Turk Telekom Arıza Çalışmalarını Nasıl Öğrenebilirim ?
-
Superonline adsl 16mbit'e kadar hizmetini kullanıyorum. Bulunduğum yerde 5 gündür 3 kere uzun süreli internet kesintisi oldu(8 saat 14 saat gibi). Superonline'ı aradığımda turk telekomun genel arıza çalışması olduğunu söylüyolar. Kimi zamanda alt yapı çalışması var diyorlar.
Müşterime online bir oyun geliştiriyorum ve şu kesintilerden dolayı projede geride kaldım. 5 gündür yaşadığım internet kesintilerinin bilgilerine şu tarihde şu saatde arıza çalışmasına başlanıp şu saatde arıza giderilmiştir tarzı bilgi almam gerekiyorki bende müşterime bunları gösterebileyim. Daha kaç gün devam edecek bu arıza bilmiyorum. Çalışmanın yapıldığı yeri söyleseler gidip oradaki ekipden tarih isteyecem artık.
Superonline'da türk telekomda bu bilgiyi vermiyor biz göremiyoruz diyolar. Sadece o an arıza varsa onu söylüyolar. Bu bilgileri öğrenmenin başka bir yolu yokmudur acaba ? Müşteri hizmetleride yetkili birisine bağlamıyor en yetkili biziz diyorlar.
İşin sıkıntılı tarafı müşteri ile sözleşmem var. Bitiş tarihide yaklaşmak üzere. Bir ihtimal adam dava açarsa s*ki tutarım.
h0rtl4kk tarafından 02/Ara/16 18:59 tarihinde düzenlenmiştir
Edit : Bu konuyuda bugün müşteri hizmetlerine sert çıkınca telefona internet verdiler. Onun sayesinde açabildim. -
çoğunu öğrenemezsin hocam. aynı elektrik-su kesintisi gibi, habersiz kesiyor şerefsizler.