Headset Kulaklık Önerisi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeRRoR
    TeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Herhangi bir dış sesde çok çabuk konsantrasyonum bozuluyor ve programlama yaparken bu durum beni çok yoruyor.

    Seslerden kaçmak için kulaklıkla müzik dinleyemeyi denedim ve olumlu sonuç aldım ancak bu seferde kulaklık kulakiçi olduğu için deli etti. Arada bir düşüyor, ittiriyorum kulak zarına basınç yapıyor. Tuha tuhaf şeyler yani. Son çare olarak da headset bir kulaklık alıp dış sesleri komple yok edip bir yandanda müzikle çalışmayı düşünüyorum.

    Bütçe çok kısıtlı...

    Bazı kriterler var;

    -Saaatlerce takacağım için kulağımı sikmeyecek,

    -Ucuz olacak,

    -Dış dünyadan sesleri soyutlayacak,

    -Kulaklarım hafif büyük gibi ona göre birşey,

    -Mikrofon olmasına gerek yok,

    -Kablolu (kablosuz pahalı olur)

    http://www.vatanbilgisayar.com/hd-180-kafabantli-kulaklik--siyah.html

    http://www.vatanbilgisayar.com/hd-201-headset-kulaklik--siyah.html

    şunlar önerildi ancak fikrim yok tabiki.


    herkes programcı olmak zorunda değildir, lütfen bir zorunluluk gibi programlama dilleri öğrenmeye çalışmayın. yabancı dil filan öğrenin amq.// s.kimin etini yerim, kasaba minnet etmem.// ince düşünene kalın girer.//
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Subtitle
    Subtitle's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2012
    Erkek

    hd 180 var bende. O fiyata daha iyisi alınamaz heralde.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cesnist
    Cesnist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2012
    Erkek

    Hocam hd180 modelini uzun süre kullandım(3 yıl).

    Artıları:

    Fiyatına göre iyi ses kalitesi

    Yastıklarının rahat olması kulaga baskı yapmaması

    Kafayı sıkmayan bant 

    Büyük kulaklar için uygun olusu

    Eksileri:

    Uzun süreli kullanımda yastıkların kaplandığı malzeme pul pul dökülüyor.Yazın terden daha hızlı dökülüyor hatta

    Kablonun ikeye ayrılması sıkıntı yaratıyor kopma riski artıyor 

    Dısarıya az da olsa ses veriyor, son seste müzik acarsan ev içinde rahatlıkla duyulur yani yanında duran kişi tarafından

    Üzerinde ses ayarı yok 

     


    طדṮ
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek

    -Saaatlerce takacağım için kulağımı sikmeyecek,

    bundan dolayı o iki modelide eleyebilirsin.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    bunları nasıl takabiliyrsunuz ben http://www.teknosa.com/urunler/110261491/sony-mdrzx100w-ae-kulakustu-kulaklik

    şunu 30 dk takim kulaklar pert oluyo .


    Minimalist Değilim Tembelim
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeRRoR
    TeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    kulak içi olanlarda sürekli düşüyor abi anlamadım gitti. benim kulak içi mi bozuk :)


    herkes programcı olmak zorunda değildir, lütfen bir zorunluluk gibi programlama dilleri öğrenmeye çalışmayın. yabancı dil filan öğrenin amq.// s.kimin etini yerim, kasaba minnet etmem.// ince düşünene kalın girer.//
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Subtitle
    Subtitle's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2012
    Erkek

    http://www.vatanbilgisayar.com/bt9000014903-beats-new-studio-noise-cancelling-oe-mavi.html 

    parası olan bundan alsın. Teknosada taktım. Ayrı bir dünya bu

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anil
    anil's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2009
    Erkek

    hocam biz safety kulaklık kullanıyoruz iş ortamında yaşadığın dünyadan ayrılıyorsun adeta tam bir sessizlik sağlıyor müzik önemli değilse karaköyden safety kulaklık alabilirsin 30-40 tl ye peltor var 35db korumalı.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Subtitle
    Subtitle's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2012
    Erkek
    AnilCarkci bunu yazdı

    hocam biz safety kulaklık kullanıyoruz iş ortamında yaşadığın dünyadan ayrılıyorsun adeta tam bir sessizlik sağlıyor müzik önemli değilse karaköyden safety kulaklık alabilirsin 30-40 tl ye peltor var 35db korumalı.

    Bunlarla iyi ders çalışılır

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeRRoR
    TeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    AnilCarkci bunu yazdı

    hocam biz safety kulaklık kullanıyoruz iş ortamında yaşadığın dünyadan ayrılıyorsun adeta tam bir sessizlik sağlıyor müzik önemli değilse karaköyden safety kulaklık alabilirsin 30-40 tl ye peltor var 35db korumalı.

    Online sınav merkezinde denemiştim, abi onu takınca bildiğin uzayda gibi hissediyor insan :) Bir tuhaf olduydum ben. İleride kafayı sıyırmayalım :D


    herkes programcı olmak zorunda değildir, lütfen bir zorunluluk gibi programlama dilleri öğrenmeye çalışmayın. yabancı dil filan öğrenin amq.// s.kimin etini yerim, kasaba minnet etmem.// ince düşünene kalın girer.//
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    Subtitle bunu yazdı

    http://www.vatanbilgisayar.com/bt9000014903-beats-new-studio-noise-cancelling-oe-mavi.html 

    parası olan bundan alsın. Teknosada taktım. Ayrı bir dünya bu

    Verdiğin paraya yazık.


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
Toplam Hit: 1078 Toplam Mesaj: 12