Yüzük Animasyonu
-
geçenlerde yaptığım yüzük modelinin animasyonunu yaptım rhino - cinema 4d - maxwell - fusion kullandım donanım sıkıtısından dolayı render sürelerini kısa tuttum her karelerin sampling değeri 11 kare başınada ortalama 3 dk (13 olsa gayet temiz olurdu ama render süresi 2 katına çıkardı) renderlar 50 saat civari sürdü fusion ile noise reduction yaptım birazda curveleri karıştırdım siyah yerlerin hafiften maviye kaçtığını görebiliyorsunuz
-
İşte budur diyorum.
Djdoom3 gibi çalıntı bir iş olmamış.
Modelleme sana ait, animasyon sana ait, düşünce sana ait.Ayrıca render kalitesi mükemmel.
-
Abi çok iyi olmuş ya (:
-
Ellerine sağlık hocam, Güzel olmuş.
HoLyCat tarafından 17/Ara/14 15:01 tarihinde düzenlenmiştir -
yazdigim gibi sampling lvl dusuk oldu donanimdan dolayi render suresi uzardi ama noise olmayan temiz bir animasyon cikardi soyle 11 degilde 15 olsaydi ama render suresi neredeyde 5 kati olur diger render motorlati ozellikle kirilma konusunda maxwell in eline su dokemiyor bende tasin renderini gormek istedigim icin maxwell kullandim
-
ben çok beğendim eline sağlık.
kutudaki texture bozmuş gibi geldi bana. kutuyu görene dek animasyon olduğunu anlayamadım.
Hybris tarafından 17/Ara/14 15:02 tarihinde düzenlenmiştir -
kutunun kaplamasındaki sıkıntı tam olarak söylersen düzeltebirim
-
OO süper olmuş.
Bide hocam render alırken pc 50 saat boyunca hiç kapanmıyor mu ?
Sanki arkadaş bana 2 çeşit var birinde render alınan süre boyunca hiç kapanmaması lazım bir diğer şekilde de mesela aldın 30 saatlik render kapatıp açınca 30 dan devam ediyor diye söylemişti.
-
u235 bunu yazdı
OO süper olmuş.
Bide hocam render alırken pc 50 saat boyunca hiç kapanmıyor mu ?
Sanki arkadaş bana 2 çeşit var birinde render alınan süre boyunca hiç kapanmaması lazım bir diğer şekilde de mesela aldın 30 saatlik render kapatıp açınca 30 dan devam ediyor diye söylemişti.
şöyle düşün 1500 kare render alacaksın
render alırken elektrik gitti cart oldu curt oldu vs baktım 853 . karede kesilmiş render
sonra programı açıyorum renderi 0-1500 arasıdna değilde
854-1500 arasına ayarlıyorum oaradan devam edebiliyorum
+ şöyle birşeyde söz konusu
bir smilasyon yaptın diyelim topların düşmesi yuvarlanması
topun 853 te hareketi 852. frame e bağlı
topun 854 teki hareketini 853.frame belirliyor durum böyle olunca her defasından baştan başlaman gerekiyor
ama onunda çözümü var topların hareketini rendera başlamadan önce kaydedip sonra devam edebilirsin sadece topta değil duman su kan cart curt aklına ne gelirse ama bu durumda büyük depolama yerlerine ihtiyacın var
realflowda bir animasyon için 100gb gibi bir yere ihtiyacım olmuştu bir keserinde
-
abi bişe soracam bunu yaparken bi yuzugu 3d ye mi cevirdin yoksa bastan mı çizdin? cok uzagım bu konulara tabirlerimde biraz sacma oldu ama cok merak ettim
-
RotKerim bunu yazdı
abi bişe soracam bunu yaparken bi yuzugu 3d ye mi cevirdin yoksa bastan mı çizdin? cok uzagım bu konulara tabirlerimde biraz sacma oldu ama cok merak ettim
baştan modelledim