folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Sony Kamera Görüntülerimi Bilgisayarımda Göremiyorum (Yardım)



Sony Kamera Görüntülerimi Bilgisayarımda Göremiyorum (Yardım)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SoloTurk
    SoloTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Kasım/2009
    Erkek

    Arkadaşlar.

    Sony marka kameramla çektiğim sünnet düğünü görüntülerini kameramda görüntüleyebiliyorum ancak diskini bilgisayarıma taktığımda disk boş görünüyor ve içinde sadece desktop dosyası var. Bilgisayarımın disk sürücüsü dvd player. yani formatta bir hata yok.

    kameradan görüntüleyebiliyorum ama bilgisayarıma dvd'yi takınca, dvd'de hiç görüntü yok. dvd boş görünüyor.

    Nasıl bilgisayarıma videoyu aktarabilirim?

    hangi programlar lazım.

    Görüntüler sünnet düğününe ait olduğu için çok önemli.

    yardımlarınızı bekliyorum.


    Oksijen, belki de yavaş yavaş öldüren bir zehirdir...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Sony lerde öyle bi sorun var

    ama kamera ile gelen cd de bi program var onunla görüntüleri dvd içinden almalısın

    o şekilde oluyo başıma gelmişti bi ara

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    genelde makinaların arayüzü için programlar oluyor.. mesela fotoğraf makinasınn hafıza kartını drek bağlayınca içindeki fotoğrafları göremiyorduk ama usb kablo kullanıp makinayı bağlayınca görebiliyoruz.. böyle bir sorun olabilir


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma. 24373 15 haziran 2020
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esconda
    Esconda's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Homo

    Acaba cameranın kendi belleğine kaydetmiş olmayasın? 

    Diski takma direk kamerayı bağlamayı dene, belki kendi bünyesinde saklamıştır görüntüleri!


    Madem bu dünyanın hem başı hem sonu hiç,Bu iki hiç arasında varlık olur mu hiç
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SoloTurk
    SoloTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Kasım/2009
    Erkek

    iLLuMiNaTi bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sony lerde öyle bi sorun var

    ama kamera ile gelen cd de bi program var onunla görüntüleri dvd içinden almalısın

    o şekilde oluyo başıma gelmişti bi ara


    -----------------------------

    Tamam hocam çok teşekkür ediyorum.

    Sony'nin bu programını internetten indirme şansım var mı?

    Kameram şu an cd'leriyle birlikte bende değil.

    Bu programın adı nedir? yardımcı olabilir misin?


    Oksijen, belki de yavaş yavaş öldüren bir zehirdir...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SoloTurk
    SoloTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Kasım/2009
    Erkek

    Esconda bunu yazdı:
    -----------------------------

    Acaba cameranın kendi belleğine kaydetmiş olmayasın? 

    Diski takma direk kamerayı bağlamayı dene, belki kendi bünyesinde saklamıştır görüntüleri!


    -----------------------------

    Doğrudur hocam.

    Şu an kamera elimde değil dvd elimde.

    Söylediklerin çok mantıklı.

    Kamera elime geçince bunu da kontrol ederim.

    Bu ihtimali aklıma gelmemişti.


    Oksijen, belki de yavaş yavaş öldüren bir zehirdir...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Paragrafi bunu yazdı:
    -----------------------------

    iLLuMiNaTi bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sony lerde öyle bi sorun var

    ama kamera ile gelen cd de bi program var onunla görüntüleri dvd içinden almalısın

    o şekilde oluyo başıma gelmişti bi ara


    -----------------------------

    Tamam hocam çok teşekkür ediyorum.

    Sony'nin bu programını internetten indirme şansım var mı?

    Kameram şu an cd'leriyle birlikte bende değil.

    Bu programın adı nedir? yardımcı olabilir misin?


    -----------------------------

    makinede hafıza kartı yoksa sonyler kendi hafızasına kaydetmiyor.. hafıza kartı varsa kontrol et

    kamera ve cd si elimde değil benimde :)

    ama sony sitesinden girip bakabilirsin tavsiye olarak..

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SoloTurk
    SoloTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Kasım/2009
    Erkek

    iLLuMiNaTi bunu yazdı:
    -----------------------------

    Paragrafi bunu yazdı:
    -----------------------------

    iLLuMiNaTi bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sony lerde öyle bi sorun var

    ama kamera ile gelen cd de bi program var onunla görüntüleri dvd içinden almalısın

    o şekilde oluyo başıma gelmişti bi ara


    -----------------------------

    Tamam hocam çok teşekkür ediyorum.

    Sony'nin bu programını internetten indirme şansım var mı?

    Kameram şu an cd'leriyle birlikte bende değil.

    Bu programın adı nedir? yardımcı olabilir misin?


    -----------------------------

    makinede hafıza kartı yoksa sonyler kendi hafızasına kaydetmiyor.. hafıza kartı varsa kontrol et

    kamera ve cd si elimde değil benimde :)

    ama sony sitesinden girip bakabilirsin tavsiye olarak..


    -----------------------------

    Tamam hocam teşekkür ediyorum sağ ol.


    Oksijen, belki de yavaş yavaş öldüren bir zehirdir...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    http://www.sony-asia.com/support/download/331419

    Sanırım bu programdı kamera modelini destekleyip desteklemediğine bak ki büyük ihtimalle destekliyo indirip dene hocam

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SoloTurk
    SoloTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Kasım/2009
    Erkek

    iLLuMiNaTi bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.sony-asia.com/support/download/331419

    Sanırım bu programdı kamera modelini destekleyip desteklemediğine bak ki büyük ihtimalle destekliyo indirip dene hocam


    -----------------------------

    Hemen deniyorum hocam çok sağ ol.

    Buradan tekrar bildiririm sonucu.

    Teşekkür ediyorum


    Oksijen, belki de yavaş yavaş öldüren bir zehirdir...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    kamerayı bilgisayara bağlayıp dvd kamera içindeyken öyle çekebiliyodum. Umarım direk dvd den de çekebilir program iyi şanslar..

Toplam Hit: 1927 Toplam Mesaj: 11