Online Msn Adresleri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fatal-error
    fatal-error's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    başlık garip oldu şaşırmayın (:

    geyik yapılabilecek online adres verebilirmisiniz (:

    listenizi istemiyorum şöyle online sadece (: 


    Beni sevmek için programlanma devrelerini yakarım
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vukuat
    vukuat's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2007
    Erkek
    bi aralarda kız msn si diye bi olay vardı buda yeni bi açılım sanırım.

    El emeği bıçak kılıf bardak imalatı yapıyorum seven ilgi duyan var ise instagram hesabım turkcrafts takip edebilirsiniz.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fatal-error
    fatal-error's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    vukuat bunu yazdı:
    -----------------------------
    bi aralarda kız msn si diye bi olay vardı buda yeni bi açılım sanırım.
    -----------------------------

    dostum sanalda karı kız coşkusu bende yok etrafına bir bak dostum :)

    yazımda net açık yazdığıma inanıyorum .)

    geyik için 


    Beni sevmek için programlanma devrelerini yakarım
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    atat
    atat's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2004
    Erkek
    silinecek konu gibi duruyo :)

    eski bir dost mu aradınız?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    ben sana bi tane veriyim kesinlikle benden almadın. tahribat.com uda bilmiyon zira benim burda takıldığımı bilmiyo, içinde sirpence, şirpençe, tbt, tahribat, tahribat.com, geçen kelimeler kullanmayacaksan bi kaç tane atıyım... eğer kullanırsan anlaşılır ben bunlarla bozuk atıyom zaten uğraştırma ama harbi maldır biraz konuşursan ne kadar salak olduğunu anlarsın... 
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fatal-error
    fatal-error's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    atat bunu yazdı:
    -----------------------------
    silinecek konu gibi duruyo :)
    -----------------------------

    pamuk pirenses le pinokyonun konusu silinmeden bu konu silinmez dostum .) 


    Beni sevmek için programlanma devrelerini yakarım
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Edit: mayramendez_4@hotmail.com mexicalı bir kadın hep konusuyorum onunla ingilizcemide geliştiriyorum :D

    Onun dısında tahribatın msn botu var. group310300@hotmail.com

     


    Türkiyede anamuhalefetin muhalefet etme görevi ve sorumluluğu vardır. İktidarın memlekete ve halka verdiği zararların ikinci sorumlusu direkt olarak muhalefettir. Ülkeye yapılan vatana ihanet suçuna sessiz kalmak ya da etkisiz muhalefet yapmak ise muhalefeti vatan haini konumuna düşürür.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fatal-error
    fatal-error's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    sirpence bunu yazdı:
    -----------------------------
    ben sana bi tane veriyim kesinlikle benden almadın. tahribat.com uda bilmiyon zira benim burda takıldığımı bilmiyo, içinde sirpence, şirpençe, tbt, tahribat, tahribat.com, geçen kelimeler kullanmayacaksan bi kaç tane atıyım... eğer kullanırsan anlaşılır ben bunlarla bozuk atıyom zaten uğraştırma ama harbi maldır biraz konuşursan ne kadar salak olduğunu anlarsın...
    -----------------------------

    gönder dostum (: 


    Beni sevmek için programlanma devrelerini yakarım
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    neler göreceğiz :)

    Youtube Kanalıma Abone olan herkese Mesir macunu göndereceğim :) >>> http://bit.ly/2FH1kln . her hakkım saklıdır®™ Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar facebook sayfasında >>> facebook.com/cilginsigortaci █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fatal-error
    fatal-error's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------
    neler göreceğiz :)
    -----------------------------

    ne görmek isterdin onu söyle 


    Beni sevmek için programlanma devrelerini yakarım
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    bayzin bunu yazdı:
    -----------------------------

    Edit: mayramendez_4@hotmail.com mexicalı bir kadın hep konusuyorum onunla ingilizcemide geliştiriyorum :D

    Onun dısında tahribatın msn botu var. group310300@hotmail.com

     


    -----------------------------

    ekliyom seni bebeğim bana lazım olursun:) 

Toplam Hit: 16210 Toplam Mesaj: 26