folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Yeni Kasa Topladık Görüntü Yok



Yeni Kasa Topladık Görüntü Yok

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OdiN
    OdiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Nisan/2008
    Erkek

    şu an çok çılgın bişey fark ettim reset tuşuna basınca işlemci fanı iki kata yakın bi hızda dönmeye başlıyo bıraktığımda eski haline dönüyo :D lan msi yaktın beni

    OdiN tarafından 02/Nis/14 17:03 tarihinde düzenlenmiştir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    reset tuşuna basınca makina resetlendiği için cool n quiet devreye girmez tüm hızla döner fan bunda anormallik yok. Resetten sonra düzeliyorsa anakartın biosu sağlam demektir cool n quiet devreye giriyordur zaten. Bende de var bitane msi anakart kasayı ters çevirip yatırdığımda ekrana görüntü geliyor, kasa düz konumdayken ekrana görüntü gelmiyor, bios geç kendine geliyor. Bunu yaşadıktan sonra msiden uzak durmaya başladım zaten :D


    :|
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OdiN
    OdiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Nisan/2008
    Erkek

    bende mi sağa sola yatırsam acaba işe yarar mı dersin :D

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OdiN
    OdiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Nisan/2008
    Erkek

    yaptığım global araştırmalar sonucu sorunun bios sürümünün eski olmasından kaynaklı olduğu kanısına vardım yardım eden herkeşe çok teşekür ediyorum.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jubei
    Jubei's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek

    Ee sorun cozuldumu ?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JuMaN
    JuMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2012
    Erkek

    Bende bi ara akraba kasa toplamıştım vatancomputer da aldık dükkana getirdik dügmeye basıyorum siyah ekran geliyor açılmıyor ram sök tak hdd derken en sonunda  vatanpc yolunu tuttum yolda giderken bi toplayan elemanı arayım dedim yanlış birşeymi var dedim pc açılıyor siyak ekran geliyor öyle duruyor dedim abi biz ona windows kurmadık dedi :) sonra geri getirdim windows kurdum makinaya.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aksata
    aksata's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2009
    Erkek

    kasanın vida deliği çıkıntısından bir tanesinin karşılığında anakartın deliği denk gelmiyorsa olabilir. Çünkü anakartta bir yerleri kısa devre yaptırabilir.

    bios yazılımında bir sıkıntı olabilir usb ye o anakartın bios sürümünü yükle usb den açılışını yap.


    Bazıları özgürlüğü sadece kendileri gibi düşünenlere reva görüyor...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanacasta
    sanacasta's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2003
    Erkek
    OdiN bunu yazdı

    yaptığım global araştırmalar sonucu sorunun bios sürümünün eski olmasından kaynaklı olduğu kanısına vardım yardım eden herkeşe çok teşekür ediyorum.


     Global araştırmanın sonucuna bak. Bios eski olsa ne olur yeni olsa ne olur. Ben bundan 6 sene önce bir bilgisayar monte ettim vidaları her bulduğum deliğe taktım anakartı yakmıştım ve çalıştırdığımda fan dönüyordu görüntü ve uyarı sesi yoktu. Bir keresinde de ekran kartı yanmış onda da fanlar dönüyordu uyarı sesi yoktu. Emanet bir ekran kartı bul tak hala açılmazsa anakart yanmıştır. Ram hatasında mutlak bipler ama minik hoparlör takılı değilse biplemez galiba...

    sanacasta tarafından 02/Nis/14 20:59 tarihinde düzenlenmiştir

    https://twitter.com/ElliotticianRB
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek

    Bence kablo bağlantılarında bir sıkıntı olabilir.


    Bu imzayı her gördüğünüzde 4gb kotanızın 0,00000358559191226959228515625 azalmaktadır. Bilerek ve istenerek bu imza yapılmıştır. Amaç kotanızı sömürmektir
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Draenei
    Draenei's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2007
    Erkek

    muhtelemen biosta görüntü olarak pc-express işaretlidir. ekran kartında olmayınca görüntü vermez. bios ayarlarından ekran'la ilgili bölümü bulup ordan görüntü onboard yap de, advance setup bölümünde falandır. onu bi dene. başlangıçta bios'a girerek..


    Kullu nefsin zaikatul mevti summe ileyna turceun ANKEBUT 57
Toplam Hit: 3245 Toplam Mesaj: 46