folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Supersport 600Cc Ve 1000Cc Motora Gecis Nasil Olmali ?



Supersport 600Cc Ve 1000Cc Motora Gecis Nasil Olmali ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dhmm
    dhmm's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2011
    Erkek
    Kara_Mc bunu yazdı
    dhmm bunu yazdı
    Kara_Mc bunu yazdı
    enesshn18 bunu yazdı
     

    Hocam kawasaki ninja 250cc tek silindir mi ?

    hocam yeni kasa 250SL(Slim&Light) tek silindir hafifletilmiş bir motor..

    250R modelinden bahsediyorum ben sana.. 

    eğer denk getirebilirsen yamaha r25 te olabilir.. ama tavsiyem çift silindir olması..

    yakın zamanda bende bi inazuma f düşünüyorum.. kazasız belasız, dikkatli olun..

    Hocam benim linkteki Kawasaki ZX 250R

    Ytani sonunda R var. Simdi 2 silindirli mi oluyor ?

    2009 model ve 22000 km var ve fiyat 2350 euro ...

    Iyi mi kotu mu ?


    Ozgurluk aslinda her istedigini yapabilmek degildir, istemedigini yapmamaktir. // Verdigin degeri gormeyince, gordugun degeri ver !!! // Hayatin herkes icin bir bavulu vardir !!! // Dusmek gerekir bazen hayatta; kalkmayi ogrenebilmek icin
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    dhmm bunu yazdı
    essan bunu yazdı

    Yamaha R6 (satıldı) ve Suzuki GSX-R 600 kullanıcısı olarak direkt 600'lüğe geçiş yapacaksan direksiyon amortisörü olan motorlara bak hocam.. Ben direkt 600'lük motora geçişini tavsiye etmiyorum alıştıra alıştıra 250 veya 300 cc'lik motoru bir süre daha kullan tecrübe edindikten sonra 600'lüğe geçiş yapabilirsin.. Moralini bozmak gibi olmasın ama direksiyon amortisörü olmayanlarda 160-170 hızda giderken ön teker boş bir hava yakalarsa direksiyon-benzin deposu tokatlamaya başlar bundan da kaza yapmaktan başka şansın yok.. videoları izleyelim.

    https://www.youtube.com/watch?v=I2oz3M3vNeg 

     Aşağıdaki ise farklı video..

    https://www.facebook.com/MotosikletTelevizyonu/videos/10152017134786403/

    hocam o benim gosterdigimde direksiyon amortisoru yok mu ?

    olanda var olmayanda var eski modellerde yoktur hocam.. Bildiğim kadarıyla Kawasaki ZX-6R modellerinde direksiyon amörtisörü var.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Caliber
    Caliber's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Homo

    Abi süpersport gerçekten tecrübe istiyor. Yani uzun süre motor kullanmak değil hocam o ayrı bir iş bence ve çok dikkatli olmak gerekir. Özellikle Altın Elbiseli Adam'ı takip eden biriyim ve onun da söylediklerine göre R6 çok yakışıklı bir motor ama birazcık deli gibi. Yamaha'nın zaten alayı deli hocam mt09 mu dersin r1 mi dersin hepsine deli diyorlar. En uysalı Honda imiş ben kullanmadım ama öyle diyorlar. :) Süpersport masraflıdır, tehlikelidir ve piste çıkacaksan ekipmanlarını da tamamla al derim ama yok pist yüzü görmem diyorsn sadece sokakta sürmek için alma! Ben sokakta o araçları sürmeyi gerçekten çok gereksiz buluyorum. Onların yeri pisttir arkadaşım yani sokakta hız yapmanın bir alemi yok. Ha apaçilik yapacaksan git al bi naked böyle delilerinden her türlü apaçiliği yaparsın. Zaten yeni nesillerde onlara da süpersport motor bloklarını monteliyorlar yani rüzgârdan kaynaklı hızlara ulaşamama dışında pek bir performans farkı görmeyebilirsin. Tabi ki bu yanlış bir tanım zira amatisörden tut motor ayarına kadar süpersport yarış için tasarlanmış bir alet ancak benim gibi amatörlerin farketmesi pek mümkün değil. Şahsen ss severim özellikle de en sevdiğim r6'dır ki sürdüğümden değil tamamen tipinden ama bende ona binecek göt yok abi. Benim bineceğim en deli motor naked olur ki o tarz da sevmiyorum zaten. Böyle cruiser tipi ya da Versys tipi motorlara karşı daha bir sıcak bakıyorum. Yavaş yaşayan adamım, daha çok yaşamak istiyorum. :D


    Tedbirsiz abdest bozmaya oturan, domala domala taş arar.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dhmm
    dhmm's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2011
    Erkek
    Caliber bunu yazdı

    Abi süpersport gerçekten tecrübe istiyor. Yani uzun süre motor kullanmak değil hocam o ayrı bir iş bence ve çok dikkatli olmak gerekir. Özellikle Altın Elbiseli Adam'ı takip eden biriyim ve onun da söylediklerine göre R6 çok yakışıklı bir motor ama birazcık deli gibi. Yamaha'nın zaten alayı deli hocam mt09 mu dersin r1 mi dersin hepsine deli diyorlar. En uysalı Honda imiş ben kullanmadım ama öyle diyorlar. :) Süpersport masraflıdır, tehlikelidir ve piste çıkacaksan ekipmanlarını da tamamla al derim ama yok pist yüzü görmem diyorsn sadece sokakta sürmek için alma! Ben sokakta o araçları sürmeyi gerçekten çok gereksiz buluyorum. Onların yeri pisttir arkadaşım yani sokakta hız yapmanın bir alemi yok. Ha apaçilik yapacaksan git al bi naked böyle delilerinden her türlü apaçiliği yaparsın. Zaten yeni nesillerde onlara da süpersport motor bloklarını monteliyorlar yani rüzgârdan kaynaklı hızlara ulaşamama dışında pek bir performans farkı görmeyebilirsin. Tabi ki bu yanlış bir tanım zira amatisörden tut motor ayarına kadar süpersport yarış için tasarlanmış bir alet ancak benim gibi amatörlerin farketmesi pek mümkün değil. Şahsen ss severim özellikle de en sevdiğim r6'dır ki sürdüğümden değil tamamen tipinden ama bende ona binecek göt yok abi. Benim bineceğim en deli motor naked olur ki o tarz da sevmiyorum zaten. Böyle cruiser tipi ya da Versys tipi motorlara karşı daha bir sıcak bakıyorum. Yavaş yaşayan adamım, daha çok yaşamak istiyorum. :D

    Ben 600cc ye cikmak istyom hocam. Ama once maksimum 250cc de tecrube edinmek sart onu anladim. Birde bunlar ufak motorlara benzemiyo bas frene dursun... Ondan once max 250cc bulacam. Onu alip 1-2 sene iyice ogrenecem sonra da devam etmek istersem 550cc veya 600cc cikabilirim. Hosuma gidiyo supersport motolar :).

     


    Ozgurluk aslinda her istedigini yapabilmek degildir, istemedigini yapmamaktir. // Verdigin degeri gormeyince, gordugun degeri ver !!! // Hayatin herkes icin bir bavulu vardir !!! // Dusmek gerekir bazen hayatta; kalkmayi ogrenebilmek icin
Toplam Hit: 4665 Toplam Mesaj: 45
motorsiklet supersport