Türk Yıldızları

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek



     

    http://rapidshare.com/files/33013498/Tuerk_Y_ld_zlar_.part1.rar

    http://rapidshare.com/files/33017947/Tuerk_Y_ld_zlar_.part2.rar

    http://rapidshare.com/files/33022510/Tuerk_Y_ld_zlar_.part3.rar

    http://rapidshare.com/files/33026545/Tuerk_Y_ld_zlar_.part4.rar

    http://rapidshare.com/files/33029804/Tuerk_Y_ld_zlar_.part5.rar

    Mutlaka izleyin...


    Bu topraklar BAAS benzeri tek adamlı rejimlere geçit vermedi bugüne kadar
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fifsonic
    fifsonic's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2009
    Erkek
    Hocam sadece hava kuvvetleri mi  var ?

    sinir bozucuyum... inatçıyım... anti ciddiyim... kopuğum... kıskancım.. sevimliyim... duygusalım... üff...deli doluyum... çabuk sinirlenirim a$ığım... sahipleniciym... acımasızım... gizemliyim... Ben Bir FENERBAHÇELİYİM (:
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aquila
    Aquila's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2009
    Erkek

    fifsonic bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hocam sadece hava kuvvetleri mi  var ?
    -----------------------------

     

    Türk Yıldızları zaten sadece hava kuvvetleri :D

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    evet. gökyüzünde uçmak isteyenlere tavsiyemdir.

    Bu topraklar BAAS benzeri tek adamlı rejimlere geçit vermedi bugüne kadar
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fifsonic
    fifsonic's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2009
    Erkek
    CureShooT bunu yazdı:
    -----------------------------

    fifsonic bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hocam sadece hava kuvvetleri mi  var ?
    -----------------------------

     

    Türk Yıldızları zaten sadece hava kuvvetleri :D


    -----------------------------
    Vay be çook aydınlattın beni  zeka fışkırıyor olmalı senden tanımak isterdim seni :D

    sinir bozucuyum... inatçıyım... anti ciddiyim... kopuğum... kıskancım.. sevimliyim... duygusalım... üff...deli doluyum... çabuk sinirlenirim a$ığım... sahipleniciym... acımasızım... gizemliyim... Ben Bir FENERBAHÇELİYİM (:
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fifsonic
    fifsonic's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2009
    Erkek
    kaygusuz bunu yazdı:
    -----------------------------
    evet. gökyüzünde uçmak isteyenlere tavsiyemdir.
    -----------------------------
    Önceden buna yakın bi belgesel izlemiştim orda deniz kuvvetleride vardı o yüzden sordum

    sinir bozucuyum... inatçıyım... anti ciddiyim... kopuğum... kıskancım.. sevimliyim... duygusalım... üff...deli doluyum... çabuk sinirlenirim a$ığım... sahipleniciym... acımasızım... gizemliyim... Ben Bir FENERBAHÇELİYİM (:
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    numune
    numune's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek
    eyw hocam izlemek lazım attım sıraya

    Götüyle inatlaşan donuna sıçar
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Abizittin
    Abizittin's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2008
    Erkek
    içindeki konuşmalarıda duyabiliyormuyuz ?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Abizittin bunu yazdı:
    -----------------------------
    içindeki konuşmalarıda duyabiliyormuyuz ?
    -----------------------------

    içinde konuşma yok hacım. tatbikat gibi varsay


    Bu topraklar BAAS benzeri tek adamlı rejimlere geçit vermedi bugüne kadar
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    4. part iniyor. Sahura izler uyurum artık.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    samsunda her 19 mayısta sahilde gösteri yapıyorlar harika oluyo.sitenin şaftını kaydırmayacağını bilsem çektiğim birkaç güzel resmi koyardım 

    bunları canlı canlı izlemek manyak oluyo herkese tavsiye ederim.

     


    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
Toplam Hit: 1024 Toplam Mesaj: 11