkin oluyor diye biliyorum

    Hocam magazadan gorup begenip aldim icini nerden bileyim alici olarak tum heryerle gorusucem hakkimi aricam  emsal kararda yok sanirim bu konuda :(


    Bazen Varsın , Bazen Yoksun...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kral.
    C-force
    C-force's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek
    cannfree bunu yazdı

    hocam aynısı başıma geldi migrostan kampanya var diye sony vaio aldım.

    pek araştırmamıştım ama kronik wireless sorunu varmış iki de bir kopmalar oluyor wirelessta.

    sony nin kendi community forumunda bile adamlar 200 küsür sayfa yazmışlar kronik sorun var diye ama tık yok sony den.

     

    neyse gittim migrosa ben bu ürünü iade etmek istiyorum diye

    adamlar sağolsun ilgilendiler, teknik servisten herhangi bir sorun yoktur diye bi kağıt alırsanız iade alırız dediler.

    sony teknik servisi merter de cihan elektronik var.

    gittim adamalara anlatılıyorum iki saat böyle böyle iade etmek istiyorum  

    sadece herhangi bir sorun yoktur, ürün zarar görmemiştir diye bir kağıt verin yeter diye.

    yardımcı olmadı ***** lar.

    önce tamam test yapıcaz ona göre ilgilenicez dediler

    sonra da kendilerince driver update yapıp bana geri verdiler :)

     

    artık garantisi bitsin diye bekliyorum kendim değiştiricem wireless kartını 

    bu arada şimdi de durduk yerde kasada menteşe çatlağı oluştu bakalım götürücem yine bu sefer ne diyicekler.

     

    tüketici kanunu bilmem neyim hepsi satıcı firmanın müşteri memnuniyet anlayışına, onların insiyatifine bağlı.

    bu olayda migros benden artı puan alırken sony için teknik servisi cihan elektronik için hiç te öyle olmadı.

    umarım senin sorunun çözülür. 

     

    Hocam biz tuketiciler zaten hep haksiziz


    Bazen Varsın , Bazen Yoksun...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kral.
    C-force
    C-force's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek

    Dün kac saattir acılmayan bilgisayar ne hikmettir simdi acıldı :) ama ne açılma cok rahat 3 dk acıldı :) :) okadar hızlı ki hızına yetişemedim

    müridler bi sorun var ama çözemedim hala :( neyseki satıcıya yarın teslim edicem

    servisden gelicek rapora göre ya idae yada değişim talebimi kullanıcam

     


    Bazen Varsın , Bazen Yoksun...
Toplam Hit: 845 Toplam Mesaj: 8