USA Located Dedicated Lazim [Satan\Bilen?]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek
    merhaba arkadaslar.
    usa lokasyonlu sinirsiz yada yuksek trafikli dedicatede ihtiyacim var saglam olmalari onemli cunku uzun sure kullanicam.tahribat.comun godaddy den kullandigini biliyorum ama onlardan almayi pek dusunmuyorum adamlar paronayak ak. tekliflerinizi onerilerinizi bekliyorum
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    http://www.softlayer.com/


    Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com yada telegram https://t.me/PanxeR
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek
    bu cloud dedicatedler nasildir?? is gorurlermi sorun cikartirlarmi??
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZINDIK
    ZINDIK's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    %

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Sarper bunu yazdı:
    -----------------------------
    bu cloud dedicatedler nasildir?? is gorurlermi sorun cikartirlarmi??
    -----------------------------

    türkiye deki çogu satıcı softlayer den alip satiyor hoca, 

    avrupa isteseydin ovh ve leaseweb en iyisi 

     

    bulut işlem en düşük paket hepsinin özellikleri farkli tıklayip ayrıntılara bakabilirsin


    Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com yada telegram https://t.me/PanxeR
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek
    outmost bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.limestonenetworks.com (TBT)

    http://www.krypt.com

    edit: hocam usa lokasyon alma yav :D


    -----------------------------
    neden hocam usa niye almiyim??
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Sarper bunu yazdı:
    -----------------------------
    outmost bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.limestonenetworks.com (TBT)

    http://www.krypt.com

    edit: hocam usa lokasyon alma yav :D


    -----------------------------
    neden hocam usa niye almiyim??

    -----------------------------

    upload yapmayacaksan saçma çünki ping sorunu yaşarsın


    Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com yada telegram https://t.me/PanxeR
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sarper bunu yazdı:
    -----------------------------
    outmost bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.limestonenetworks.com (TBT)

    http://www.krypt.com

    edit: hocam usa lokasyon alma yav :D


    -----------------------------
    neden hocam usa niye almiyim??

    -----------------------------

    upload yapmayacaksan saçma çünki ping sorunu yaşarsın


    -----------------------------
    hotfile fileserve kasicam
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    ovh de iyidir hacı. Sitesinden bak, abd daha pahalıdır ovh ye göre..yani bence :)

    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Sarper bunu yazdı:
    -----------------------------
    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sarper bunu yazdı:
    -----------------------------
    outmost bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.limestonenetworks.com (TBT)

    http://www.krypt.com

    edit: hocam usa lokasyon alma yav :D


    -----------------------------
    neden hocam usa niye almiyim??

    -----------------------------

     

    upload yapmayacaksan saçma çünki ping sorunu yaşarsın


    -----------------------------
    hotfile fileserve kasicam
    -----------------------------

    ozaman al hocam , yada ekle msn e yardımcı olur heral

     

    support@akserver.net

    http://www.akserver.net.tr/


    Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com yada telegram https://t.me/PanxeR
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    janni
    janni's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2010
    Erkek

    softlayer dan istersen var elimde pm le konusalım..

Toplam Hit: 1205 Toplam Mesaj: 11