folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Tekirdağlı Olan Varmı?



Tekirdağlı Olan Varmı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ricin
    ricin's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2007
    Erkek
    arkadaşlar aranızda tekirdağlı olan varmı ;?

    üniversite öğrencilerine devre tasarımı yapılır...! tekdag-elektronik.blogspot.com/
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    ben warım saray dan

    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ricin
    ricin's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2007
    Erkek
    ekledim hocam ara sıra muhabbet ederiz ..

    üniversite öğrencilerine devre tasarımı yapılır...! tekdag-elektronik.blogspot.com/
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tyler_Dayi
    Tyler_Dayi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2007
    Erkek
    gambler pezevengi var bildiim kadarıyla tabe geçenlerde bi ara ordaydı :D bide ben tekirdag rakısını pek bi severim yeri ayrıdır tekirdaglı oluyomuyum o zaman :P

    all this pain is an illusion...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unstopable
    unstopable's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2003
    Erkek
    bende bi zamanlar malkarada takılmıştım ama eskidendi onlar:D

    ut veniant omnes!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xmenac
    xmenac's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Şubat/2005
    Erkek
    merkez deyim
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    ben tekirdağ lı deilim amk

    tatile gittim sadece işte

    ama yine gidebilrim bulusuruz belki kaynasırız


    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xmenac
    xmenac's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Şubat/2005
    Erkek

    ..

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek
    yarın tekirdağ a gidiyoz 3-4 gün tatil için =)

    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ricin
    ricin's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2007
    Erkek
    a.q kımse msn vermemış ekleyin benı konusak a.q  nası tekirdağlısnız a.q

    üniversite öğrencilerine devre tasarımı yapılır...! tekdag-elektronik.blogspot.com/
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nautilus
    Nautilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek
    qaMbLer bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben tekirdağ lı deilim amk

    tatile gittim sadece işte

    ama yine gidebilrim bulusuruz belki kaynasırız


    -----------------------------
    tanışın kaynaşın ama gambler in ipiyle kuya inmeyin sakin inanmayın

    tecrübeyle saabit :D

    ama iyi cocuk sağolsun yardım ediyoo bizee  tabiii küfürünüde ediyooo ipne işte


    şizofren olabilirsiniz yardım alın!
Toplam Hit: 1160 Toplam Mesaj: 11