20 Lik Diş

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    osmansan
    osmansan's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    Beyler 20 lik dişleri çıkan arkadaşlar.. Bu durum ne kadar sürecek bi fikri olan varmı acı çekiyoz yaa :(


    bilimsel bir yaklaşımı olan varsa bizi aydınlatsın zor durumdayız...


     


    (konunun geyikle alakası yoktu, açmamız gereken en uygun bölüm iş güçdür diye düşündük,yanlışımız ve dalga geçilecek bi yanımız olmadığını belirtmek istedim.. çok acıyo şerefsiz)


    ..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rbtx
    rbtx's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2002
    Erkek
    20lik diş çıkaran diğer bir şahıs olarak bende katılıyorum.Bilen çıkarmış olanlar bi söleyin ne yapmak lazım nedir ne yaparsak sızlar ağrır tecrübenize güveniyoruz :) cidden acıyo lan
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fugitive
    Fugitive's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2003
    Erkek
    evet beyler acı gerçekleri açıklıyorum ilk olarak alttalkiler yaklaşık 1 ay süreyle çıkana kadar ağrır bazen geceleri sancı yapar en iyi çözüm dişciye gidip antibiyotik ve ağrı kesici yazdırmak antibiyotik 35 ytl  sonra tam geçti diyosunuz bu sefer üstekiler ağrı yapmaya başlıyor aynı işlemler devam :D mecbur çekiceksiniz bu eziyeti dişcilerde bişi yapamıyo ben belki 3-4 kere gittim ilaçları alın acısı dine r en azından

    You think the game is over ? It has just begun ;)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    osmansan
    osmansan's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    deme yaw.. la birde üstlerden demi çıkıo?


     ya doktorlar çekmemiz lazım diyo ama yazık be yaw koca diş çıkarmı acır ya off off..


    ..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PacoRabanne
    PacoRabanne's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    osmansan kardeşim ne alemdesin yaa???? :))))


    kanka yoksun piyasada antalyada havalar nasıl?????


    bu arada bence işin kolayı var git bi diş doktoruna işini hallet çünkü bazı 20'lik dişler çıkarken diğer dişlere hasar verebilir bence durumu bi anlat ve dişlerini göster...!


    Fuck this world if they cant understand me!!!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CanaN
    CanaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Dişi
    rakıya dadan unutursunnn huehue

    Holyone bizi discoya götürrrr !!!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PacoRabanne
    PacoRabanne's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    dEli_Manyak bunu yazdı:






    rakıya dadan unutursunnn huehue






    Esin adam dalga geçmeyin demiş sende hala herifle dalga geçiyon  olmuyo ama


    Fuck this world if they cant understand me!!!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CanaN
    CanaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Dişi

    olm benım osmanla sınırsız dalga gecme hakkım var bak mesela osman topu tut


    top osman top
    top osman ılık süt iç
    süt iç dişin ii olur osman
    osman sen osmanoski toposki dişiski çürüski sittirgitski..


    Holyone bizi discoya götürrrr !!!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    osmansan
    osmansan's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    Esin hanım sizinde bebeleriniz var onlarda biraz büyüsün görürüz 20 lik bebekleri :D


    Paco kanky iyiyiz yaw ne olsun havalar souk işte. kanky senin üzerinde harika projelerim var az zaman var bekle görürsün .


    ..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    detay
    detay's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek
    seninde bi dişin çıkıyo msn ye yazmışsın foruma yazmışsın sitene bakmadım oarayada yazmışsındır kesin olum duvarlara falanda yaz mahallede git evlerin camlarına falan yada bi karıya kocası yanındayken laf falan at o zaman acısı geçer :D

    maaasebeci....
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PacoRabanne
    PacoRabanne's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    osmansan bunu yazdı:



    Esin hanım sizinde bebeleriniz var onlarda biraz büyüsün görürüz 20 lik bebekleri :D


    Paco kanky iyiyiz yaw ne olsun havalar souk işte. kanky senin üzerinde harika projelerim var az zaman var bekle görürsün .







    kanka ne projesiymiş bu ?????


    çünkü şuanda ben Türkiyenin gelmiş geçmiş en büyük projelerinden birine imza atıyorum biz film çekicez çekimlere şubat'ın 20sinde başlıcaz manyak bi şey olcak film!


    ama senin projenide merak ettim kanka neymiş..?


    Fuck this world if they cant understand me!!!
Toplam Hit: 1622 Toplam Mesaj: 13