Ürün Satış Scripti

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Selam müritler kuzenimin bir müzik aletleri dükkanı var ve internet üzerinden satış yapmak için bir site açmak istiyor.Fakat benim işlerden dolayı yazmaya vaktim olmadığından hazır bir scripti bizim işe göre düzenlemek istiyorum bildiğiniz iyi bir script var mı bu iş için ?


    No. Not even in the face of Armageddon. Never compromise. - Walter Kovacs (Rorschach)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    elektro gitar var mı?


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sniperscope
    sniperscope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2009
    Erkek

    Kreyzi bunu yazdı:
    -----------------------------

    elektro gitar mı ?


    -----------------------------

    haci, adam ne soruyor, sen ne cevap veriyon...

    OsCommerce falan de, template monsterdan birde guzel bir template buldunmu tamamdir.


    "Yer yuzunde hic bir pislik yoktur ki; altindan bir yahudi cikmasin" Adolf Hitler... "Turkiye de hicbir pislik yokturki altindan cemaat cikmasin" SniperScope "Nerede yavşak, hırsız varsa hepsi Allahçı" Fazil Say
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    sniperscope bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kreyzi bunu yazdı:
    -----------------------------

    elektro gitar mı ?


    -----------------------------

     

    haci, adam ne soruyor, sen ne cevap veriyon...

    OsCommerce falan de, template monsterdan birde guzel bir template buldunmu tamamdir.


    -----------------------------

    la eksik yazmışım cümleyi ondan karıştı :|

     

    elektro gitar var mı ? 


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Kreyzi bunu yazdı:
    -----------------------------

    sniperscope bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kreyzi bunu yazdı:
    -----------------------------

    elektro gitar mı ?


    -----------------------------

     

    haci, adam ne soruyor, sen ne cevap veriyon...

    OsCommerce falan de, template monsterdan birde guzel bir template buldunmu tamamdir.


    -----------------------------

    la eksik yazmışım cümleyi ondan karıştı :|

     

    elektro gitar var mı ? 


    -----------------------------

    Komple bütün müzik aletleri var hacı :D


    No. Not even in the face of Armageddon. Never compromise. - Walter Kovacs (Rorschach)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    patlata baksana vardı orda 2-3 tane


    BU ALANA REKLAM ALINIR
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek

    Oscommers olabilir.Alternatif olarak Zencart derim.

    Zencart ı al bi güzel editle , güzelde bir tema ekle.Son derece kullanışlı, pro bişe olur hacı.


    Tur Operatörü | Seyahat Acentası | Hotel Rezervasyonu | Transfer | Kısacası Turizmle ilgili herşey... | OPUS DEI - Tanrının işi | Travel Project - B2B yayında. Sırada B2C var...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sRcN
    sRcN's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2009
    Erkek

    OScommers yada Joomla Vituemart


    Wordpress - SEO & Digital Marketing - EOESUEOU
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek

    Joomla da çok açık çıkıyoo kullanırsan sürekli güncellemeleri takip etmen lazım.

     


    Tur Operatörü | Seyahat Acentası | Hotel Rezervasyonu | Transfer | Kısacası Turizmle ilgili herşey... | OPUS DEI - Tanrının işi | Travel Project - B2B yayında. Sırada B2C var...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karakutu
    karakutu's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    prestashop   derim 


    Mevzu derin http://twitter.com/cemiyetmikrobu | http://cahilinsanlardernegi.blogspot.com
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    kendi yazdığım sistemi düşünürsen yıllık kiraya veriyorum uygun fiyata. ücretli düşünürsen pm at dönüş yaparım. bi e-ticaret sitesinde olması gereken herşey var emin olabilirsin.


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
Toplam Hit: 1772 Toplam Mesaj: 12