folder Tahribat.com Forumları
linefolder Vukuatlar
linefolder Enterprise Rent A Car Araç Kiralamayın Çevrenize Kiralatmayın



Enterprise Rent A Car Araç Kiralamayın Çevrenize Kiralatmayın

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yazilimci
    Yazilimci's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2014
    Erkek

    Merhaba mürid(e)ler

    Sizlere başımdan geçen bir olayı anlatayım da benim düştüğüm gibi sizde düşmeyin. Enterprise adlı araç kiralama şirketinden (sözde dünyanın en büyük araç kiralama şirketi) 26 Ağustos tarihinde 3 günlüğüne Enterprise Sabiha Gökçen Havaalanı ofisinden mercedes C200 kiraladım. Aracı kiralamamın sebebide Nevşehir'de doğacak yeğenimi görüp tekrar dönmekti. Araç Nevşehir'de 28 Ağustos sabahı arıza yaptı. Çalışıp 2 sn sonra stop ediyordu. Müşteri hizmetleri yol yardıma yönlendirdi. Mercedes yol yardımla görüştük ve aracın servise çekilmesi gerektiği bilgisi verildi. Tabi haklı olarak ben yeni bir araç talep ettim ve 24 saat sürecek sinir harbi böylece başlamış oldu.

    Müşteri hizmetlerinde ilk konuştuğum kişi ankara esenboğada aracın rezerve edildiğini gidip alabileceğimi söyledi (400 km lik bir mesefaden bahsediyoruz. Gidiş geliş 800 km). Bende daha önce Avis'ten kiraladığımda yaşadığım tecrübelerle böyle birşeyin bana yıkılmaması gerektiğini aracımın buraya getirilmesi gerektiğini söylediğimde böyle bir uygulamamız yok dendi (Nevşehirde 2 km uzağımda enterprise ın ofisi mevcut bu arada). Lanet olsun tamam gideyim ama aracın günlük 400 km sınırı var artı araç suyla değil mazotla çalışıyor. Bunları benden almayacaksanız gidip alayım dedim olayı uzatmak istemediğimden (Bu arada yeğen doğmuş ben hala bunlarla uğraşıyorum). Aldığım cevap enteresandı. Böyle bir uygulamamız bulunmmakta. Aldıktan sonra mazot ve km size ait. Fazla yaptığınız km sizden tahsil edilir deyince benim şarteller hepten attı. Ürgüp ofise gittim durumu anlattım. Sağolsun gerçekten büyük yardımı dokundu oradaki arkadaşın (Tabi orayıda kattım birbirine). 2 koldan ankara istanbul ve genel merkez arasında ciddi bir savaşa başladık (Gerçekten savaş gibi düşünün. Uzun uzadıya yazıp gözünüzü yormak istemiyorum). Öğlen saat 1 de ankara aracı gönderelim ama operasyon müdürünün onayı lazım dedi. Operasyon müdürüne ulaşılamıyor tabi. Allah gecinden versin adam ölmüş olsa enterprise batara sürüklenecek. Ben bol bol dua ediyorum ölmemiş olması için ve bir yandan savaşımız devam ediyor. En sonunda ankaradan skoda gönderiyoruz diye dönüş yaptılar saat 3 te. Bende olur ama aradaki kira farkını bana iade etmenizi istiyorum deyince iade edemeyiz mercedes fiyatından skoda gelecek denmez mi? Bende araba getirmeyin arabanız burada gelin alın arabanızı diye rest çektim. En sonunda mercedes ankaradan ürgüp şubeye geldi. Ürgüp şubesinde ki arkadaş aracı getiren kişiyi birde kayseriye bırakmış gelmiş derken saat gece 12 de aracı teslim aldım.

    Yeğenimi göremeden işyerinede yetişmek zorunda olduğumdan tekrar yola çıkıp geldim. Lanet olsun diyerek gittim arabayı teslim ettim 29 Ağustosta. Akşam yapılacak bloke iadesini görünce 2. şok dalgası başladı. Aracın ankaradan geliş mazot ve km farkı benden tahsil edilmiş olduğunu gördüm. İşin bir şaka tarafıda :D elemanın kayseriye o arabayla gidip gelmeside bana yazılmıştı. Ciddi bir kavga dövüş (telefonda) derken Facebook sayfalarındaki paylaşımlara yorum olarak yaşadıklarımı paylaşınca iadeye razı olup iadeleri yaptılar (Tabi iki yorumdan sonra yorumları silip engellediler beni). Sabah kartıma bir bakayım iadeler gelmiş mi diye kontrol ederken birde ne göreyim iadelerin gelmesini bırak 170 TL daha para çekmişler. Tekrar bir savaş, sinir harbi vs derken ücretimi iade ettiler.

    İnanın çok kısadan geçtim. Siz siz olun bu firmadan mümkün olduğunca uzak durun. Avis gibi kurumsal firmaları tercih edin. Dünyanın en büyük araç kiralama şirketiyiz diyen enterprise ın yalanlarına kanmayın!!!


    Titanyumun gücü adına!!!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek

    müşteriyi mağdur eden her çalışanın kurumun anasını avradına atlasınlar

    böyle sorumsuz insanları oraya dikiyorlar marka değerinden bahsediyorlar

    benim vodafone ve avea ile kavgalarımı dinleseniz gülme krizine girersiniz :D 

    en son 3 data hattım vardı turkcelle geçerken direkt geçirip kapatın diye evrakları doldurduk 

    ağustos faturası bi geldi 3 data hattı ve hat başı 149,99 try

    aradım temsilcimi durumu anlattım

    ne olacak bu para diyorum ihihihi sünger bey yapacak bişey yok diyor ulan hem kabul ediyor hemde siz ödeyin diyor

    ulan yakın yerde olsa gidip ağız burun dalıcam 

    ben bir hata yaptım mı utancımdan sıkıntımdan geriliyorum bunlar enseye tokat göte barnak takılıyor 

    işte böyle insanları sikmek yasal olmalı


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    hocam yaşadıkların için üzgünüm ayriyeten anasını avradını sikim bunların


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://www.kisa.link/QobI
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    malesef sistem böyle çalışıyor hocam

    x yerinden arabayı alıp y yerine bırakınca para kesiyolar 400-500 lira feandı km göre değişiyor

    aslında senin bu olayın kiralama sözleşmesinde yazıyordur ama sende şöyle istisnayi durum var aracın bozulması senin elinde olan ve isteyerek yaptığın birşey değil


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar facebook sayfasında >>> facebook.com/cilginsigortaci █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yazilimci
    Yazilimci's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2014
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı

    malesef sistem böyle çalışıyor hocam

    x yerinden arabayı alıp y yerine bırakınca para kesiyolar 400-500 lira feandı km göre değişiyor

    aslında senin bu olayın kiralama sözleşmesinde yazıyordur ama sende şöyle istisnayi durum var aracın bozulması senin elinde olan ve isteyerek yaptığın birşey değil

    Hocam araç kiralaması için dünyanın parasını ödüyorum neden? Bu tarz durumlarla karşılaşırsam yolda kalmayayım. Yoksa babamın tüplü arabasını alır giderdim. İşe geri dönme zorunluluğum var bu sebeple araç tarafında kafam rahat olsun diye araba kiraladım. X yerinden alıp y yerine bırakma durumda ücret alırlar analarının ak sütü gibide helaldir. Sonuçta araç tekrar x yerine dönecek. Bu ayrı birşey. Avistende kiralayıp yolda kaldım daha önce. Bolu tüneline girmeden otobanda kaldım. 1.5 saat içinde aracı getirip anahtarı verip rahatsızlık için özürdilediler. Ben yoluma yeni araçla devam ettim. Yoksa mesele X den al Y ye teslim etme değil Alper hocam.

    Kaldıki bulunduğum yerleşim yerinde şubeleri var hocam.

    Yazilimci tarafından 31/Ağu/16 13:55 tarihinde düzenlenmiştir

    Titanyumun gücü adına!!!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Otele gittik geçen hafta. Otel içi oda fiyatları 200eurodan başlıyor. Jolly tur sağolsun oradakinin 3te 1i ile 4te 1i arası bi fiyata ayarladık. Ellerinde kaldığı için ucuza veriyorlardı diye düşünüyordum.

    ( Tabiki 200 eurdan başlayan oda fiyatları yalan, hep bi kampanya var hep %50 indirim var)

    neyse Standart oda diye aldık 10 kişi 4 oda bir girdik odalara, "villa" koymuşlar ismini, ana binanın dışında, rezalet ötesi, sözde 5 yıldızlı otelin odaları çalışanları falan konaklattıkları pansiyon odalar. kavga gürültü falan , resepsiyondaki şerefsizler isterseniz acentenizle konuşun isterseniz mahkemeye verin diyorlar, böyle bir pişkinlik yok, odalarda böcek var ulan böcek, bunu söyleyince bütün odalarımızda var zaten şeklinde savunma yapıyorlar.

    Velhasıl kelam jolly ile 800 kere araştıktan sonra 2 gün rutubet, çalışmayan klimalar, toz içinde odalar, kirli çarşaflar falan ( 200 euro ulan ilan edilen fiyat ) solunum rahatsızlığı çekenler hasta olanlar allerji yapanlar oldu aramızda. en son acentenin baskısı sağolsun "standart" normal odalarımıza alındık otelin ana binasındaki. house keeping şefi illet bi karı vardı bahar mıdır nedir adı, çok içimde kaldı yeni odaya çağırıp hani lan nerede böcekler, bütün odalarda var diyemedim.

    Savaş savaş savaş.

    ne olacak bu ülkenin hali bilmiyorum

    herkes düdükleyebildiğini düdükleme peşinde

    ne devlet sahip çıkıyor vatandaşa ne vatandaş birbirini tutuyor

    Aslında sosyal medya üzerinde büyük bi örgütlenme kurulmalı, şikayetvar tarzı, böyle şikayetlerin anlatılıp bir anda binlerce insana yayılabileceği. Mecbur göt korkusuna müşteri memnuniyetini uygulamaları gerekcek.

     

    Vodafonedan internet paketim var 1gb, internete girdim çat bütün liralar gitti. Aradım böyle böyle dedim kusura bakmayın iade ediyorum hattınızı güncelledim çözüldü dedi. Akşamına mesaj "12 liralık kullanımınızdan dolayı internet erişimi için bugün ek ücret kesilmeyecektir" hay dedim senin gibi operatörün anasını avradını, tekrar aradım, müşteri temsilcisi çıktı paketiniz sadece youtube da geçerli bişey yapamam dedi . kavga gürültü, sabah diyorum iade ettiniz bu bilgiyi vermediniz sizin sorumluluğunuzda, yok gerizekalı konuşuyorda konuşuyor. Kapattım tekrar aradım bşka bi hatun çıktı inceliyorum falan fistan bu da paketiniz sadece 12den sonra geçerli dedi. 3 farklı müşteri temsilcisi 3 farklı bilgilendirme. İade edin benim sorunum değil sizin hatanız diyorum, 1 ay içerisinde en fazla 1 memnuniyet iadesi yapabiliyoruz diyor. ULAN TIRREK sen beni 10 kere mağdur ediceksin, ama memnuniyet için limit koyacaksın 1 kere hakkımı vereceksin öyle mi? tövbestağfurullah.

     

    ASUS bilgisayar hikayemi bilen bilir. defalarca garantiye yolladım kamerası bozuk ve bir kaç problemi var diye, her seferinde formatlayıp geri yolladılar. En son gittim VATAN BİLGİSAYARa "tüketici kannunu" çıktısıyla ve servis fişleriyle. Garanti süresi içerisinde 3. defa tamir ihtiyacı duyulan cihaz için iade isteme hakkı var kullanıcının. Bütün belgeleri her şeyi gösterdim. yok efenim iade edemiyoruz. İsterseniz mahkemeye verin bilmemne. Tüketici heyetine verdim 7-8 ay sürdü iade kararı çıktı iade için gittim 2 sene önce xx ay taksitle ödenmiş cihazı çat diye alıp iadeleri taksitle karta geçmeye başladılar. Sonra ver elini avukat, icra, gidip kapılarını kırıp almışlar icra yoluyla.

    Yani uzun lafın kısası bu ne bokluk arkadaş?

    Vatan bilgisayar kanunu uygulamıyorum dediğinde polisi arasam gelip yaptırım yapabilir miydi? Anlık olarak çözüm için başvurulabilecek biyer var mı?

    Yoksa her hakkımızı aramak için 8 ay mahkeme / karar / dosya vs sonucu bekleyeceksem 3 kere daha uğraşırım dördüncüde kanser olur yataklara düşerim

    yeter daa

     

    ( uzun lafın kısası

    1- antalyanın yerlisinden

    2- antalya belek belconti otel den

    3- vodafone dan

    4- vatan bilgisayardan

    5- bimeksten ( bunlar da iade kararı çıkan telefonu iade etmediler, itiraz edip üst mahkemeye taşıdılar, vatan en azından bunu yapmamıştı )

    uzak durun.

    durmasına duralım da

    ne kaldı geriye?

    )


    ...said addicted.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yazilimci
    Yazilimci's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2014
    Erkek
    noname bunu yazdı

    Otele gittik geçen hafta. Otel içi oda fiyatları 200eurodan başlıyor. Jolly tur sağolsun oradakinin 3te 1i ile 4te 1i arası bi fiyata ayarladık. Ellerinde kaldığı için ucuza veriyorlardı diye düşünüyordum.

    ( Tabiki 200 eurdan başlayan oda fiyatları yalan, hep bi kampanya var hep %50 indirim var)

    neyse Standart oda diye aldık 10 kişi 4 oda bir girdik odalara, "villa" koymuşlar ismini, ana binanın dışında, rezalet ötesi, sözde 5 yıldızlı otelin odaları çalışanları falan konaklattıkları pansiyon odalar. kavga gürültü falan , resepsiyondaki şerefsizler isterseniz acentenizle konuşun isterseniz mahkemeye verin diyorlar, böyle bir pişkinlik yok, odalarda böcek var ulan böcek, bunu söyleyince bütün odalarımızda var zaten şeklinde savunma yapıyorlar.

    Velhasıl kelam jolly ile 800 kere araştıktan sonra 2 gün rutubet, çalışmayan klimalar, toz içinde odalar, kirli çarşaflar falan ( 200 euro ulan ilan edilen fiyat ) solunum rahatsızlığı çekenler hasta olanlar allerji yapanlar oldu aramızda. en son acentenin baskısı sağolsun "standart" normal odalarımıza alındık otelin ana binasındaki. house keeping şefi illet bi karı vardı bahar mıdır nedir adı, çok içimde kaldı yeni odaya çağırıp hani lan nerede böcekler, bütün odalarda var diyemedim.

    Savaş savaş savaş.

    ne olacak bu ülkenin hali bilmiyorum

    herkes düdükleyebildiğini düdükleme peşinde

    ne devlet sahip çıkıyor vatandaşa ne vatandaş birbirini tutuyor

    Aslında sosyal medya üzerinde büyük bi örgütlenme kurulmalı, şikayetvar tarzı, böyle şikayetlerin anlatılıp bir anda binlerce insana yayılabileceği. Mecbur göt korkusuna müşteri memnuniyetini uygulamaları gerekcek.

     

    Vodafonedan internet paketim var 1gb, internete girdim çat bütün liralar gitti. Aradım böyle böyle dedim kusura bakmayın iade ediyorum hattınızı güncelledim çözüldü dedi. Akşamına mesaj "12 liralık kullanımınızdan dolayı internet erişimi için bugün ek ücret kesilmeyecektir" hay dedim senin gibi operatörün anasını avradını, tekrar aradım, müşteri temsilcisi çıktı paketiniz sadece youtube da geçerli bişey yapamam dedi . kavga gürültü, sabah diyorum iade ettiniz bu bilgiyi vermediniz sizin sorumluluğunuzda, yok gerizekalı konuşuyorda konuşuyor. Kapattım tekrar aradım bşka bi hatun çıktı inceliyorum falan fistan bu da paketiniz sadece 12den sonra geçerli dedi. 3 farklı müşteri temsilcisi 3 farklı bilgilendirme. İade edin benim sorunum değil sizin hatanız diyorum, 1 ay içerisinde en fazla 1 memnuniyet iadesi yapabiliyoruz diyor. ULAN TIRREK sen beni 10 kere mağdur ediceksin, ama memnuniyet için limit koyacaksın 1 kere hakkımı vereceksin öyle mi? tövbestağfurullah.

     

    ASUS bilgisayar hikayemi bilen bilir. defalarca garantiye yolladım kamerası bozuk ve bir kaç problemi var diye, her seferinde formatlayıp geri yolladılar. En son gittim VATAN BİLGİSAYARa "tüketici kannunu" çıktısıyla ve servis fişleriyle. Garanti süresi içerisinde 3. defa tamir ihtiyacı duyulan cihaz için iade isteme hakkı var kullanıcının. Bütün belgeleri her şeyi gösterdim. yok efenim iade edemiyoruz. İsterseniz mahkemeye verin bilmemne. Tüketici heyetine verdim 7-8 ay sürdü iade kararı çıktı iade için gittim 2 sene önce xx ay taksitle ödenmiş cihazı çat diye alıp iadeleri taksitle karta geçmeye başladılar. Sonra ver elini avukat, icra, gidip kapılarını kırıp almışlar icra yoluyla.

    Yani uzun lafın kısası bu ne bokluk arkadaş?

    Vatan bilgisayar kanunu uygulamıyorum dediğinde polisi arasam gelip yaptırım yapabilir miydi? Anlık olarak çözüm için başvurulabilecek biyer var mı?

    Yoksa her hakkımızı aramak için 8 ay mahkeme / karar / dosya vs sonucu bekleyeceksem 3 kere daha uğraşırım dördüncüde kanser olur yataklara düşerim

    yeter daa

     

    ( uzun lafın kısası

    1- antalyanın yerlisinden

    2- antalya belek belconti otel den

    3- vodafone dan

    4- vatan bilgisayardan

    5- bimeksten ( bunlar da iade kararı çıkan telefonu iade etmediler, itiraz edip üst mahkemeye taşıdılar, vatan en azından bunu yapmamıştı )

    uzak durun.

    durmasına duralım da

    ne kaldı geriye?

    )

    Aynen öyle hocam. Olan vatandaşa oluyor. Hoş daha reklam kuruluna şikayet edeceğim. Kiralamada dünya standartları diye reklam yapıyorlar. Bi ceza yesinlerde akılları başlarına gelsin.


    Titanyumun gücü adına!!!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Hiç araba kiralamadım . 

    Km sınırı demişsiniz orda ? Bu ne demek . Ben araba kiralayıp istediğim yere gitmicem olemi? 

     


    Minimalist Değilim Tembelim
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSH
    SSH's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    geçmiş olsun hocam bu dalyarakları şikayet edip kan aldırabileceğimiz bir platform olmadığı sürece vatandaşa fukuşima çekmeye devam edecekler.


    sırıtma la.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek

    yuh be, resmen müşteri memnuniyeti sıfır. sixt i de deneyebilirsin hocam. geçmiş olsun.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek
    samaccc bunu yazdı

    Hiç araba kiralamadım . 

    Km sınırı demişsiniz orda ? Bu ne demek . Ben araba kiralayıp istediğim yere gitmicem olemi? 

     

    arabayla günde ~2000 km yapan "hayvanlar" olduğu ortaya çıkınca firmalar böyle bi' sınırlama getirdi. uzun yola gideceksen ek para alıyo'lar, ya da arabayı 5 günlük kiralarsan 2000 km hakkın oluyor vs..

     

    RockZs tarafından 31/Ağu/16 14:41 tarihinde düzenlenmiştir