Vodafone Net Yalan Bilgi Ve Sorumsuzluk
-
Merhaba üstadlar;
Bundan 1.5 ay önce vodafone net ten arandım onların internetine geçmem için ikna etmeye çalıştırlar. Dedim tamam geçelim ama nedir şartlarınız müşteri temsilcisi selim ismindeki adam adresimi aldı daha sonrada alt yapımı kontrol etti ve 60 mbps ye kadar fiber net destekliyor dedi 30 mbps lik paketten bahsetti bende dedimki daha yüksek bir paketiniz varmı 60 mbpslik var 150 gb adil kullanım falan 76 tl fatura olacakmış modemle birlikte sordum bakın orda kadar ibaresi var 60 deyipte 20 vermeyin sonra yok efendim alt yapınız tam destekliyor en düşük alacağınız 55 mbps dedi bende onay verdim geçtik. ilk bağlantıdığı gün internete bi baktım 13 mbps aradım ordaki kadın bana alt yapınız 20 yi destekliyor dedi dedim şakamısınız durumdan bahsettim madem böyle cayma hakkımı kullanmak istiyorum. onu biz alamıyoruz onu faxla kapattırmak için dilekçe yazacaksınız dilekçece sözleşme iptali parası ödersiniz dedi siz şikayet birimine aktarın adamların dedim şikayet birimi yok diye saçma bir cevap geldi maille yazmak gerekiyormuş hemen aynı gün şikayet vara jetfaturaya şikayet kaydı açtım 2 hafta önce mail ile dönüş yaptılar alt yapım incelenmiş 24 mbps en fazla alabildiğim paket değişikliği yapmanız gerekiyor.
aradım müşteri temsilcisini bayan tabi efendim düşürelim dedi birde fatura çıkmış 176 tl onada itiraz ettim 2 haftadır düşüş falan yapılmadı paketimde sürekli olarak fatura ile ilgili aradılar her defasında bakın personeliniz yanlış bilgilendirme yaptı bende size mail attım mail cevabı 1 ayda geldi bu arada çıkan faturayı iptal istiyorum yok çağrı dinleme birimine yok fatura birimine aktara aktara bi hal oldular. dün aradım tekrar düşüş işlemini yapmamışlar kapatmışlar paket değişikliği dedim yapın yaparsak cezai bedel çıkar nasıl çıkar bana düşürebilirsiniz diye mail attınız biz onları göemiyoruz dedi lavuk, dedim sizin şikayet biriminiz yok mail atın diyorsunuz mail atıyoruz gelen cevaba istinaden düşürün diyorum düşürmüyorsunuz nasıl iş adamla baya bi kavga ettik sesini falan yükseltmeye kalktı neyse dün tekrar jet fatura üzerinden şikayet numaralarını falan vereerk mail attım cevap inşallah gelecek.
şimdi sizlere sormak istediğim en başından beri yaptığım tüm telefon görüşmelerinin tarafımda kaydı var tüm şikayetlerimin mailleriminde kaydı var bunları nereye şikayet edebilriim (savcılık tücetici mahkemesi) nasıl bir işlem uygulanır (aynı zamanda ttnetten sözleşme iptali bedelimde var tabiki)
istanbul küçükçekmecede oturuyorum fikir ve görüşlerinizi bekliyorum hocalar.
siz siz olun vodafona bulaşmayın bence zaten alt yapı olarak biriadsl yi kullanıyor.
-
Tüketici mahkemesine git olayı anlat. Olay mahkemeye şntikal ederse ses kayıtlarını ister mahkeme (yanlışım yoksa ya 1 yıl yada 5 yıl sakalma zorunluluğu var) oradanda iptalini herşeyini yaparsın.
-
Benimde mevcut dsl aboneliğimi taşımak yerine yeni devre tahsis etmişler. Hatayı düzelten veya düzeltmeye çalışan kimse olmadı. https://tuketici.btk.gov.tr/giris/ BTK'nın sitesi üzerinden şikayet kaydı oluştur ertesi gün netyardim@vodafone.com 'a da mail at, çağrı merkezi üzerinden yardır. Elbette işini yapabilen biri denk gelir.
-
Balyoz99 bunu yazdı
Benimde mevcut dsl aboneliğimi taşımak yerine yeni devre tahsis etmişler. Hatayı düzelten veya düzeltmeye çalışan kimse olmadı. https://tuketici.btk.gov.tr/giris/ BTK'nın sitesi üzerinden şikayet kaydı oluştur ertesi gün netyardim@vodafone.com 'a da mail at, çağrı merkezi üzerinden yardır. Elbette işini yapabilen biri denk gelir.
Hocam bunlarin hicbiri cozum degil malesef. Adamlarin keyfi catana kadar beklemek şart. şerefsiz hepsi
-
allah sabır versin arkadaşım memleketin cılkı çıkmış durumda. Eskiden devlete aitken bazı kurumlar bu kadar sorunlar yoktu diye hatırlıyorum. Bunlara işim düşmesin diye dua ediyorum artık.
-
Çağrı merkezlerinun ses kayıtları 10yıl saklamak zorunda tuketice mahkemesi yerine btk ya etmen daha iyi olur çözüm daha çabuk olucaktir yalniz bu konuda bazen şikayette daha çok dayiyolar btk kararlari genelde uyarı niteliğinde pek ceza denk gelmez
-
aynisi nin benzeri basima su sekilde geldi,
biri adsl den aradilar hiz, paket vs hepsini konustuk daha sonra ben biri adsl i aradigimda beni arayanin bayi oldugunu verdigi bilgilerin farkli oldugunu gordum
buyuk ihtimalle vodafone un bayisi aramistir ama vodafone un musteriye sahip cikmasi gerekiyor.
aradiklari zaman paket, hiz arttirimi vs icin israrla hangi bayiden aradigini sorun cok israr etmediginiz surece vodafone dan ariyoruz derler
underzero tarafından 24/Ağu/15 14:03 tarihinde düzenlenmiştir -
vodafone kadar beceriksiz bir firma daha yok yalanci lakayit bir firma bence pesini birakma hicbir faturayi da ödeme
-
Bizim sirket Vodafone'a 1 sene oldu geceli, kiralik hat kullaniyoruz. Boyle sorumsuzluk gormedim. Evime bile sokmam vodafone'u. Sade yalan reklam yapmayi bilirler.
Hizmet 0. Bunlar yuzunden 2 gun baglantisiz durduk. Neymis efendim antende cika sorunda parcanin degismesi gerekiyormus ama gonderilen parca isimizi yapmadi... Pehhh.. Vodafone demek ki Turkiye'de de ayni. Bes para etmez.
-
ttnet bana tahüdüt bozma bedeli çıkardı arayıp tekrar ben bi öküzlük ettim bu bedeli geri çekin ben geri dönmek istiyorum desem yerlermi :D
-
senin yaptığın ses kaydını mahkeme yasal olmadığı için kabul etmiyormuş (başına gelen bi abim anlattı.) onlar aradığında nasıl memnuniyet için ses kaydı alıyoruz diyolar ya, eğer sizde, tamam kaydedilsin. aynı şekilde bende kayıt altına alıyorum. anlaşmazlık çıkarsa benim ses kayıtlarımda delildir diye telefonda söylersek ozaman kabul oluyormuş. aklınızda bulunsun arkadaşlar.
vodafonenet dolandırıcılık biriadsl yalan bilgi sorumsuzluk şikayet birimi