Windows 10 Aşırı Hantallaştı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CaniSokucu
    CaniSokucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Erkek

    Hocalar 3.5 yıl önce aldığım Monster laptopa yanlış hatırlamıyorsam 4-5 ay kadar önce Windows 10 kurdum. Şu an bilgisayarım memleketteki 10 senelik bilgisayardan daha yavaş çıldırmak üzereyim. 1 ay kadar önce başladı bu sorun ama Firefox'ta başlamıştı biraz hantallaşmıştı ve Youtube üzerinden 60 kare videoyu tam ekran izlediğimde 30 fps gibi belki daha da düşük şekilde takılarak izlettiriyordu zaman zaman.(Chrome ile denediğimde sıkıntı yoktu) Bu benim için büyük bi sorun olmadı arada sırada olduğu için ama git gide hantallaştı Firefox en son Firefoxu silip tekrar kurmayı düşünürken vize mize girdi araya. Siteleri yavaş açıyordu internet yavaş sanıyordum meğer değilmiş. Şimdi ise bilgisayar bazen klasör açamaz hale geliyor. 1 sene kadar önce msata ssd alıp takmıştım takarken de macunlarını yenilemiştim vay anasını satim hıza bak demiştim 8.1 kurmuştum ama çözünürlükte sıkıntı olduğundan da biraz 10a geçmek istedim. Geçmez olaydım bilgisayar 10 saniyede açılıyor da açılmasa daha az kanser olucam. Bugün Lol'e girdim zaman öldürmek için eskiden 100-150 fps aldığım ayarlarda 30 fps zorladı, ayarı düşürdüm iyi oldu gibi bu sefer 5-10 fpse düştü ama oyun bittiğinde birden düzeldi. Driver güncelledim fayda etmedi. Az önce canıma tak etti klasörün açılmasını 30 saniye bekledim bunun üstüne görev yöneticisi de açılmadı derken en son 10 klasör birden açıldı. Format atmak da istemiyorum o kadar program indirdim kurdum bilgisayarı tam adam ettim derken puf diye gitmesin. Var mı daha önce böyle bi sorun yaşayan ya da çözümü bilen bir hocut. Ssd mi bozuldu ne etti anlamadım ki.

    Özet: Bilgisayar 1 ay önce yavaşlamaya başladı bugün canıma tak etti bi klasörün açılması dakikalar sürer oldu. Format atmak dışında bi hal çare bulunur mu?

    not: Lisanssız kullanıyorum ama kmspico falan kullanmadım sağ altta Windows'u Etkinleştir yazısı var hala ama hiç de satın almamışsın koçum falan demedi hala ona da ayrı şaşırıyorum.


    Şafak 1152!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cankol
    cankol's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2008
    Erkek

    hocam harddiskte sorun olabilir. son 1 ayda 2 laptopta harddisk patladı benim windows 10 kaynaklı olduğunu düşünüyoruz.


    imza.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rapidhacker550
    rapidhacker550's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek

    Arkadasinda disk kullanjmj %100 diyo sizce napmali ?


    T.C Anayasası Madde 26 : Herkes, düşünce ve kanaatlerini söz, yazı, resim veya başka yollarla tek başına veya toplu olarak açıklama ve yayma hakkına sahiptir. Bu hürriyet resmi makamların müdahalesi olmaksızın haber veya fikir almak ya da vermek serbestliğini de kapsar. Bu fıkra hükmü, radyo, televizyon, sinema veya benzeri yollarla yapılan yayımların izin sistemine bağlanmasına engel değildir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tengri
    Tengri's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2010
    Erkek

    7 kurabiliyorsanız 7 kurun şu anasını sktmin 10 unu zorunlu kalmadıkça kullanmayın, zaten yeni pc lere zorunlu kurduyor oçları.


    Ben Fight Clubı izledin mi? derken utanıyorum, adam İzlemedim. derken utanmıyor. Bi de nasıl güzel mi, diyo... Bi bitmediniz amk.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    end
    end's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ekim/2016
    Erkek
    CaniSokucu bunu yazdı

    Hocalar 3.5 yıl önce aldığım Monster laptopa yanlış hatırlamıyorsam 4-5 ay kadar önce Windows 10 kurdum. Şu an bilgisayarım memleketteki 10 senelik bilgisayardan daha yavaş çıldırmak üzereyim. 1 ay kadar önce başladı bu sorun ama Firefox'ta başlamıştı biraz hantallaşmıştı ve Youtube üzerinden 60 kare videoyu tam ekran izlediğimde 30 fps gibi belki daha da düşük şekilde takılarak izlettiriyordu zaman zaman.(Chrome ile denediğimde sıkıntı yoktu) Bu benim için büyük bi sorun olmadı arada sırada olduğu için ama git gide hantallaştı Firefox en son Firefoxu silip tekrar kurmayı düşünürken vize mize girdi araya. Siteleri yavaş açıyordu internet yavaş sanıyordum meğer değilmiş. Şimdi ise bilgisayar bazen klasör açamaz hale geliyor. 1 sene kadar önce msata ssd alıp takmıştım takarken de macunlarını yenilemiştim vay anasını satim hıza bak demiştim 8.1 kurmuştum ama çözünürlükte sıkıntı olduğundan da biraz 10a geçmek istedim. Geçmez olaydım bilgisayar 10 saniyede açılıyor da açılmasa daha az kanser olucam. Bugün Lol'e girdim zaman öldürmek için eskiden 100-150 fps aldığım ayarlarda 30 fps zorladı, ayarı düşürdüm iyi oldu gibi bu sefer 5-10 fpse düştü ama oyun bittiğinde birden düzeldi. Driver güncelledim fayda etmedi. Az önce canıma tak etti klasörün açılmasını 30 saniye bekledim bunun üstüne görev yöneticisi de açılmadı derken en son 10 klasör birden açıldı. Format atmak da istemiyorum o kadar program indirdim kurdum bilgisayarı tam adam ettim derken puf diye gitmesin. Var mı daha önce böyle bi sorun yaşayan ya da çözümü bilen bir hocut. Ssd mi bozuldu ne etti anlamadım ki.

    Özet: Bilgisayar 1 ay önce yavaşlamaya başladı bugün canıma tak etti bi klasörün açılması dakikalar sürer oldu. Format atmak dışında bi hal çare bulunur mu?

    not: Lisanssız kullanıyorum ama kmspico falan kullanmadım sağ altta Windows'u Etkinleştir yazısı var hala ama hiç de satın almamışsın koçum falan demedi hala ona da ayrı şaşırıyorum.

    korsan Win7 kullaniyorum, seninki gibi uyarisi var TrustedInstaller.exe anasini zikiyor cpu ve ram kullaniminin. taskmgr'dan baksana en çok ne cpu ve ram yiyor


    0x0480 takilin madem ﷽﷽﷽
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    furkiak
    furkiak's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2014
    Erkek

    hocam hizmetlerden hızlı getirme - arka plan aktarım hizmetleri - ve windows update i sana zahmet bi devre dışı bırakıver bakalım nasıl bir değişim alacaksın ?


    Android Mobil Uygulama - Web Sitesi - Masaüstü Yazılım yapılır. Vitaminsiz Palyaço
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mert045
    Mert045's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2012
    Erkek

    aynı durumu bende yaşıyorum. 7deyken 150 fps oynadığım lolü 10da 30 fps oynuyorum. klasörü bile ıkına ıkına açıyor


    Ördek çükü gibi birşey bu hayat, Tuhaflığı ölümden geliyor, Daha doğrusu doğmaktan.(CY)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lambo
    Lambo's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2010
    Erkek

    malwarebytes kurun, full tarama yapın sonrasında arkanıza yaslanın.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    dcpromo
    dcpromo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2017
    Erkek

    HD Tune programını indir bir tarama yap HDD e. Eğer ki temiz çıkarsa virüsten şüphelenmeniz gerekir.


    next next next install
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CaniSokucu
    CaniSokucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Erkek

    Şöyle bi durum var ki bilgisayar yavaşladığında görev yöneticisinde %2-3 civarı cpu %15-20 civarı ram %0-5 civarı harddisk kullanımı oluyor yani bilgisayarı normal şekilde kullandığım zamanlardaki değerler. Ha bazen cpu kullanımı artıyor güvenlik duvarı veya update yüzünden onları anlayabiliyorum fan hızlanıyor falan ama yavaşlama yoksayılabilecek kadar az oluyor. Dün konuyu açtıktan sonra uyku moduna aldım bilgisayarı kapağını açıp ssdnin ısısını kontrol ettim çok sıcak geldi ondan şüphelendim ama muhtemelen normal çalışma sıcaklığındaydı çünkü kapağı kapatıp uyku modundan çıkardığımda bilgisayar o hıphızlı denecek hızına tekrar döndü. Lolü denedim aynı grafik düzeyinde 150-160 fps aldım yükseltsem herhalde 130-150 arası alırdım.

    @furkiak hocam dediklerini yapıp 3-5 gün test edicem bakalım nasıl bi sonuç alıcam. Ama çok tilt oluyorum bu duruma umarım devam etmez.

    @Lambo kurup bi tarayayım da en azından ssdde yer açılır hocam eyvallah.

    Bir de şu Intel Rapid depolama teknolojisi programı kurulu HDD içindeki dosya kullanılmadığında hddyi uykuya alıyor içinden bi dosya açmak istediğimde 3-4 saniye bekliyorum uykudan çıkması için. Sessiz oluyor güzel oluyor ama bi sorun teşkil eder mi acaba sessiz olacak diye de göte gelmeyelim.


    Şafak 1152!
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    furkiak
    furkiak's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2014
    Erkek
    CaniSokucu bunu yazdı

    Şöyle bi durum var ki bilgisayar yavaşladığında görev yöneticisinde %2-3 civarı cpu %15-20 civarı ram %0-5 civarı harddisk kullanımı oluyor yani bilgisayarı normal şekilde kullandığım zamanlardaki değerler. Ha bazen cpu kullanımı artıyor güvenlik duvarı veya update yüzünden onları anlayabiliyorum fan hızlanıyor falan ama yavaşlama yoksayılabilecek kadar az oluyor. Dün konuyu açtıktan sonra uyku moduna aldım bilgisayarı kapağını açıp ssdnin ısısını kontrol ettim çok sıcak geldi ondan şüphelendim ama muhtemelen normal çalışma sıcaklığındaydı çünkü kapağı kapatıp uyku modundan çıkardığımda bilgisayar o hıphızlı denecek hızına tekrar döndü. Lolü denedim aynı grafik düzeyinde 150-160 fps aldım yükseltsem herhalde 130-150 arası alırdım.

    @furkiak hocam dediklerini yapıp 3-5 gün test edicem bakalım nasıl bi sonuç alıcam. Ama çok tilt oluyorum bu duruma umarım devam etmez.

    @Lambo kurup bi tarayayım da en azından ssdde yer açılır hocam eyvallah.

    Bir de şu Intel Rapid depolama teknolojisi programı kurulu HDD içindeki dosya kullanılmadığında hddyi uykuya alıyor içinden bi dosya açmak istediğimde 3-4 saniye bekliyorum uykudan çıkması için. Sessiz oluyor güzel oluyor ama bi sorun teşkil eder mi acaba sessiz olacak diye de göte gelmeyelim.

    sonuç


    Android Mobil Uygulama - Web Sitesi - Masaüstü Yazılım yapılır. Vitaminsiz Palyaço
Toplam Hit: 1298 Toplam Mesaj: 11
laptop windows 10