Hepsiburada Arızalı Kulaklık İadesi
-
Sağ kulaklığın mikrofonu bozuk. Karşı taraf inanılmaz parazitli duyuyor. Sol kulaklıkta bir sıkıntı yok. İade sürecini başlattım ama kulakiçi kulaklık olduğu için iade edemezsiniz dediler. Böyle bir kanun varmış amk. Garantiye gönderin diyorlar. Garantiden çözüm çıkartacak bir firmaya benzemiyor. Bir şekilde iade ya da değişim yapmanın bir yolu olabilir mi ?
Ben yinede firmaya yarın geri gönderecem.
-
Sennheiser bile kabul etmiyoruz demiş.
https://sennheiser.com.tr/Sayfa/IptalIadeKosullari
Hijyen falan diyorlarda ayakkabı, kol saati vs'de vücutla birebir temas ettiği halde iade edilebiliyor. İç çamaşırları için çıkan kanunun arkasına sığınıyorlar. Tüketici hakem heyetiyle her türlü iade alırsın.
-
sıkıntılı bir süreç ama gönder garantiye baktın yine aynı o zaman yine gönder 3. defa olursa para iadesi iste yada tüketici hakem heyetine başvur ,belkide sıfır ürün verirler
-
mkyb bunu yazdı
Sennheiser bile kabul etmiyoruz demiş.
https://sennheiser.com.tr/Sayfa/IptalIadeKosullari
Hijyen falan diyorlarda ayakkabı, kol saati vs'de vücutla birebir temas ettiği halde iade edilebiliyor. İç çamaşırları için çıkan kanunun arkasına sığınıyorlar. Tüketici hakem heyetiyle her türlü iade alırsın.
Kanunu arkalarına almışlar hocam, sonuna kadar çirkeflik yaparlar artık. Kulak içi diyorda kulaklık içi değişmiyor sanki.
Ayrıca ürün geldiği gibi arızalıydı amk.
Hakem heyeti falan baya uğraşacaz gibi.
Rezalet..
-
Uğraşacak bir şey yok. E-devletten hakem heyetine başvuracaksın sadece. Devlet hakem heyetine başvurulması durumunda eğer müşteri haklı bulunursa ürünün değeri kadar ceza alacak bak bir daha firmalar müşteriyi mağdur edebiliyor mu ? Nasıl olsa kimse uğraşmaz deyip sallıyor firmalar.
-
mkyb bunu yazdı
Uğraşacak bir şey yok. E-devletten hakem heyetine başvuracaksın sadece. Devlet hakem heyetine başvurulması durumunda eğer müşteri haklı bulunursa ürünün değeri kadar ceza alacak bak bir daha firmalar müşteriyi mağdur edebiliyor mu ? Nasıl olsa kimse uğraşmaz deyip sallıyor firmalar.
Ben yinede ürünü satıcı firmaya geri göndermeyi deneyim mi peki ?
-
Kulaklık satın alırken hepsiburada da dikkat bu üründe iade alınmamaktadır diye uyarı çıkıyordu. Kanun bilinen bir kanun. Ve kanun şu durumlarda geçerli alet çalışıyor fakat siz keyfi olarak ürünü beğenmediğiniz için iade ederseniz kanuna göre iade edilemiyor.
Sizin durum çok farklı kulaklık bozuk. Garanti kapsamında para iadesi alırsınız ya da onarıp yollarlar gönderin garantiye. Alamazsanız tüketici hakem heyetine o zaman başvurun.
-
media markt ta benzerini yaşadım, ithalatçıya göndericez dediler, ithalatçı da sikko bi firmaydı uğraştıracak sandım ama adamlar paramı iade etti. belki sana da iade ederler, çünkü kulaklık tamir edilebilen bir şey değildir heralde
-
Ayıplı ürün, sike sike alacaklar, almazsalar sikerte sikerte alırsın. Meblağ yüksek mi?
-
Servise degisim isteyle gonder. Satın alma tarihi itibari ile 6 ay içerisinde değisim hakkın var.
Ya degisim yaparlar yada degisim icin rapor verirler o rapor ile hepsiburada.com dan degisim alman gerekir
-
Ürün bozuksa servise gitmesi gerekli, kulaklıklarda tamir pek olmadığından muhtemelen değişim yaparlar.