Giriş Yap Kayıt ol Online Üyeler Aktif Konular Arama Üyeler Forum Kuralları
Tahribat.Com | Suriyeden Bisiler Alan Kimse Varmi ??- Sayfa : 2
Tahribat.Com Forumları
İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
      Suriyeden Bisiler Alan Kimse Varmi ??
Bu Bölümde yeni konu açmak için tıklayınız. Konuyu cevaplamak için tıklayınız.
23 Mayis 2007 (Çarsamba) 14:06 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
tulu


Kayıt : 19 Eylül 2005
ebenin seysinden
Dişi Üye
 

ahah saolun arkadaslar ben hataydan geçebilirim sadece iste ordan bi yol lazim

bu arada ruhkan benim çeyizle isim yok hatta çeyiz sandigim bile yok sie et ona para verilir mi :D

simdi ordan mrk ettigim seyler var kalitesi iyiyse çok alcam örnegin bakim ürünleri kozmetik iç çamasir fln olabilirr sonram telefon laptop (arapça olmayan varmi :D ) bilg. aletleri fln fistan

 


lölölö 
23 Mayis 2007 (Çarsamba) 14:21 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
aspirin


Uzaklaştırılmış Üye
Kayıt : 22 Nisan 2007
ruh kanseri
Dişi Üye
 

hoca sen laptop falan dıyon yaw nıye gıdıp bılınen klasık subelerden almıyosun kezaa tekstıl desen yıne oyle kilis de paso ev esyası bulunur yani? anasını satım hale bak tam ev kızı oldum he asiligim sokmuyo artık anneme nan hale bak ev esyası dıyorum ya :)))

-----------------------------------------------

GrayWolf ben anteplıyım hatta antep ın ılcesı nızıp demıstım ya urfa-kılıs -bırecık-nızıp-antep-maras-malatya hepsı hemserı :)))  ordan bılıyorum bıde kac kez gıttım kılıse annem zorla goturdu dedıgım gıbı...ceyız ıcın !

:)))

----------------------------------


mimi " yim ben ...
aspirin, 14 Agustos 2007 (Sali) 14:16 tarihinde Türkiye AB'ye girene kadar uzaklaştırıldı. Uzaklaştırılma Sebebi: Kaltağın önde gideni, hayatımda görmediğim salak, sağda solda reneyle öpüştüm, yattım, kalktım die gezip, güya bana karşı adam toplayacak... Birde güya adımı kötülemek için her önüne gelene seni seviyorum vs die yazıp duran orospunun önde gideni... Tariqata kaltakları almıyoruz canım benim görüşürüz... Bu kaltaktan benimle ilgili alınan herhangi birbilgiyi bana bildirirseniz sevinirim.... 
23 Mayis 2007 (Çarsamba) 19:27 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
tulu


Kayıt : 19 Eylül 2005
ebenin seysinden
Dişi Üye
 

kizim ne ev esyasi yaa millet bana yalan mi söyledi yanii vardir ya arastirmam lazimmm :S  ruhkan sen nerdesin ki??


lölölö 
24 Mayis 2007 (Persembe) 09:02 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
ahmedmurad


Kayıt : 23 Agustos 2006
istanbul
Erkek Üye
 
ben şubat tatilinde suriyedeydim çeyizlik nakışlar dikişler elbiseler çok ucuz bir polis mmaşi 180 ytl adam bunla 1 ay idare edebiliyo orda n73 300 ytl gibi bir rakam dı inş yazın gittiğimde telefon getirmeyi düşünüyorum ayrıca gümrükten tur otobüsleriyle geçince otobüsün orasına burasına saklıyorlar.gittiğimde 10 karton malbora getiren tipler vardı. 

 
24 Mayis 2007 (Persembe) 09:52 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
noel_baba


Kayıt : 2 Ocak 2006
Ha szekterr bee...
Erkek Üye
 
Amk ark nargile falan getiriyodu Suriyeden ..Antep üstü alıyodu emanetlerini ..ama en az 100-150 adet falan gelebiliyodu bi partide ..çokk ucuza geliyodu ..komisyon alarak bende bazı nanrgile kafelere yada denk gelirse elden birilerine iteliyodum ..bu aralar görmüyorum dötü ..döte mi gitti noldu :D ..tülayy olayın oto kontrolünü ele alınca banada bilgi neyüm ver ..ticaret iidir ..ii :D

Kral nerde diye Sorma. SENde ..BENde ..SİZde ..Onda Çıplak giyen kral olur ..Taç giyen oturur tahtına::. Emeğe Saygı ..kürtaja hayır!! Soruya bak: Dünyaya Tekrar Gelseniz Ne Yaparsınız ? E dedim ben; Eminim herkez yine aynı şeyi yapar aynı şeyi yaşardı... Hani sözüm ona; ..Ben siktiğim eşşeğin huyunu bilmem mi? die ...E sen söyle bilmem mi usta :) 
24 Mayis 2007 (Persembe) 10:02 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
bella_ciaa


Uzaklaştırılmış Üye
Kayıt : 17 Nisan 2007
MeZoPoTaMia
Erkek Üye
 

valal biz suriyeden kız getirorz. uheh ueh uhee

glirkende bol bol kaçak eşya :D gersini bilmem amma arabada saklayacak biçok yer var. kafanı kullan sende al :D


Rüyamda Ben Ve hazreti Fethullah hoca abey efendi aynı Keranedeydik. İkimizde Aynı Kaşarı Zükmek İstedik. Ben Qarıyı Ona Vermeyince Fışfışla Fışfışlaya Ağlamaya Ve Vaaz vermeye Başladı. "Evladım Dünya Geçicidir (fışfışpırrt) Paylaşamadığınız bişey Varsa; Önce Arkadaşına İkram Et. Sonra Sen Yap... :D
bella_ciaa, 27 Temmuz 2008 (Pazar) 15:38 tarihinde Türkiye AB'ye girene kadar uzaklaştırıldı. Uzaklaştırılma Sebebi: Gerek msninde , gerek yorumlarında daha evvel birçok kişinin lordwarrior denen adamla ilişkide olduğunu destekler şikayetleri , http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=71300&sayfa=1#708762 daki "sülo da yanımızda :) banlılardan :D" nun lordwarrior olması ( halis mulis pkklıdır geçmiş ban sebeplerden bilen bilir. MSN lerine http://www.xoybun.com/ dan urller vermeleri vs , kevfvillikleriyle beraber üyeliklerne son verilmiştir.. 
24 Mayis 2007 (Persembe) 10:16 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
HackMan


Uzaklaştırılmış Üye
Kayıt : 2 Agustos 2006
Erkek Üye
 
Diyarbakırda japon pasajı vardır... Ordaki adamların hepsi hemen hemen kaçakçıdır. Ne bok istesen pasajda var yani anlayacağın. İstediğin bişeyler varsa adamlara ayarlatırım... Sana ödemeli kargo ile atarız.

Sevmekten Korkmuyorum; Kitabını çalıştım... Başımdan geçmişi var; her cefaya alıştım...
HackMan, 30 Haziran 2007 (Cumartesi) 19:04 tarihinde Türkiye AB'ye girene kadar uzaklaştırıldı. Uzaklaştırılma Sebebi: onca sacma sapan olaya neden olmak , ustune dusmeyen islere burnunu sokmak , siteyi birakiyorum dediginde - iii birak... cevaini almasina ragmen hala geliyor olmasi vsvsvs tatslizlik nedeniyle yarattigi kaosu anlatmak isterdim ya neyse.. 
24 Mayis 2007 (Persembe) 10:21 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
kurdo


Kayıt : 18 Temmuz 2005
bozo
Erkek Üye
 
biz burada imei'si kitlenen bir kısım telefonları bi ara suriye'ye satıyoduk :):) laptop dersen ırak'ta çok taşaklı fiyatlar var. suriye'yi bilmiyorum. ama onu getirmek meseledir. sırf para kazanmak istiyorsan düzenli olarak çay ya da kaçak sigara getir iyi kâr edersin. sigara da çok pis kâr var ama işte yapacak vakit ve araba lazım.

ayığ ol kendine keke. 
24 Mayis 2007 (Persembe) 14:29 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
seffah


Kayıt : 14 Haziran 2006
eskişehir..
Erkek Üye
 
kardeş ben biraz uçuk bi adamım iran ırak azerbaycan falan filan  biton ülkeden tanıdıklarım var  bişey olmaz problem olmuyo istediğini getirttirebilirsin...eywallah sana kolay gele..

hayat ölümle kumar oynama sanatıdır..ebn bu snatı icra edebiliyorum ya siz... 
24 Mayis 2007 (Persembe) 14:37 tarihinde yazıldı. Kısayol | Alıntı yap | Özel Mesaj
tulu


Kayıt : 19 Eylül 2005
ebenin seysinden
Dişi Üye
 

ya simdi sigara olmaz çünkü bizimkiler turkiyenin sigarasini bile begenmiolar farkliymis :d

su capon pasajindaki fiyatlar ne kdr acaba?? yani suriyeden alsak daha ucuz kaçakçilar fiyatlari artiriyo ya

simdi bunun vizesi de var demi verirlermi hemen ?


lölölö 

[««] [«]   [1] [2] [3]   [»] [»»]


Bu Bölümde yeni konu açmak için dıklayın Konuyu cevaplamak için tık...
Allah'a Havale Et Google Bookmark'a Ekle Yahoo'ya Ekle Stumbleupon''a Ekle Facebook'a Ekle Twitter'a Ekle   Google'da Ara : suriyeden bisiler alan kimse varmi ?? Favorilerime Ekle Yukarı Çık
Konuda 26 Mesaj Var.
Konu 12496 Sefer Gösterilmiş.