folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder E-Arşiv E-Fatura Vs. Api Sistemi Entegrasyonu Hakkında Bilgisi Olan



E-Arşiv E-Fatura Vs. Api Sistemi Entegrasyonu Hakkında Bilgisi Olan

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PHP-SEO Developer
    Erdem
    Erdem's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2002
    Erkek

    Merhaba beyler,

    Kendi şirketim için kodladığım bir muhasebe sistemi var. (paraşüt misali artısı var eksiği yok)

    Şu anda yeni yasaya göre e fatura e arşiv muhabbetleri felan çıktı. Bunu kendi sistemime entegre etmem lazım. 

    Bu apiyi kim veriyor kim nerden yapıyor bilgisi olan varmı ? yada satan bir firma varmı ?


    Php for SEO nun ardından Php for Gcode (CNC)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kaan
    Kaan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    Digitalocean, fit solutions


    ARAP İSTİLASI'na dur demek için Zafer Partisi
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoktaliVirgul
    NoktaliVirgul's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    gib ile görüştüm, kendi entegratörümü yazabilir miyim dedim. dökümantasyon var, programı yazıp bize başvurmanız lazım. 3 farklı kategoride iso almanız gerekiyor dediler. ok bye diyip kapattım.

    şu e-arşiv geçişi için görüştüm. kendileri portal açacaklarmış. biz ordan kesmeyi düşünüyoruz. tabi aylık kesilen fatura miktarına göre tercih değişir...


    If my calculations are correct, when this baby hits eighty-eight miles per hour... you"re gonna see some serious shit.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MhmdAlmz
    MhmdAlmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2015
    Erkek
    NoktaliVirgul bunu yazdı

    gib ile görüştüm, kendi entegratörümü yazabilir miyim dedim. dökümantasyon var, programı yazıp bize başvurmanız lazım. 3 farklı kategoride iso almanız gerekiyor dediler. ok bye diyip kapattım.

    şu e-arşiv geçişi için görüştüm. kendileri portal açacaklarmış. biz ordan kesmeyi düşünüyoruz. tabi aylık kesilen fatura miktarına göre tercih değişir...

    Al benden de o kadar devletin parası bitince e-faturayı da ücretli yapmak için her yolu denemiş galiba.

     

    Entegratör firmalarla çokkez görüştüm. Fatura başına ortalama 75 kuruş ile 2₺ arasında değişiyor. Yani 1000 fatura kessen 2k kafadan e-fatura entegratör firmaya gidiyor. Yıllık bir ücret de ödüyorsun ek olarak. Fiyatlar biraz pahalı. Birde adama bağlı oluyorsun.

     

    Yeni bir şey istesen 3k - 7.5k adam/gün fiyat çekiyorlar. Bu yüzden sıkıntı büyüyor. Freelance çalışanlar olarak böyle bir sistem yazıp Fatura başına 3-5 kuruş alsak (Sunucu parası çıksa 3-5 de bize kalsa) yeterli bence. 

     

    @Erdem , entegratör firmalar sana API veriyor abi ordan yapıyorsun bende baya araştırdım şuan firmalarla görüşüyoruz aylık 6/9k fatura kesiliyor. Birde e-defter de var (gelenler) onlar için de ücret ödeniyor. Yani biraz garip durum araştır abi, en ucuz firmaya geçersin.


    Andolsun kuşluk vaktine ve dindiği zaman o geceye ki, Rabbin sana veda etmedi ve darılmadı! Ve kesinlikle senin için sonu önünden (ahiret dünyadan) daha hayırlıdır. ileride Rabbin sana verecek de hoşnut olacaksın! O, seni bir yetim iken barındırmadı mı? Seni, yol bilmez iken (doğru) yola koymadı mı? Seni bir yoksul iken zengin etmedi mi? Öyle ise, sakın yetime kahretme (onu horlama)! El açıp isteyeni de azarlama! Fakat Rabbinin nimetini anlat da anlat!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    MhmdAlmz bunu yazdı
    NoktaliVirgul bunu yazdı

    gib ile görüştüm, kendi entegratörümü yazabilir miyim dedim. dökümantasyon var, programı yazıp bize başvurmanız lazım. 3 farklı kategoride iso almanız gerekiyor dediler. ok bye diyip kapattım.

    şu e-arşiv geçişi için görüştüm. kendileri portal açacaklarmış. biz ordan kesmeyi düşünüyoruz. tabi aylık kesilen fatura miktarına göre tercih değişir...

    Al benden de o kadar devletin parası bitince e-faturayı da ücretli yapmak için her yolu denemiş galiba.

     

    Entegratör firmalarla çokkez görüştüm. Fatura başına ortalama 75 kuruş ile 2₺ arasında değişiyor. Yani 1000 fatura kessen 2k kafadan e-fatura entegratör firmaya gidiyor. Yıllık bir ücret de ödüyorsun ek olarak. Fiyatlar biraz pahalı. Birde adama bağlı oluyorsun.

     

    Yeni bir şey istesen 3k - 7.5k adam/gün fiyat çekiyorlar. Bu yüzden sıkıntı büyüyor. Freelance çalışanlar olarak böyle bir sistem yazıp Fatura başına 3-5 kuruş alsak (Sunucu parası çıksa 3-5 de bize kalsa) yeterli bence. 

     

    @Erdem , entegratör firmalar sana API veriyor abi ordan yapıyorsun bende baya araştırdım şuan firmalarla görüşüyoruz aylık 6/9k fatura kesiliyor. Birde e-defter de var (gelenler) onlar için de ücret ödeniyor. Yani biraz garip durum araştır abi, en ucuz firmaya geçersin.

    yazmaya girişirsen ortak olurum valla hacı :D

    uzun zamandır isteyip de giremediğim bir alan, özellikle e-arşiv kısmı


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MhmdAlmz
    MhmdAlmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2015
    Erkek
    sLeymN bunu yazdı

    yazmaya girişirsen ortak olurum valla hacı :D

    uzun zamandır isteyip de giremediğim bir alan, özellikle e-arşiv kısmı

    Yazmaya yazılır da bilgili biri lazım muhasebeden iyi anlayan biri. Kod yazmakla olacağını sanmıyorum birde bir sürü prosedürü falan filan var. Olay kod yazmakta değil zaten. Şu GİB şeysini geçersen gerisinde bir şey yok kodlama kalıyor. 


    Andolsun kuşluk vaktine ve dindiği zaman o geceye ki, Rabbin sana veda etmedi ve darılmadı! Ve kesinlikle senin için sonu önünden (ahiret dünyadan) daha hayırlıdır. ileride Rabbin sana verecek de hoşnut olacaksın! O, seni bir yetim iken barındırmadı mı? Seni, yol bilmez iken (doğru) yola koymadı mı? Seni bir yoksul iken zengin etmedi mi? Öyle ise, sakın yetime kahretme (onu horlama)! El açıp isteyeni de azarlama! Fakat Rabbinin nimetini anlat da anlat!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    designerboyalee
    designerboyalee's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2007
    Erkek

    Bende hizmet verdiğim yer içinsıfırdan biz yapalım kimseye bağlı olmayalım diye düşündüm ama Ticari program satan muhasebeci arkadaşın dediğine göre kendiniz yaparsanız altından kalkamazsınız bir şekilde yaparsınız ama mevzuat ve işleyiş her gün her hafta değiştiği için sürekli yazılım güncelleme ve sürekli o mevzutı takip edip, gerekli yazılımınızı her seferinde rütüşleyip yazmak size eziyet olur dedi . 1-2 aydan sonra yazılımcı isyan moduna girer ve  o yazılımın başına sürekli mevzuatı takip edip yazılıma onları eklicek takip edicek birinide koymanız gerekir dedi ve bir hata olduğunda yada eksik olduğunda ciddi cezalarda sorunlarlada karşılabilirsiniz dedi. beni bu şekilde korkuttu ve soğuttu :(

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trooper
    trooper's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    MhmdAlmz bunu yazdı
    NoktaliVirgul bunu yazdı

    gib ile görüştüm, kendi entegratörümü yazabilir miyim dedim. dökümantasyon var, programı yazıp bize başvurmanız lazım. 3 farklı kategoride iso almanız gerekiyor dediler. ok bye diyip kapattım.

    şu e-arşiv geçişi için görüştüm. kendileri portal açacaklarmış. biz ordan kesmeyi düşünüyoruz. tabi aylık kesilen fatura miktarına göre tercih değişir...

    Al benden de o kadar devletin parası bitince e-faturayı da ücretli yapmak için her yolu denemiş galiba.

     

    Entegratör firmalarla çokkez görüştüm. Fatura başına ortalama 75 kuruş ile 2₺ arasında değişiyor. Yani 1000 fatura kessen 2k kafadan e-fatura entegratör firmaya gidiyor. Yıllık bir ücret de ödüyorsun ek olarak. Fiyatlar biraz pahalı. Birde adama bağlı oluyorsun.

     

    Yeni bir şey istesen 3k - 7.5k adam/gün fiyat çekiyorlar. Bu yüzden sıkıntı büyüyor. Freelance çalışanlar olarak böyle bir sistem yazıp Fatura başına 3-5 kuruş alsak (Sunucu parası çıksa 3-5 de bize kalsa) yeterli bence. 

     

    @Erdem , entegratör firmalar sana API veriyor abi ordan yapıyorsun bende baya araştırdım şuan firmalarla görüşüyoruz aylık 6/9k fatura kesiliyor. Birde e-defter de var (gelenler) onlar için de ücret ödeniyor. Yani biraz garip durum araştır abi, en ucuz firmaya geçersin.

    hocam iyi misin fiyatlar adetlere bağlı olarak 10 krş/kontör 'e kadar düşebiliyor bence aldığın fiyatlarda yanlışlık var


    ZzZzZzZ...!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoktaliVirgul
    NoktaliVirgul's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    hani günlük çok sık fatura kesiyorsanız entegratörler çözüm olur ama ayda 40-50 tane kesiyorsanız portal üzerinden ücretsiz kesin bence.

    bizim şirkette böyle yapacağız :)

    enpara kullanıcıları yada benim kendi şirketim gibi minik ölçekli firmalar nkolayofis'e bakabilir :)

    ---

    kendiniz hobi olarak yazsanız da müridin dediği gibi sürekli birşeyler değişiyor. Logo eta gibi firmalar sırf bu işle uğraştığı için başına koyacakları mevzuat takibi yapan birileri vardır illaki. Ama tek başınıza entegratör yazacaksanız karışık olur. 

    ama Api'leri bilmiyorum. Örneğin fatura bilgilerini json gibi hazırlayıp adamlara post ediyoruz,, onlarda işlemleri yapıp faturanın pdf'ini mi döndürüyor?

    NoktaliVirgul tarafından 12/Ara/19 15:39 tarihinde düzenlenmiştir

    If my calculations are correct, when this baby hits eighty-eight miles per hour... you"re gonna see some serious shit.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MhmdAlmz
    MhmdAlmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2015
    Erkek
    trooper bunu yazdı
    MhmdAlmz bunu yazdı
    NoktaliVirgul bunu yazdı

    gib ile görüştüm, kendi entegratörümü yazabilir miyim dedim. dökümantasyon var, programı yazıp bize başvurmanız lazım. 3 farklı kategoride iso almanız gerekiyor dediler. ok bye diyip kapattım.

    şu e-arşiv geçişi için görüştüm. kendileri portal açacaklarmış. biz ordan kesmeyi düşünüyoruz. tabi aylık kesilen fatura miktarına göre tercih değişir...

    Al benden de o kadar devletin parası bitince e-faturayı da ücretli yapmak için her yolu denemiş galiba.

     

    Entegratör firmalarla çokkez görüştüm. Fatura başına ortalama 75 kuruş ile 2₺ arasında değişiyor. Yani 1000 fatura kessen 2k kafadan e-fatura entegratör firmaya gidiyor. Yıllık bir ücret de ödüyorsun ek olarak. Fiyatlar biraz pahalı. Birde adama bağlı oluyorsun.

     

    Yeni bir şey istesen 3k - 7.5k adam/gün fiyat çekiyorlar. Bu yüzden sıkıntı büyüyor. Freelance çalışanlar olarak böyle bir sistem yazıp Fatura başına 3-5 kuruş alsak (Sunucu parası çıksa 3-5 de bize kalsa) yeterli bence. 

     

    @Erdem , entegratör firmalar sana API veriyor abi ordan yapıyorsun bende baya araştırdım şuan firmalarla görüşüyoruz aylık 6/9k fatura kesiliyor. Birde e-defter de var (gelenler) onlar için de ücret ödeniyor. Yani biraz garip durum araştır abi, en ucuz firmaya geçersin.

    hocam iyi misin fiyatlar adetlere bağlı olarak 10 krş/kontör 'e kadar düşebiliyor bence aldığın fiyatlarda yanlışlık var

    Yok hocam ciddiyim ucuza firma varsa ver çalışayım yani askıya aldık projeyi. E-fatura entegre edecektik ne kadar geç okadar iyi diye vaz geçtik 3 4  ay önce 


    Andolsun kuşluk vaktine ve dindiği zaman o geceye ki, Rabbin sana veda etmedi ve darılmadı! Ve kesinlikle senin için sonu önünden (ahiret dünyadan) daha hayırlıdır. ileride Rabbin sana verecek de hoşnut olacaksın! O, seni bir yetim iken barındırmadı mı? Seni, yol bilmez iken (doğru) yola koymadı mı? Seni bir yoksul iken zengin etmedi mi? Öyle ise, sakın yetime kahretme (onu horlama)! El açıp isteyeni de azarlama! Fakat Rabbinin nimetini anlat da anlat!
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    esinti
    esinti's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2015
    Erkek

    Biz nebim v3 kullanıyoruz.

    Yıllık danışmanlık ve güncelleme için 60k para alıyorlar.

    Bu sebeple anlaşmayı iptal edeceğim kendim yetiyorum zaten danjşmanlığa ihtiyacım yok.

    ama e fatura ve e arşiv yüzünden farklı bir arayışa girdim ve resmi tarafı orka muhasebe yazılımına aktarıcam. Böylelikle yıllık 2k ya orkadan ilerleyeceğim.

    Bu arada e fatura bahsettiğiniz gibi 75 krş felan değil. Ben 20 kuruş hatta daha az bi rakama gönderiyorum.

    Ama aldığım kontör 50.000 tek seferde

Toplam Hit: 3072 Toplam Mesaj: 31
api entegrasyon e-fatura e-arşiv