Bimeks İade?
-
Merhaba Arkadaşlar,
2 ay önce bimeksten alınmış hp 15-ba010nt model laptopu 2. el olarak satın aldım. Kontrol ederken sesin farkına varmamıştım fakat eve getirip açtığımda fanın biostayken bile deli gibi çalıştığını ve gürültü yaptığını fark ettim. Fan Always On'u falan iptal ettim ama durum değişmedi. Şimdi bunu bimeks'e iade edeyim desem iade alırlar mı, tamir mi ettirirler, süreç nedir bilen/deneyimi olan var mı?
Not: Fatura elimde
Not 2: Bir de ok tuşlarından birinde hafif sıkıntı var galiba, içine hafif bir şey kaçmış olabilir emin değilim, eğer önceki sahibi içine bir şey kaçırmışsa iade/değişim kapsamına giriyor mu?
Fatih tarafından 30/Mar/17 01:04 tarihinde düzenlenmiştir -
2 ay önce aldığın cihazı iade almazlar hocam.
-
tolgasen bunu yazdı
2 ay önce aldığın cihazı iade almazlar hocam.
https://www.bimeks.com.tr/musteri-hizmetleri
Ayıplı arızalı ürün iade hakkı ilk 6 ay yetkili teknik servis onaylı diyor hocam. Gerçekliği var mı yoksa uğraştırırlar mı ona göre aldığım kişiye iade edecem geri. Bir de bu yetkili servis dedikleri mağazanın servisi mi yoksa hp'nin kendi servisi mi?
Ayrıca ben bu laptopu 1000 tl aşağısına aldım, 2 aylık laptopun 2. el piyasası ne olur bilmiyorum iyi fiyata mı almışım kötü fiyata mı almışım emin değilim, arkadaş zor durumdaydı işi görülsün diye alayım dedim laptopum olduğu halde. Böyle bir arıza ve fiyat farkı varken aldığım kişiye iade etmeli miyim yoksa garantide tamir için mi uğraşmalıyım? Bu konuda da yorum yaparsanız sevinirim.
-
Kesin win 10 kullaniyorsun ve kurulumun uefi degil. Tavsiyem yedeklerini al biosu resetle usb ni uefi ile hazirla formatla kendine gelir tecrube ile sabittir.
-
İlk 6 ay içerisinde garanti kapsamında çıkan arızalarda teslim esnasında gizli ayıp olduğu varsayılır. Normal şartlarda indirim isteyebilir ürün değişimi isteyebilir ya da pra iadesi isteyebilirsin. Şirketler bu konuda genelde sıkıntı çıkartıyor ama herhalde. Tüketici hakem heyetine başvurman gerek, onda da fatura senin adına olmadığından bazı hakem heyetleri sıkıntı çıkartabiliyor bildiğim kadarıyla. Para iadesi isteyerek başvur bimekse veya servisine
-
444 03 07 numaralı hp müşteri hizmetlerini arıyorsun. Ürünü 6 ay kapsamında değişim istediğini söylüyorsun. Ardından bir kaç test yaptırp faturanı istiyorlar. Daha sonra senin mail adresine yazı gönderiyorlar.
Sende o yazı ile bimeks'e gidip değiştiriyorsun.
Not: Değişim için kutu ve bütün aksesuarlarının olması gerekmektedir.
-
engin01288 bunu yazdı
444 03 07 numaralı hp müşteri hizmetlerini arıyorsun. Ürünü 6 ay kapsamında değişim istediğini söylüyorsun. Ardından bir kaç test yaptırp faturanı istiyorlar. Daha sonra senin mail adresine yazı gönderiyorlar.
Sende o yazı ile bimeks'e gidip değiştiriyorsun.
Not: Değişim için kutu ve bütün aksesuarlarının olması gerekmektedir.
Aynen, hpye, 'doa formu istiyorum' dersen hallederler, çok ugrastirmazlar zaten
-
bimeks şu sıralar sıkıntılı milletin satın aldığı ürünleri göndermiyor, iade isteyenlerin paralarını vermiyor
-
Bence almazlar gönder garantiye gitsin,
-
hayırlı olsun up olsun
-
Bimeks'den ürün aldım, 3 günde gönderdiler. iki hafta önce de iade ettim 1 haftada karta iade yaptılar. özetle ben bir problem yaşamadım.
bu durumda iade alacaklarını düşünmüyorum. bimeks in özel garantisi yoksa bimeks e değil kendi servisine göndermen gerekiyor.