Bimeks İade?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Merhaba Arkadaşlar,

    2 ay önce bimeksten alınmış hp 15-ba010nt model laptopu 2. el olarak satın aldım. Kontrol ederken sesin farkına varmamıştım fakat eve getirip açtığımda fanın biostayken bile deli gibi çalıştığını ve gürültü yaptığını fark ettim. Fan Always On'u falan iptal ettim ama durum değişmedi. Şimdi bunu bimeks'e iade edeyim desem iade alırlar mı, tamir mi ettirirler, süreç nedir bilen/deneyimi olan var mı?  

     

    Not: Fatura elimde

    Not 2: Bir de ok tuşlarından birinde hafif sıkıntı var galiba, içine hafif bir şey kaçmış olabilir emin değilim, eğer önceki sahibi içine bir şey kaçırmışsa iade/değişim kapsamına giriyor mu?

    Fatih tarafından 30/Mar/17 01:04 tarihinde düzenlenmiştir

    enjoy i'm vaccinated
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek

    2 ay önce aldığın cihazı iade almazlar hocam.


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    tolgasen bunu yazdı

    2 ay önce aldığın cihazı iade almazlar hocam.

    https://www.bimeks.com.tr/musteri-hizmetleri

     

    Ayıplı arızalı ürün iade hakkı ilk 6 ay yetkili teknik servis onaylı diyor hocam. Gerçekliği var mı yoksa uğraştırırlar mı ona göre aldığım kişiye iade edecem geri. Bir de bu yetkili servis dedikleri mağazanın servisi mi yoksa hp'nin kendi servisi mi? 

     

    Ayrıca ben bu laptopu 1000 tl aşağısına aldım, 2 aylık laptopun 2. el piyasası ne olur bilmiyorum iyi fiyata mı almışım kötü fiyata mı almışım emin değilim, arkadaş zor durumdaydı işi görülsün diye alayım dedim laptopum olduğu halde. Böyle bir arıza ve fiyat farkı varken aldığım kişiye iade etmeli miyim yoksa garantide tamir için mi uğraşmalıyım? Bu konuda da yorum yaparsanız sevinirim.

     

     

     

     

    Fatih tarafından 30/Mar/17 01:25 tarihinde düzenlenmiştir

    enjoy i'm vaccinated
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    Kesin win 10 kullaniyorsun ve kurulumun uefi degil. Tavsiyem yedeklerini al biosu resetle usb ni uefi ile hazirla formatla kendine gelir tecrube ile sabittir.


    delimiyim ben?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alicem
    alicem's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    İlk 6 ay içerisinde garanti kapsamında çıkan arızalarda teslim esnasında gizli ayıp olduğu varsayılır. Normal şartlarda indirim isteyebilir ürün değişimi isteyebilir ya da pra iadesi isteyebilirsin. Şirketler bu konuda genelde sıkıntı çıkartıyor ama herhalde. Tüketici hakem heyetine başvurman gerek, onda da fatura senin adına olmadığından bazı hakem heyetleri sıkıntı çıkartabiliyor bildiğim kadarıyla. Para iadesi isteyerek başvur bimekse veya servisine

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    engin01288
    engin01288's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2015
    Erkek

    444 03 07 numaralı hp müşteri hizmetlerini arıyorsun. Ürünü 6 ay kapsamında değişim istediğini söylüyorsun. Ardından bir kaç test yaptırp faturanı istiyorlar. Daha sonra senin mail adresine yazı gönderiyorlar.

    Sende o yazı ile bimeks'e gidip değiştiriyorsun.

     

    Not: Değişim için kutu ve bütün aksesuarlarının olması gerekmektedir.

     

    engin01288 tarafından 30/Mar/17 08:19 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurulmac11
    nurulmac11's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2012
    Erkek
    engin01288 bunu yazdı

    444 03 07 numaralı hp müşteri hizmetlerini arıyorsun. Ürünü 6 ay kapsamında değişim istediğini söylüyorsun. Ardından bir kaç test yaptırp faturanı istiyorlar. Daha sonra senin mail adresine yazı gönderiyorlar.

    Sende o yazı ile bimeks'e gidip değiştiriyorsun.

     

    Not: Değişim için kutu ve bütün aksesuarlarının olması gerekmektedir.

     

    Aynen, hpye, 'doa formu istiyorum' dersen hallederler, çok ugrastirmazlar zaten


    black implies white, self implies other, life implies death.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adeleks
    adeleks's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2009
    Erkek

    bimeks şu sıralar sıkıntılı milletin satın aldığı ürünleri göndermiyor, iade isteyenlerin paralarını vermiyor 

    https://www.sikayetvar.com/bimeks 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Bence almazlar gönder garantiye gitsin,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nvidia
    Nvidia's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2013
    Erkek

    hayırlı olsun up  olsun


    Milyarlarca yıl ölüydüm dirildim ve tekrar dirilmemek üzere öleceğim günü bekliyorum!
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eengineer
    eengineer's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2015
    Erkek

    Bimeks'den ürün aldım, 3 günde gönderdiler. iki hafta önce de iade ettim 1 haftada karta iade yaptılar. özetle ben bir problem yaşamadım.

    bu durumda iade alacaklarını düşünmüyorum. bimeks in özel garantisi yoksa bimeks e değil kendi servisine göndermen gerekiyor.

Toplam Hit: 2317 Toplam Mesaj: 15
hp laptop