folder Tahribat.com Forumları
linefolder TahriDepo
linefolder TBT-İstanbul Bulu$Ması -12.04.2009



TBT-İstanbul Bulu$Ması -12.04.2009

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivirus
    antivirus's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2006
    Erkek
    mc_rapier bunu yazdı:
    -----------------------------

    Heyecana gerek yok arkadaşlar, müridler buluşmuşlar :D

    valla telefonu olanlar söylesinler , mesaj fln atın foto cekilsinler bol bol ... 


    -----------------------------
    hocam sor bakim arkadasına   yasin yani headbenger ordamıymıs:F


    Nev-i Şahsına Münhasır.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mc_rapier
    mc_rapier's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek

    antivirus bunu yazdı:
    -----------------------------
    mc_rapier bunu yazdı:
    -----------------------------

    Heyecana gerek yok arkadaşlar, müridler buluşmuşlar :D

    valla telefonu olanlar söylesinler , mesaj fln atın foto cekilsinler bol bol ...


    -----------------------------
    hocam sor bakim arkadasına yasin yani headbenger ordamıymıs:F


    -----------------------------

    Hocam headbanger ordamış.. 


    ID no su 19140 olan mürid
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    SyspioniC bunu yazdı:
    -----------------------------

    Beyler tahmin ettiğim gibi Fiko$ satış koymuştur :D

    -----------------------------

    a.k satı$ yapcak olsam mesaj atıp ben gelemiyorum diye haber vermem.

    yasine de en başta yazdırırken söyledim ben kesin değil diye. 


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xzxz
    xzxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2003
    Erkek
    uygun görünüyor ben gelirim muhtemelen ,  yannız yer ve zaman belirlemek lazım , taksimin neresi ?  burger ın önü olabilir mesela saat olarakta öğleden sonra olsa daha makul bence akşama kalmayalım malum ertesi gün iş var güç var

    herşeyin bir şeyi vardır
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xzxz
    xzxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2003
    Erkek

    yüzleşme günü geldi çattı demek, kaçmak korkmak ne işe yarar ?  eylem yapıonuz diye içeri almasınlar bide mal gibi taksimde buluşuyoz 100 kişi , kesin akıllının biri çıkıp eylem yok biz tariqatız der ve aynen yan basarız. bence gruplar halinde farklı yerlerde buluşup, ortak bir yerde toplanalım. toplantı yeri olarak pek kimsenin uğramadığı eski bir kıraathane birane kahve tadında biyer olabilir mesela - yaşlı önlüklü bir sahibi olan , duvarında meşur ağlayan çocuk resmi asılı ...

     

    - mköyde oturup beraber gidelim diyen varsa PM atsın -


    herşeyin bir şeyi vardır
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xzxz
    xzxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2003
    Erkek

    antivirus bunu yazdı:
    -----------------------------

    illaki satıs olacaktır da o kadar da kötü görmeyin 37 kisi bir araya gelince baya bi olay cıkar =)

    Nerde cokluk orda bokluk :D  satıs cok olmamak sartı ile olabilir:P


    -----------------------------

     

    umarım olur 37 kişi ile bir kerede buluşmak gibi enteresan bir deneyim olacak yoksa. TBT bayrağı açın istiklal de, napacaz nereye gidecez nerde oturcaz bir fikri olan var mı ?


    herşeyin bir şeyi vardır
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xzxz
    xzxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2003
    Erkek
    saat 12.30 da çıkacam evden

    herşeyin bir şeyi vardır
Toplam Hit: 78405 Toplam Mesaj: 449