Hukuk & Muhasebe & Sigorta Soru - Cevap
Ürün Belirtilen Süre İçerisinde Gönderilmezse (Hukuki Soru)
Ürün Belirtilen Süre İçerisinde Gönderilmezse (Hukuki Soru)
-
mesafeli satış sözleşmesinde bir ürünü en geç 3 iş günü içerisinde kargolayacağı yazan bir satıcı, ürünü daha geç göndermiş ise maddi ve manevi kayıp yaşadığım gerekçesiyle dava açılabilir mi ? soru saçma oldu dava tabiki açılabilir ama kazanırmıyım kesin ? açılabilirse yapılması gereken resmi prosedürler nelerdir ? hukukçular cevaplarsa sevinirim.
-
Kaç gün mesela senin maddi manevi kayba uğratıcakk bu kadar değerli ürün ne birde sözleşmeni dikkatli oku sonra pişman olmayasın her zaman değiştirme haklarını saklı tutarlar bu yuzden sana kaçabilitesi yüksek
-
firmanın tavırlarından hoşlanmadım o yüzden maksat başlarını ağrıtmak. tabiki maddi ve manevi zarara uğramadım ama sonuçta bi dava sebebi olmalı.
-
Elbette açılabilir, sözleşmeye aykırılık söz konusu, satıcının tazminat sorumluluğu doğar. Ancak pratikte sen de farkındasın ki gereksiz bir uğraşı
olacaktır. Bunun yerine firmanın tavrından hoşlanmadıysan, oradan alışveriş yapmamayı tercih edebilirsin. Eğer üzerinde isim yazan, senin adına
özel olarak üretilmiş bir mal vs. değilse, hiç bir gerekçe göstermeden ürünü geri iade edebilirsin. Ancak teslim aldığından itibaren 7 günlük bir süren
var, bunu ihmal etme.
-
yılalrdır internet üzerinden satış yapan bir ioalrak söylüyorum
Hiç birşey yapamazsın :)
-
hocam kusura bakma benimde bir sorum olucak konunu baltalamak gibi olmasın ama sevgili müridler ben 01.11.2012 tarihinde kayseriden yurtiçi kargoyla istanbul brighstar garanti servisine bi telefon gönderdim şubeye gittiğimde zaten bizim anlaşmamız var göndeririz filan dediler iyi dedim verdim adresi ama bugün baktığımda birde ne göreyim 6gündür istanbul kağıthane şubesinde bekletiliyor kargoya gitmiş olsa 15 gün içinde gelicekti bide bu gecikme yüzünden daha çok beklicem sizce bu durumda ne yapmalıyım kargo şirketini dava mı etmeliyim ?
-
enesshn18 bunu yazdı
hocam kusura bakma benimde bir sorum olucak konunu baltalamak gibi olmasın ama sevgili müridler ben 01.11.2012 tarihinde kayseriden yurtiçi kargoyla istanbul brighstar garanti servisine bi telefon gönderdim şubeye gittiğimde zaten bizim anlaşmamız var göndeririz filan dediler iyi dedim verdim adresi ama bugün baktığımda birde ne göreyim 6gündür istanbul kağıthane şubesinde bekletiliyor kargoya gitmiş olsa 15 gün içinde gelicekti bide bu gecikme yüzünden daha çok beklicem sizce bu durumda ne yapmalıyım kargo şirketini dava mı etmeliyim ?
up