Teknosaya Garantiye Gönderdiğim Ürün Kırık Geldi.
-
Selam müritler, laptop soğutucusuyla başım beladaydı , kırıksız gönderdiğim sadece" fanı yüzeye sürttüğü için ses çıkartıyor ve kablosunda temassızlık var" şikayetiyle gönderdiğim soğutucu 3 yerinden kırıkla geldi (15 iş günü sonra) . Daha 15dk önce aldım kargodan aleti. İlk aldığım güne oranla sanki daha az performansla çalışıyomuş gibi.
Şimdi asıl sorunum ben bu soğutucuyu geri iade etmek istiyorum. Final haftası yurttan pek çıkamıyorum, memlekete gittiğimde halletmek istiyorum fakat en son memleketimde garantiye göndermek istediğimde fiş veya fatura yok denildiği için almadılar. Afyona okul için geri döndüğümde (soğutucuyu aldığım teknosaya) teknosaya gittim durumu anlattım fişi çıkartıp aleti garantiye gönderdiler. Elimde hala fiş veya fatura yok. Belge olarak sadece sevk irsaliyesi var. Müşteri hizmetlerini de arayamıyorum dakika bitti. Nasıl bir yol izlemem gerekiyor ki memlekete gittiğimde üründe değişim/para iadesi veya tekrardan garantiye gönderebileyim .
-
teknosada sıkıntı yoktur kanımca kargo
-
UPS kargoyla geldi ama ürünü baya bi kundaklamışlar şu patlattığımız şeylerle. Bide kutunun içinde veya poşetinin içinde herhangi bi plastik parça da yok
-
Hocam ups git tutanak tuttur bence kargoyu açtım kırık çıktı de kutuyuda al götür içinde parçaları v.s yoksa serviste kırılmıştır büyük ihtimal.
-
işte bunun için kargocuyu geri yollamadan açmak gerekiyor hep kargoyu
-
Kargo geldiğinde kontrol edip bunda hasar var diye tutanak tuturman gerekiyordu. Şimdi teslim alıp "sorunsuz şekilde teslim aldım" şeklinde imza attığın için kargo sorumluluğunu üzerine almış bulundun. Geçmiş olsun. Servise ne dersen de onlar biz sorunsuz gönderdik diyeceklerdir.
Austen tarafından 09/Haz/14 12:59 tarihinde düzenlenmiştir -
Teknosaya gelmek zorunda kaldim. İyi niyet setine değiştirelim diyorlar ama üstüne 10 lira kadar para istiyorlar. Mecbur vericem gibi.
Edit : para vermeden yenisiyle degistirdim. Artik bu da sikinti cikartirsa yapacak bisey yok
OttomanSlap tarafından 09/Haz/14 13:24 tarihinde düzenlenmiştir -
Beyler aklnızda bulunsun bu konudan görüleceği üzere herhangi bir şeyi garantiye yollamadan önce güzel bir fotoğraf makinesiyle detaylıca fotoğraflarını çekin.Eğer garantide bir şey olursa fotoğrafları gösterip ağızlarına sıçabilirsiniz.
mkyb tarafından 09/Haz/14 15:49 tarihinde düzenlenmiştir -
o değilde bana bunun sıfırını verdiler ama soğutucunun üstünde laptopu sabit tutacak plastik parçalardan yok, 4 tane olması gerekirken bi tane var. Patlayacakmı elimde böyle
-
OttomanSlap bunu yazdı
o değilde bana bunun sıfırını verdiler ama soğutucunun üstünde laptopu sabit tutacak plastik parçalardan yok, 4 tane olması gerekirken bi tane var. Patlayacakmı elimde böyle
Bi abdest al yarın tekrar git hacı :D
-
noname bunu yazdıOttomanSlap bunu yazdı
o değilde bana bunun sıfırını verdiler ama soğutucunun üstünde laptopu sabit tutacak plastik parçalardan yok, 4 tane olması gerekirken bi tane var. Patlayacakmı elimde böyle
Bi abdest al yarın tekrar git hacı :D
abdestsiz gitsem değişim yapmazlardı hocam :|