folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Domain Açma Olayı?



Domain Açma Olayı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgasen
    tolgasen's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek

    Merhabalar merak ettiğim bi konu var bu domain açma olayı nasıl oluyor mesela host server olursa açılıyor domain için ne gerekli? Bu niye sadece icann gibi bir kaç firmada var bunlarındamı serveri var


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek
    kolay kolay cevap alamayacaksın gibime geliyo..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    up^

    ...said addicted.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Turan-Mete
    Turan-Mete's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    http://tinyurl.com/nlqt8v

    bunu takib et


    Nasıl ki doyurulmayan açlık bir müddet sonra, açlık hissinin iptali ve neticede ölüme yol açıyorsa, okuma ve fikretme davası için de aynı şeyler sözkonusu...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgasen
    tolgasen's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek
    RootB bunu yazdı:
    -----------------------------
    kolay kolay cevap alamayacaksın gibime geliyo..
    -----------------------------
    banada öyle geliyor :)

    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Metanet
    Metanet's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek
    icann gibi deil sadece icann var.

    sandman abimiz gelirse açıklar

    Burda cok felsefi bir yazi yazdigini dusun , ne sen yorul ne de ben yorulayım.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgasen
    tolgasen's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek
    Metanet bunu yazdı:
    -----------------------------
    icann gibi deil sadece icann var.

    sandman abimiz gelirse açıklar

    -----------------------------
    4 şirket olduğunu biliyorum

    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tarzan
    tarzan's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek
    edit1: yanlış bilgi vermişim sanırım okuyan vakit kaybetmesin ;) sildim.. 

     


    Çalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını itiyat haline getiren milletler; önce haysiyetlerini, sonra istikballerini daha sonra da hürriyetlerini kaybetmeye mahkumdurlar. M. Kemal Atatürk
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek

    tarzan bunu yazdı:
    -----------------------------

    domain almazsan sitenin ip numarasını millet aklında tutmak zorunda kalmasın diye alıyosun..

    örneğin: tahribat.com

    http://67.43.237.82/ gibi

    falan 

    felan

    -----------------------------

    senin cevabının sorusu bu değil. konu mesajını okumanı öneriyorum..

    -------------------------------------

    bunun dısında;

    - 4 tane var demişsin.. 4 ü de icann 'a bağlı. icann bu işin başıdır ve world wide webi sunarken piyasaya dahil olmustur.. sımdı sen domain satmak istersen gidip icann a bağlı bayinin bayisinin bayisinin bayisinden domain alabilirsin anca.. yani her domain ve domain firması icann 'a bağlıdır ve olmak zorundadır.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgasen
    tolgasen's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek
    hocam onlar değil bu domain içinde bi server falanmı var niye biz o server varsa ona sahip olamıyoruz nasıl açılıyor host için server gerekli domain içn ne yapıolar onu merak ediyorum

    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tarzan
    tarzan's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek

    RootB bunu yazdı:
    -------------------------------------

    bunun dısında;

    - 4 tane var demişsin.. 4 ü de icann 'a bağlı. icann bu işin başıdır ve world wide webi sunarken piyasaya dahil olmustur.. sımdı sen domain satmak istersen gidip icann a bağlı bayinin bayisinin bayisinin bayisinden domain alabilirsin anca.. yani her domain ve domain firması icann 'a bağlıdır ve olmak zorundadır.

    -----------------------------

    hakkaten anlamamışım şimdi olay şu mu mesela com.tr yi odtü dağıtıyo ya odtü gibi olmayı mı diyo :|

    edit: hea anladım sandman çok yaşa! 


    Çalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını itiyat haline getiren milletler; önce haysiyetlerini, sonra istikballerini daha sonra da hürriyetlerini kaybetmeye mahkumdurlar. M. Kemal Atatürk
Toplam Hit: 839 Toplam Mesaj: 12