folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Türk Telekom'da Çalışan/Tanıdığı Olan Var Mı?



Türk Telekom'da Çalışan/Tanıdığı Olan Var Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Th3Ultra
    Th3Ultra's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2014
    Erkek

    Hocalar;

    2009'dan beri kullandığım bir hattım var. Bugüne dek bir kez olsun şikayetim olmadı. Yeri geldi çekmediği oldu fakat bir kez bile sistemsel bir hata ile karşılaşmadım. İptal etmeyi unuttuğum paketim yüzünden paramı direkt başka bir pakete çekti yeri geldi, aradım, paramı geri iade bile ettiler yıllar önce. Avea'yı ayrı bir severdim ben. Her neyse. 

    Yılbaşından evvel Yeniyıl 2 GB paketi yapmıştım, başvurular da zaten 31.12.2015'de bitiyordu. Bu tarihten önce kaydolursanız, ancak yeni yılda yenileniyordu her ay. 

    Bundan 3 gün önce bu paketim bitti ve yeterli bakiye olmasına rağmen herhangi bir yenileme işlemi yapılmadı. Öğlene kadar bekledim ben. Sonra müşteri hizmetlerini aradım, daha konuşmaktan, adını söylemekten aciz bir kadın çıktı telefona, yamuk şivesi ile adını söyledi ve durumu anlattığımda abartısız 5 dakika kadar bilgilerimin gelmesini bekledikten sonra ( yersen ) paketimi yenilediğini söyledi. Birazdan yenilenir deyip kapattı. 

    Akşam oldu, yenileme yok. Bekle bekle bekle yok. Facebook sayfalarına yazdım, görüldü yaptılar :) Sağolsunlar. 

    Her neyse. Hepinizin canı cehenneme deyip Woops'a girdim ve yeni paket baktım. 33 TL'ye 500 DK her yöne, 4 GB, 5000 de SMS içeren bir paketi bulup yaptım. Yeniyıl paketini de iptal ettim. Zaten güncellenmedi. Ben 7'sinde yapmış olmama rağmen paketi, 2 gündür yaptığım bütün görüşmeler ücretlendiriliyor. İnternet ve SMS hakkımı kullanabiliyorken, dakikalarım olduğu gibi duruyor. Kontörleri yiye yiye 0.2 TL'ye kadar düştü bakiyem. Arama yapamadım bugün iyice sinirlenip aradım yeniden, tam 16 dakika yeniden bir kadına, salağa anlatır gibi 2 gündür yaşadığım şeyleri anlattım. "Efendim" diyor, "burada" diyor, "herhangi bir ücretlendirme göremiyorum" diyor. "Ya kardeşim" diyorum "siz şuan benim paketlerimi görebiliyor musunuz?" "Evet" diyor. "500 dakikanız var" diyor. "Peki" diyorum "son bir kaç aramam neden ücretlendirildi" diyorum. "Göremiyorum" diyor. 

    "Şuan arayamıyorum hiçbir yeri" diyorum, "en az 40 kuruş olması gerekli" diyor... "Öyleyse tamam, iyi bir kontrol edin bir sorun olup olmadığını, telefonu kapattıktan sonra kontör yükleyip deneyeceğim" dedim. 

    Telefonu kapatır kapatmaz 5 tl aktardım kendime, bir arama daha yaptım, yine kontörden yedi.

    Bu ızdırabına iteklediklerim, 7 yıldır kullandığım şeyden, 1 ayda soğuttular. Şuan müşteri hizmetleri çözemiyor olayımı hocalar. Online işlemlerde falan görünmüyor ücretlendirme. Paketimdeki dakikalar da düşmüyor olduğu gibi duruyor. Bugda kaldım amk. 

    Bayilere zaten online işlemlerdeki gibi salak saçma bir panel veriyorlar hiçbir yetkileri yok. 

    Bana bir hal çare sunun. Ne yapabilirim ben bunlara? Var mı sorunumu çözebilecek olan? Veya tanıdığı olan? 

    2 gündür sinir hastası oldum. Facebook'tan yazıyorum madem iyileştiremiyorsunuz olanı bozmayın diye, görüldü yapıyorlar karı gibi lan kafayı yedim.

    Th3Ultra tarafından 09/Mar/16 22:48 tarihinde düzenlenmiştir

    Amacımız; zengin olmak. Zengin görünmek değil.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dbcooper
    dbcooper's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2012
    Erkek

    @andrei var hocam telekomda çalısıyor. 


    dbcooper tarafından 09/Mar/16 23:52 tarihinde düzenlenmiştir

    yan yatarak üzüm yiyen roma imparatoru
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Th3Ultra
    Th3Ultra's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2014
    Erkek

    Daha yeni Online İşlemlere yeniden baktım.

    Ücretlendirilen dakikaların dökümleri olduğu gibi duruyor. 

    Paketim olduğu halde ücretlendirmek de ne demek? 

    Hepsinin dökümlerini indirdim. 

    @andrei hocam halen çalışıyor isen, bir açıklama yap bir yardımcı ol. 

    Giden paralara değil bu konuşmayı bile bilmeyen at kafalarının sorumsuzluklarına sinirlendim bu kadar. 


    Amacımız; zengin olmak. Zengin görünmek değil.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    hocam şöyle birşey söyleyeceğim çalıştığım için değil aradaki farkı bil diye 1.si ne magazalarında ne müşteri temsilcilerinde avea dan hiç bir olay olmuyor neden ?

     

    teyzem vodafone a kızdıgı için hattını avea ya taşımış geçen ay , hat faturalı  1 ay sonra eksik evraktan kapanıyor hat teyzemde borcundan dolayı kapandı sanıp ödüyor ama yinede açilmiyor

    neyse ana bayiye gidiliyor altını çizerim turktelekom anabayisi bölgedeki diyor ki ne eksik evrağınız oldugunu biz göremiyoruz... ve hat eksik evraktan kapandıgı için başka yere de taşıyamıyor yeniden

    evraklar gönderilecek merkeze ulaşacak hat aktif olacak bekle babam 2 hafta. müşteri hizetmelerini aradım normalde bizde 30sn süren baganma 12 dk sürdü , hiç bir şeyden anlayaman bir kadına

    bayi hatası yapıldıgını bayide tüm evrakların imzalandıgını teslim edildiğini ancak hiç bir uyarı gelmemesine rağmen hattın birden eksik evraktan kapandıgını söyledik kadın evet evrakların hiç biri 

    ulaşmamış hattınız ondan kapanmış dedi.  e dedik bunu bize bildirmek sizin göreviniz degilmi ? haber vermeden bide hatta kapandı şimdi açılmıyorda bayide diyor ki hangi evrak eksik göremem 

    müşeri hizmetleri ile konusun söylesinler, e diyoruz ki siz konusun söyleyin teslim edelim evrakları , yok bizim konuşmamız yasak diyorlar neyse evdeki konuşmadan da bir sonuc cıkmadı ben mecbur tekrar 

    teyzemin evraklarını götürdüm bugun teslim edicem yarın imza aldım hat bakalım ne zaman açılacak.

     

    bizde yani turkcell de sistem nasıl işliyor ? 

    faturalı hat mı açıldı , evrakları eksik veya ulaşmadımı ? bize rapor gelir şu şu müşterinin evrakları atıyorum kimliği ulaşmamıştır diye 1 hafta içinde kimlik bulup ulaştırmazsak ceza yemeye başlarız her hafta gecikme için para cezası keser o işlemi yapan iletişim danışmanına ki oda müşteriyi arar derki beyfendi işlemleriniz sırasında evrak kaybolmuş sizden tekrar evrak rica etmem gerekiyor yoksa hattınız kapanacak 2. haftaya girerse olay müşeriye mesaj gider en yakın müşteri hizmelerine gidiniz eksik evraklarınızı tamamlayınız yoksa hattınız kapanacak diye , şimdi hem müşteri hem iletişim danışmanı uyarılır ki işlem düzeltilsin. müşteri hiç evragı getirmez ise 1 ay sonunda hem hattı iptal olur hem iletişim danışmanına 60 tl civarında bir para cezası kesilir bu caydırıcılık içindir. 

    avea vodafone ucuz tamam ama bazı şeylerin düzgün olması gerekiyor , daha vodafone bayileri hattınız niye karalistede hangi hatta borç var onu göremiyor 

    3-5 kuruş fazla olsun düzgün olsun.

    ve @Th3Ultra  avea hattım da var 1 tane duruyor öyle garip garip kurallar var 1 paket yapacaksın son 48 saat içinde kontor yüklemiş olmalısın işte kullanmak için hatta şukadar olmalı bu yoksa şu olmaz gibi saçma sapan kriterler var. insanı deli eder.

    PanxeR tarafından 10/Mar/16 01:26 tarihinde düzenlenmiştir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozgunlu
    ozgunlu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2011
    Erkek

    Bana mi denk geliyor bilmiyorum ama hangi call centeri arasam hep bi dogulu şivesi ve ezbere cumleler duyuyorum. O kadar anlasiliyor ki karsindakinin olaydan bi habersiz egitim almadigi


    Hello, i am nothing. I come from Neverland.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Th3Ultra
    Th3Ultra's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2014
    Erkek

    Derdi ne hocam peki bu adamların?

    Eksik olan ne? Türk Telekom birleştiğinden beri o milyonluk sayfasında bir tane olumlu yorum bulamazsınız. Binlerce kişi yorum atıyor ki bir de benim gibi yorum atmadan mesaj atmayı seçen kitle vardır. Bu adamlar neyi bekliyor bir çeki düzen vermek için?

    Hiç mi rahatsız olmuyorlar acaba? Yani ciddi anlamda soruyorum. Sorun nedir? Sorun kimden kaynaklanıyor böyle ilgisiz ve zayıf oluşlarındaki? 

    @Panxer in anlattığı sorun mesela. Ne bekleniyor tam olarak? Kimlerin işten atılması gerek? 


    Amacımız; zengin olmak. Zengin görünmek değil.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek

    paran olacak geçicen turkcell platinum kullanıcaksın kafan rahat olacak 

    ama bu işler biraz şans ya ben öğrenci evimde ttnet kullandım bir kere sorun çıkmadı hatta ufak tefek şeyler de bile hemen olaya müdahele ettiler çözdüler vs ama 100 mt ötede ki evde ne sıkıntılar çıkmıştır belki bilemiyor insan işte

    hayattan şansın olacak bu tarz konularda birazda


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cache
    cache's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2014
    Erkek
    DaSpOnGe bunu yazdı

    paran olacak geçicen turkcell platinum kullanıcaksın kafan rahat olacak 

    ama bu işler biraz şans ya ben öğrenci evimde ttnet kullandım bir kere sorun çıkmadı hatta ufak tefek şeyler de bile hemen olaya müdahele ettiler çözdüler vs ama 100 mt ötede ki evde ne sıkıntılar çıkmıştır belki bilemiyor insan işte

    hayattan şansın olacak bu tarz konularda birazda

    Turkcell de 3 hattim var. Ikisi hepsi bol paket biri platinum. Platinum 1500dk 5gb 1000sms 75 Tl, digerleri 750dk 2 gb 1000sms 35 tl. vergilerle toplam aylik odemeleri 150 160ı buluyor. Musteri temsilcileri anlayışlı. Verdigim parayi hak ediyor adamlar. Birde size ozel musteri temsilcisi atiyorlar. Sık sık guzel kampanyalari, bol bol hediye internetleri oluyor :)


    En iyisi olmadan önce, her zaman en kötüsü olmaz mı ?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LaNCeLoT
    LaNCeLoT's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2003
    Erkek

    Ara anabacı düz git işini hemen çözerler


    Kurtlar tasma takmaz....
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Th3Ultra
    Th3Ultra's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2014
    Erkek

    2 gündür kadın müşteri temsilcisi çıkıyordu. İki elleriyle bir telefonu doğrultamadılar. 

    Az evvel tekrar aradım, Mustafa diye birisi çıktı. Herifle 20 dakika konuştuk. Hattın altından girip üstünden çıktı sistemsel açık dedi tespit etti hemen amk. 

    Arıza kaydını oluşturdu şimdi. 48 saat içinde geri dönüş ve para iadesi yapılacak. 

    Hayattan soğuttular 3 gündür de, Mustafacığım sağ olsun :D 

    Bekleyip göreceğiz.

    Bir de anlamadığım; dünkü karı 6-9 saat arası güncelleniyor sistem dedi. Bir kaç saat önceki kontör düşüşlerini ekranımda göremiyorum vs. dedi. 

    Bu Mustafa 30 dk önceki görüşmedeki düşüşü gördü? Nasıl oldu bu iş? 

    Bu kadınları trafikten ve teknolojiden uzak tutacaksın hocam. Hayatı zindan ediyorlar amk. 


    Amacımız; zengin olmak. Zengin görünmek değil.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    Th3Ultra bunu yazdı

    2 gündür kadın müşteri temsilcisi çıkıyordu. İki elleriyle bir telefonu doğrultamadılar. 

    Az evvel tekrar aradım, Mustafa diye birisi çıktı. Herifle 20 dakika konuştuk. Hattın altından girip üstünden çıktı sistemsel açık dedi tespit etti hemen amk. 

    Arıza kaydını oluşturdu şimdi. 48 saat içinde geri dönüş ve para iadesi yapılacak. 

    Hayattan soğuttular 3 gündür de, Mustafacığım sağ olsun :D 

    Bekleyip göreceğiz.

    Bir de anlamadığım; dünkü karı 6-9 saat arası güncelleniyor sistem dedi. Bir kaç saat önceki kontör düşüşlerini ekranımda göremiyorum vs. dedi. 

    Bu Mustafa 30 dk önceki görüşmedeki düşüşü gördü? Nasıl oldu bu iş? 

    Bu kadınları trafikten ve teknolojiden uzak tutacaksın hocam. Hayatı zindan ediyorlar amk. 

    sebebi burada gizli hacım.

    Bu kadınları trafikten ve teknolojiden uzak tutacaksın hocam. Hayatı zindan ediyorlar amk.

Toplam Hit: 1397 Toplam Mesaj: 11
avea türk telekom hepinizin amk