Zippo‘Dan Anlayanlar.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    casey
    casey's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2010
    Erkek

    Arkadaşkar bildiğiniz üzere piyasada çok sayıda orjinale benzer zippo var arkadaşım askere gitmesi nedeniyle 1 adet zippo verdi çakmamıdır değilmidir sormak ayıp olur diye sormadım sizce bu zippo orjinal midir?

    Zipponun altında A Zippo 03

    BRADFORD.FA. MADE IN U.S.A Yazıyor iç tabakadada çakmağın iç gövdesindede KEEP AWAY FROMCHILDEREN AFTER FILLING WIPE LIGHTER & HANDS BEFORE IGINITING Arka yüzeyindede LIGHTER DOES NOT SELF EXTINGUISH CLOSE CID TO PUT IT OUT Yazıyor desteklerinizi bekliyorum.:) şimdi fark ettim lütfen konu çay sıgara falan muhabbetinden baltalanmaması dileğiyle :D

     

     


    Zamanı durduramazsın.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoobay
    whoobay's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ekim/2003
    Erkek

    Fotoğraf net görünmüyor. Ama göz kararıyla baktım, orjinale çok yakın sahtelerden olabilir. Trabzon sporlu görmedim hem de.


    Herşey kolaydır, bazen değil işte ∆
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpArK
    SpArK's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Zippo haricinde herseyi cekmek istercesine cekmissin, zippo bugulasmis, arkadaki hersey net gozukuyor :)

    Niye boyle yazdim, arkadaki o sekil bardaktaki sekerli cayi kiskandim! Bayadir icmiyorum oyle, ozlemistim :)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    casey
    casey's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2010
    Erkek

    SpArK bunu yazdı:
    -----------------------------

    Zippo haricinde herseyi cekmek istercesine cekmissin, zippo bugulasmis, arkadaki hersey net gozukuyor :)

    Niye boyle yazdim, arkadaki o sekil bardaktaki sekerli cayi kiskandim! Bayadir icmiyorum oyle, ozlemistim :)


    -----------------------------

    sana çay sözüm olsun uyku sersemi çekiyim dedim hiç arkaya bakmadım ilk tbt buluşmasında görüşmek dileğiyle.


    Zamanı durduramazsın.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    anladığım kadarı ile orjinal bir zippo.

    üstündeki trazbonspor renkleri arması vs. yapıştırma istediğin zaman sökebilrisin yani.

    sonradan yapıştırılıp yapılmış.


    http://www.leyladansonra.com/
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    casey
    casey's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2010
    Erkek

    BarisYigit bunu yazdı:
    -----------------------------

    anladığım kadarı ile orjinal bir zippo.

    üstündeki trazbonspor renkleri arması vs. yapıştırma istediğin zaman sökebilrisin yani.

    sonradan yapıştırılıp yapılmış.


    -----------------------------

    kolay sökülücek gibi değil ama söküldüğünde şekli bozulmazsa hemen sökmeye çalışıcam orjinalse olmadı tobaccoda söktürürüm şansımıza bak trabzonsporlu cıktı :D


    Zamanı durduramazsın.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mad Scientist
    AMpul
    AMpul's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    lan bende ne zamandr çay ıçmedığımı anımsadım ,kettle bozuk :( vay amk ne dıye gırdım konuya sıgara ıçsem neyse :|


    What I cannot create, I do not understand. — Richard Feynman
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bamboocha
    bamboocha's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2011
    Erkek

    orjinallerde işleme oluyo hocam oyle yapıştırma degil çaki anlicaan :)

    edit: sonradan yapıştırıldıysa bilemem


    kızgın mermi namluda, azgın pipi donda durmazmış.derviş dervişe sırayla binermiş.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    casey
    casey's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2010
    Erkek

    bamboocha bunu yazdı:
    -----------------------------

    orjinallerde işleme oluyo hocam oyle yapıştırma degil çaki anlicaan :)


    -----------------------------

    hocam var böyle modelleri biliyorumda geri kalan özellikleri nedir basit bir yapıştırma değil üstündeki çok enteresan birşey


    Zamanı durduramazsın.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek

    Çakma bu hocam. Bu tip ucuz yapıştırma işleri pek kullanılmıyor.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    yahu hemen çakma ettiniz çakmağı :D 

    basit bi çıkartma altı üstü.

    aynsını kuzenime şu plakalara takılan kırmızı TR işarei var onu kesip yapıştırmıştık bunun gibi olmuştu.

    üstü silikonlu bi çıkartma işte :D


    http://www.leyladansonra.com/
Toplam Hit: 2472 Toplam Mesaj: 20