Tatil Kampanyası

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mavii
    mavii's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Ramazan ayında tatil yapmayı düşünüyorum Antalya, Muğla gibi yerden 3-4 gün otel tatili 1 hafta falan da çadır kamp olarak.. Önerebileceğiniz yerler var mıdır? Bir de bildiğiniz kampanya vs..

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaNaL_AjaN
    SaNaL_AjaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    Antalya'da düşünürsen çok hoj yerler var hocam.Ama ege bölgeside bu konuda cok iyidir ben beğeniyorum.Antalya'da Olimpos ,Adrasan bölgeleri çok iyidir..Arada kaçamak yaparak ortalama 40 50 liraya ağaç kiralayabiliyorsun


    Her Türk bir kar tanesidir. Gün olur çığ oluruz..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mavii
    mavii's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    SaNaL_AjaN bunu yazdı

    Antalya'da düşünürsen çok hoj yerler var hocam.Ama ege bölgeside bu konuda cok iyidir ben beğeniyorum.Antalya'da Olimpos ,Adrasan bölgeleri çok iyidir..Arada kaçamak yaparak ortalama 40 50 liraya ağaç kiralayabiliyorsun

    Ağaç kiralamak dediğin nedir anlayamadım, yer ya da otel ismi verebilecek misin direk olarak itibaya geçeyim şartlarına bakayım 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaNaL_AjaN
    SaNaL_AjaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    mavii bunu yazdı
    SaNaL_AjaN bunu yazdı

    Antalya'da düşünürsen çok hoj yerler var hocam.Ama ege bölgeside bu konuda cok iyidir ben beğeniyorum.Antalya'da Olimpos ,Adrasan bölgeleri çok iyidir..Arada kaçamak yaparak ortalama 40 50 liraya ağaç kiralayabiliyorsun

    Ağaç kiralamak dediğin nedir anlayamadım, yer ya da otel ismi verebilecek misin direk olarak itibaya geçeyim şartlarına bakayım 

    Dil alışkanlığı bakma :)) Ağaç evlerden pansiyon yapmışlar.Olimpos ağaç ev dersen bulabilirsin.Yaaa o kadar cok otel varki şu otel demek zor..Bence otel kampanyalarını takip et derim.Anlık indirim cok oluyor.

     

    Kemer> Doğası güzeldir rus turist ağırlıklı bir bölgedir.

    Antalya Merkez>Biraz pahalıdır (her şey dahil sistemler) ama güzel yerdir

    Belek> Rus alman karısıktır ve otelleri pahalıdır.

    Manavgat>Tarihi yer coktur ağırlık almandır.Güzel yerdir gezilecek yerleri vardır.

    Alanya> Cok güzel yerdir..Uygun oteller cok rahat bulabilirsin.Gezilecek yeri mekanı coktur kesinlikle tavsiye ederim.


    Her Türk bir kar tanesidir. Gün olur çığ oluruz..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    livane
    livane's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mayıs/2007
    Erkek
    mavii bunu yazdı
    SaNaL_AjaN bunu yazdı

    Antalya'da düşünürsen çok hoj yerler var hocam.Ama ege bölgeside bu konuda cok iyidir ben beğeniyorum.Antalya'da Olimpos ,Adrasan bölgeleri çok iyidir..Arada kaçamak yaparak ortalama 40 50 liraya ağaç kiralayabiliyorsun

    Ağaç kiralamak dediğin nedir anlayamadım, yer ya da otel ismi verebilecek misin direk olarak itibaya geçeyim şartlarına bakayım 

    http://kadirstreehouses.com/tr/index

    daha önce gittim süper bir yer. havası olsun suyu olsun barı yemek salonu denize yakınlığı herşeyi süper

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mavii
    mavii's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    SaNaL_AjaN bunu yazdı
    mavii bunu yazdı
    SaNaL_AjaN bunu yazdı

    Antalya'da düşünürsen çok hoj yerler var hocam.Ama ege bölgeside bu konuda cok iyidir ben beğeniyorum.Antalya'da Olimpos ,Adrasan bölgeleri çok iyidir..Arada kaçamak yaparak ortalama 40 50 liraya ağaç kiralayabiliyorsun

    Ağaç kiralamak dediğin nedir anlayamadım, yer ya da otel ismi verebilecek misin direk olarak itibaya geçeyim şartlarına bakayım 

    Dil alışkanlığı bakma :)) Ağaç evlerden pansiyon yapmışlar.Olimpos ağaç ev dersen bulabilirsin.Yaaa o kadar cok otel varki şu otel demek zor..Bence otel kampanyalarını takip et derim.Anlık indirim cok oluyor.

     

    Kemer> Doğası güzeldir rus turist ağırlıklı bir bölgedir.

    Antalya Merkez>Biraz pahalıdır (her şey dahil sistemler) ama güzel yerdir

    Belek> Rus alman karısıktır ve otelleri pahalıdır.

    Manavgat>Tarihi yer coktur ağırlık almandır.Güzel yerdir gezilecek yerleri vardır.

    Alanya> Cok güzel yerdir..Uygun oteller cok rahat bulabilirsin.Gezilecek yeri mekanı coktur kesinlikle tavsiye ederim.

    Dediğin yerlere bakmaya çalıştım da fiyatlar çok yüksek diyor 2 kişi gecelik 250 civarı :/ dediğin fiyatları nereden bulabilirim 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mavii
    mavii's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    livane bunu yazdı
    mavii bunu yazdı
    SaNaL_AjaN bunu yazdı

    Antalya'da düşünürsen çok hoj yerler var hocam.Ama ege bölgeside bu konuda cok iyidir ben beğeniyorum.Antalya'da Olimpos ,Adrasan bölgeleri çok iyidir..Arada kaçamak yaparak ortalama 40 50 liraya ağaç kiralayabiliyorsun

    Ağaç kiralamak dediğin nedir anlayamadım, yer ya da otel ismi verebilecek misin direk olarak itibaya geçeyim şartlarına bakayım 

    http://kadirstreehouses.com/tr/index

    daha önce gittim süper bir yer. havası olsun suyu olsun barı yemek salonu denize yakınlığı herşeyi süper

    Fotoğraflar harika şimdiden beğendim :) sanırım aktiviteler fiyata dahil değil onların ortalama fiyatı nedir? 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek

    Arkadaşlar ben de okula gitmeden önce ufaktan bir kaçamak yapmak istiyorum. Çok çok uygun fiyatlı, etin bol olduğu yerler arıyorum. Var mi, var mi?


    Kendimi eğitime ilme bilime adadım... Diyelim ki, sen benimsin,hasretin benim... Çalarsa kapımızı ayrılık gider misin Sevgilim ?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaNaL_AjaN
    SaNaL_AjaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    Pikacu bunu yazdı

    Arkadaşlar ben de okula gitmeden önce ufaktan bir kaçamak yapmak istiyorum. Çok çok uygun fiyatlı, etin bol olduğu yerler arıyorum. Var mi, var mi?

    En iyi et Kemer bölgesinde var hacım.İthal yurtdışından gelior :D Rusya eşrafından iri kıyım ince kıyım her tür bulablirsin.Antalya merkeze gelirim dersen pansiyonlar var günlük 15 20 liraya sadece yatmak için kulanabileceğin orasıda uygundur.


    Her Türk bir kar tanesidir. Gün olur çığ oluruz..
Toplam Hit: 456 Toplam Mesaj: 9
tatil kampanya çadır kamp