folder Tahribat.com Forumları
linefolder C#.Net, J#.Net, Vb.Net, Asp.Net
linefolder Var Mısınız Beraber Başlayalım ? {C#}



Var Mısınız Beraber Başlayalım ? {C#}

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nepnesomao
    nepnesomao's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2009
    Erkek
    hocam beni ekle

    Amat Victoria Curam
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek
    ekle bakalım beni de. nasıl bişey olucak görelim.

    g2k[et]tahribat[dat]com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    xz bunu yazdı:
    -----------------------------
    hevesinizi kırmak gibi olmasın ama böyle program dili öğreneni görmedim. önce anti-sosyal ilimlere giriş #1  isimli kitabı okuyacan
    -----------------------------

     Bana bir <html>birde <title> kodunu yazmayı öğrettiler zamanında sadece, şimdi<head> de yazabiliyorum (tamamen kinayedir :) )

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nury
    Nury's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2007
    Erkek

    Hocam inanıp başladıktan sonra engel çıkmaz.

    Edit: Tüm arkadaşların msn adresini toplıcam, bugün yarın toplanıp konuşuruz, nasıl başlayacağımızı kararlaştırırız beraber.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hezarfen
    hezarfen's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    beni de yaz hoca
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nury
    Nury's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2007
    Erkek
    TOPLANTI : 23.09 (Çarşamba) ~21.00 gibi yapılacaktır. 
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    azadi
    azadi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2009
    Erkek
    benı deekleyın hacılar :))

    Hızlı koşan atın pohu seyrek olur..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    azadi
    azadi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2009
    Erkek
    benım msn adresım esat-aydogan@hotmail.com

    Hızlı koşan atın pohu seyrek olur..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    radres
    radres's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek

    C ( mavi ekranda çalışılan varya o ) okulda öğrettikleri kadar biliyorum... sonra okuldaki hocanın yazıp verdiği basit programların kodlarını inceleyerek "C++ Builder" e hafiften bi giriş yaptım ama daha ileri gitmiyo ... tasarım ödevi yapmaya yetiyo enazından... şu sıralar da tam C#  nasıl etcemde öğrencem diyodum :D ...

    soru : öğrenmek için evden çıkıp biyere mi gitmemiz gerekiyo yoksa internetimi açmamız gerekiyo ??? 


    valar morghulis ...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek
    Serdarr bunu yazdı:
    -----------------------------

    C ( mavi ekranda çalışılan varya o ) okulda öğrettikleri kadar biliyorum... sonra okuldaki hocanın yazıp verdiği basit programların kodlarını inceleyerek "C++ Builder" e hafiften bi giriş yaptım ama daha ileri gitmiyo ... tasarım ödevi yapmaya yetiyo enazından... şu sıralar da tam C#  nasıl etcemde öğrencem diyodum :D ...

    soru : öğrenmek için evden çıkıp biyere mi gitmemiz gerekiyo yoksa internetimi açmamız gerekiyo ??? 


    -----------------------------
    Gardaşım evden çıkıp biryerlere gitmeye gerk yok... internetten toplanıpta yapıcağiz...

    Kendimi eğitime ilme bilime adadım... Diyelim ki, sen benimsin,hasretin benim... Çalarsa kapımızı ayrılık gider misin Sevgilim ?
Toplam Hit: 5743 Toplam Mesaj: 56