Son Dönem Reklamların Kalitelerinde Artış Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    streetw1se
    streetw1se's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek

    sahibinden.com 'un reklamı da fena değil

    https://www.youtube.com/watch?v=FVPK3m14tOs

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    murdery
    murdery's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2010
    Erkek

    Son Dönem Reklamların Kalitelerinde Artış Hakkında 

    belki de değişen hedef kitle. artık reklamları alfa, z kuşağı izliyor. görselliği anlama, içselleştirip yorumlama kabiliyetleri yüksek. x kuşağı ise artık teknolojiye ayak uydurmuş durumda. hergün kitle iletişim araçlarına maruz kalıyorlar.

    neden şimdi

    reklamın dili ve içeriği elbette bir gün değişecekti bunu bekliyorduk. hatta reklam kişisel bir hal alacaktı. her platformda kullanıcının tercihine göre reklamlar yayınlanacaktı. 

    bir de çekilmiş bir kaliteli reklam filmi diğer marka ve reklam ajanslarını tetiklemiş olabilir.

    bir başka sebep

    ilk sayfada değişen piyasa koşulları ile hedef kitlenin değişmesi demiş bir mürid. bu doğru bir bakış açısı bunun üzerine de ben ek yapayım. son dönemde satıştaki zorluklar markaları farklı çözüm yöntemleri aramaya itmiş olmalı. eskiden reklam ya da pr ajanslarından pazarlama stratejileri alınmazdı. markalar reklam ve pr konusunda bildiğini okurdu. reklamlardan anlaşılacağı üzere markalar reklam işini reklam ajanslarına bırakmış. reklam içeriğine reklam ajanslarının eli değmiş gibi gözüküyor.


    www.bursapr.com
Toplam Hit: 1735 Toplam Mesaj: 25
reklam tüpgaz kalite