folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Türk-Müslüman Dünyasına Neden Bu Kadar Düşmanız



Türk-Müslüman Dünyasına Neden Bu Kadar Düşmanız

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

     demek istediğim şu arkadaşlar.neden bir türlü ab ve abdnin götünün dibinden ayrılamıyoruz...


    neden abd nin isteğiyle HAMASI  kargo bolumunden yolluyoruz.bilmiyor muyuz bir savaş olsa gene tüm yapılanlara karşı bizimle birlikte olması en muhtemel gruplar onlar.


     neden yönetcilerimiz abd nin büyük ortadogu projesini destekliyor....


    nedne karikatur krizinde dahil ilişkiler kesilmiyor.neden iran gibi bir boykota gidilmiyor.


    kaldı ki halkta da suç var.acaba kaç kişi o malları boykot ediyor ( lafım size değil yapana)  hemen unutuluor.


    daha da önemlisi neden kardeşlerimizi unuttuk.neden doslaımıza sırt çevirdik.bize rusyanın vereceğinden çok daha  ucuza doğal gaz vercek olan devletleri neden unuttuk


    neden yüzümüzü abye döndük te bütün gün  ab lileri gezip onları unuttuk.


    sizce de bugun ku durumu haketmedik mi

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    İnce Memed
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Kurtuluş Savaşında ve 1.dünya savaşında bizi arkadan vuran Araplardı dikkatini çekerim....Kimse kimsenin kaşına gözüne yardım etmez biz bağımsız bir ülke olamadık Atatürk ün ölümünden sonra yavaş yavaş emperyalizme göbekten bağlandık...

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    gene tüm yapılanlara karşı bizimle birlikte olması en muhtemel gruplar onlar.


     bu nu okumadın herhalde.burada demek istediğim seninle aynı.


    kaldı ki bütünleştirici bir lider olsa  Türk devletleri çok yakın ilişkilere girer hem ekonomik siyasal hem de akrabalık baglarımız gucllenir.


    anlatabildim mi

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    muhabbet_fedaisi
    muhabbet_fedaisi's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ocak/2006
    Erkek

    antioksidan kardeş böyle bir konuyu açtığın için seni tebrik ediyorum.


    ilk başta Türkiyenin neden bu büyük ülkelerin boşaltım alanlarında dolaşıyor. ona açıklık getirelim( daha doğrusu getirmeye çalışalım) türkiye herne kadar yasal (kanunu) olarak olamasada dünya devletleri arasında islamiyeti temsil ediyor. dünya devletleri arasında islamiyet gerici bir din olarak biliniyor. ve gerici bir dinin mensubları nasıl olurda bizim le aynı standartlara ulaşabilirdiye düşünecekler. ama müslüman ülke olarak onlar dan bağımızı koparırsak bu düşüncelerinde onlara fırsat vermiş olmazmıyız . türkiye olarak avrupa statüsüne girmek demek" islamın her türlü zaman ve mekan alternetifleri vardır" cevabını avrupalı görecektir ler.


     hamas olarak konuya bakalım. hamas hertürlü konuda çabuk provoke olan bir gurub(ne derseniz). türkiye onlarla aşikar olarak muhabbet bağının olduğunu göstermesi demek hamasla türkiye aynı statüde demek tir konusu açılır hamasın yaptığı dünyaca terör olarak bilinen faaliyetler sonrasında türkiyenin adı gündeme gelecektir. ve daha sonra hani islamın demokrasi anlayışı hani islamın hoşgörü politikası diye gündem oluşlturacaklar. buna fırsat vermek bence doğru değil.


    NOT: bunlar olaya sadece tek yönden bakıştır diğer türlü yönlere cevap vermeye çalışırız. ama Siyasi olarak bir yorum yapamam. 


    ümit kesilirse hayat biter, ümitsizlik hayatı zehirler, keder hayat damarına vurulan bir neşterdir.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DkN
    DkN's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ocak/2006
    Erkek
    computerwolf bunu yazdı:


    Kurtuluş Savaşında ve 1.dünya savaşında bizi arkadan vuran Araplardı dikkatini çekerim....Kimse kimsenin kaşına gözüne yardım etmez biz bağımsız bir ülke olamadık Atatürk ün ölümünden sonra yavaş yavaş emperyalizme göbekten bağlandık...


    +989898 abi mukemmel bi noktaya deyinmişsin araplar tarih boyunca Turkleri arkadan vurdular son ornegi kurtulus savası ve 1.dunya savası arafat olmeden once cıkmıs tv de filistinde bi cami adını yazmiim buraya bu ismi siz koydunuz gelin siz savunun dedi Turkiye'ye... o.ç ozmn bizi arkadan vurmasaydın bizle birlikte çarpışsaydın bu gunlere gelmezdik araplar şerefsiz bi millet savaş zamanı vatanlarını savunmaktan acizler sadece arkadan vurabilirler son ornegi saddam. adamlar kanımız canımız sana feda saddam die baıgırırken abd gelince terlikle saddam heykeline vurdular 2yuzlu arkadan vuran bi millet olan araplar la muttefik olmak bu ulkenin en son politikası olur ayrıca İran arap deildir unutmayalım onlara safavi denir ve İran tarihine bakarsanız 3000 yıldır işgal edilememiş bir memlekettir. heleki TSK araplarla asla muttefik olmaz cnku ne savasma yetenekleri nde adam akıllı devlet adamları var Turkiye olası bir savasa girersede yardım eden asla araplar olmaz basta azerbaycan olmak uzere TSK nın yetiştirdigi bir cok ordu var dunya uzerinde bu orduların yonetimi de TSK nın elinde ornekler; somali,haiti,azerbaycan,nahcıvan,ve hatırlamadıgım bi cok afrika ulkesi var bunlar kardesimiz azerbaycan hariç insan gucu demek cepe sayısı arttırmak demek karsı taraf için karşılanamaz bi ekonomik boyut demek vs vs. orduların stratejileri cok farklıdır din dil ırk gozetmezler vatanın cıkarı için hersey yapılır ve o ulkeler bosuna egitilmiyor Turkiye suan için savas açılması imkansız bir ulke askeri gucu cok cok buyuk dunyadaki en buyuk 2. hava kuvvetine sahip iz vde dunyada gece harekat yapabilen 2hava kuvveti var 1abd 2Turkiye kara kuvvetlerine gelince malum Turklerin kara kuvvetleri dunyanın en iyisidir bana gore deniz e gelince orda zayıfız ama gemiyle ulke işgal edilmio olmasa da olur

    Vatan ne Türkiye"dir Türklere, ne Türkistan; Vatan büyük ve müebbet bir ülkedir: Turan. ~ Saga qaygı kelgende qorqup qaşsam taa saga, Qayday betpen qararman aytaş yurtum men saga? Ne dermen dep aytarman sütün bergen anamga? Ne dermen dep aytarman maga sengen atamga? ~ Kök Bayraq"a selam olsun !
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivir-US
    antivir-US's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    yaw bırakın şu arap yardımını,bu adamlar bi bıdı bıdı yapar başka bi boqa yaramazlar,yukarda da 10 kere yazmışlar zaten araplar bizi sırtımızdan vurmadı mı,filistinliler israillilere topraklarını satmedı mı?araplar adam olsa petrol fiyatlarını bile kendileri belirlerler,amerika götü ne karışırmış.Zaten arap-israil savaşı kaç gün sürdü ki,israil arapların bütün hava limanlarını bombaladı bir tane dahi arap uçağını uçurtmadılar,hal böyleyken arapların hiçbişeyine güvenilmez,zaten bize yardım edecek olsalar bi kaç arap ülkesi bir olur kıbrısı tanırdı,böylece de bizi şerefsiz amerikanın avrupanın kıçına bağlamazlardı.Ben en çok pakistana güvenirim Türk halkını adamlar çok seviyo,kıbrısı bile ilk onlar tanıdılar ama tek ülke yetmiyo.Şimdi esas konuya gelince;Atatürk yattığı yerden kalkıp gelmedikçe bu ülke düzelmez.Düşünün savaştan çıkmışız ekonomi sıfır,halk bir kaşık çorbaya muhtaçken birkaç senede 5-10 yıllık kalkınma planlarıyla avrupaya uçak satmışız,teknoloji satmışız ve ekonomimiz hemen düzelmiş.Yani çare yine kendimizde,tam hatırlamıyorum ama bişey duymuştum.Yaşlı bir kadın kar yağarken sokağa çıkıp devlete ait bir arabanın üzerine battaniyesini örtüyor,bunu gören birisi de soruyor neden kendine örtmüyorsun da arabaya örtiyorsun diye,kadın der ki;oğlun devlet malıdır zarar görmesin.


    konuyu biraz dağıttım ama kısaca Türkün dünyada pek dostu yok.


    dkn_jan sen de çok güzel anlatmışsın helal sana kendimle gurur duydum şimdi.


    Camınızı kırar, duvarınıza işer, bisikletinize biner, tekerini keser, arabanızı çizer, zilinize basar kaçarım. Kısacası ben annenizin sokağa çıkarken uzak dur dediği çocuklardan biriyim.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mrdmrd
    mrdmrd's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    yaw arkadaş bu sitede ne kadar cahil var...Sen Osmanlı yı arkadan vuran arabların hıristiyan arab oldukarını bilmiyorsun herhalde..dinini bilem harbi müslüman arab bunu hiç bir zamn yapmaz..Artı sen içindeki ermeni rum kürt bunların bile seni arkadan vurmasını engelleyememişin bağımsızlığını kazanmak için kandırılan insanların bunu yapmasına niye hor bakıyon..+ bu tür şeyler her zamn ingilizler tarafından abartılıp bize yani müslümanlara karşı kullanılan bi şeydir..Yaw allah aşkına unutmayın...KÜFÜR TEK MİLLETTİR...O ZAMN BİZDE TEK MİLLET OLMALIYIZ..BUNU UNUTMA...

    time is bad -keep ur bag...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dipLoit
    dipLoit's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    dai haklısın ama siyaset işleri dışardan göründüğü kadar kolay değildir. o yüzden kesin bi yorum yapamicam.

    bir imzam bile yok
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

        muhabbet_fedaisi kardeşim  Türkiye'nin islam ülkeleri ve avrupa ülkeleri  arasındaki ilişkiyi geliştirip bu  devletler  arasında bir  köprü  görevi yaptığını iyi analiz  etmişsin tebrikler...


    matematik24.com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    muhabbet_fedaisi
    muhabbet_fedaisi's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ocak/2006
    Erkek
    arkadaşlar ben sadece yapılaması gereken yorumu yaptım. asıl teşekkürler oksidan kardeşime gelmesi gerekir. 40 yıl düşünsem böle soru aklıma gelmezdi. tebrikler antioksidan 

    ümit kesilirse hayat biter, ümitsizlik hayatı zehirler, keder hayat damarına vurulan bir neşterdir.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
      haaa araplar da bizi arkamızdan vurdu o ayrı mesle
Toplam Hit: 1418 Toplam Mesaj: 11