Elektrikli Araç Kullanan Müridler
-
Merak ettim aramızda benden başka kullananlar var mı?
Sıkıntılarımızı merak ettiklerimizi buradan paylaşalım dedim.
mesela hangi şarj cihazını kullanıyorsunuz?
nelere dikkat ediyorsunuz? -
8 nisan 2022de almışız adaptörü
iş yerine CEE kablo çektik
20-80 arası şarjda tutmaya çalışıyoruz genelde
https://www.amazon.com.tr/gp/product/B0891X3BJK/ref=ppx_yo_dt_b_search_asin_title?ie=UTF8&psc=1
-
Hangi araclari kullaniyosunuz, 100km basina maliyeti ne sehir ici disi vs. eklerseniz guzel olur.
-
zoe
52kW batarya
şarj ederken 55-60kw arası enerji harcıyordur
izmir/sanayi elektriği kaç lira ona bakmak lazım
ben hızlı kullanıyorum 200-250 km
kardeşim tasarruflu 350-400km görüyor tek şarjda
edit
kendin şarj etmez dışarıda şarj edersen 1kw 7-8-10 lira falan. LPG'den pahalıya geliyor :d
noname tarafından 02/Haz/23 14:20 tarihinde düzenlenmiştir -
noname bunu yazdı
8 nisan 2022de almışız adaptörü
iş yerine CEE kablo çektik
20-80 arası şarjda tutmaya çalışıyoruz genelde
https://www.amazon.com.tr/gp/product/B0891X3BJK/ref=ppx_yo_dt_b_search_asin_title?ie=UTF8&psc=1
güzelmiş bitirmişler ben de şu goe'lere bakayım diyorum duvara asılan bişey benim için şu an uygun değil.
elektrikli mini kullanıyorum. ortalama değerler çıktıkça paylaşacağım :) -
alakasız belki ama merak ettiğimden soruyorum: youtube da gavurlar normal arabayı elektrikliye çeviriyo. sıfırdan elektrikli araç yapıyo vs . türkiyede bu tarz bişeyin prosedürü nasıl ?
atıyorum yürürü kötü araba aldım elektrikliye çevirdim. bunun için nası bi prosedür izlemem lazım?
ya da kendime araba yaptım sıfırdan atıyorum.
-
yolbulucu bunu yazdı
alakasız belki ama merak ettiğimden soruyorum: youtube da gavurlar normal arabayı elektrikliye çeviriyo. sıfırdan elektrikli araç yapıyo vs . türkiyede bu tarz bişeyin prosedürü nasıl ?
atıyorum yürürü kötü araba aldım elektrikliye çevirdim. bunun için nası bi prosedür izlemem lazım?
ya da kendime araba yaptım sıfırdan atıyorum.
bi lpg için bile kapı kapı dolaşıp belge onaylatıyorsun
karavana çevireyim desen benzer terane
burada yürümez o iş çok zor :D
ticari şarj regülasyonu bile geçen yaz çıktı daha, 2-3 liraya şarj ediyorduk 7-10 lira bandına yükseldi regülasyondan sonra..
ama varmış öyle bi firma Türkyiede duymuştum
şimdi googlea bakıyorum da dönüşüm kitleri falan varmış
sanırım en büyük sorun bataryanın boyutu olur, nereye takılacağı falan olur. belki bütün bagajdan feragat etmen gerekir ama kaza anında da bataryanın güvenliği çok önemli yoksa yaldır yaldır yanıverir pürmüz gibi
Türkiye’de elektrikli araç dönüşümü henüz yapılamıyor. 2016 yılında Resmî Gazete’de yayınlanan bir karara göre, içten yanmalı araçların hibrit ya da elektrikli araç dönüşümü yapılarak trafiğe çıkması yasak. Buna karşın ülkemizde, yurt dışına elektrikli araç dönüşümü yapan bazı firmalar bulunuyor. Diğer yandan ise Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı, elektrikli araç dönüşümünün Türkiye’de gerçekleşebilmesi için “Fosil Yakıtlı Araçların Elektrikliye Dönüşüm Projesi” üzerinde çalışmalarını sürdürüyor.
http://www.devimsel.com.tr/otomotiv/elektrikli-araclar/elektrikli-arac-doenuesuemue.html
-
-
noname bunu yazdıyolbulucu bunu yazdı
alakasız belki ama merak ettiğimden soruyorum: youtube da gavurlar normal arabayı elektrikliye çeviriyo. sıfırdan elektrikli araç yapıyo vs . türkiyede bu tarz bişeyin prosedürü nasıl ?
atıyorum yürürü kötü araba aldım elektrikliye çevirdim. bunun için nası bi prosedür izlemem lazım?
ya da kendime araba yaptım sıfırdan atıyorum.
bi lpg için bile kapı kapı dolaşıp belge onaylatıyorsun
karavana çevireyim desen benzer terane
burada yürümez o iş çok zor :D
ticari şarj regülasyonu bile geçen yaz çıktı daha, 2-3 liraya şarj ediyorduk 7-10 lira bandına yükseldi regülasyondan sonra..
ama varmış öyle bi firma Türkyiede duymuştum
şimdi googlea bakıyorum da dönüşüm kitleri falan varmış
sanırım en büyük sorun bataryanın boyutu olur, nereye takılacağı falan olur. belki bütün bagajdan feragat etmen gerekir ama kaza anında da bataryanın güvenliği çok önemli yoksa yaldır yaldır yanıverir pürmüz gibi
Türkiye’de elektrikli araç dönüşümü henüz yapılamıyor. 2016 yılında Resmî Gazete’de yayınlanan bir karara göre, içten yanmalı araçların hibrit ya da elektrikli araç dönüşümü yapılarak trafiğe çıkması yasak. Buna karşın ülkemizde, yurt dışına elektrikli araç dönüşümü yapan bazı firmalar bulunuyor. Diğer yandan ise Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı, elektrikli araç dönüşümünün Türkiye’de gerçekleşebilmesi için “Fosil Yakıtlı Araçların Elektrikliye Dönüşüm Projesi” üzerinde çalışmalarını sürdürüyor.
http://www.devimsel.com.tr/otomotiv/elektrikli-araclar/elektrikli-arac-doenuesuemue.html
valla saçmalık ya. amerikayı çok kıskanıyorum adamlar harbiden özgürlükler ülkesi.
arabanı elektrikli mi yapcan bam diye yapıyosun. izliyorum youtube da. adam askeriyeden çıkma hummer alıyo elektrikli yapıyo. gidiyo 10dk da plaka alıyo arabaya.
-
Şirkette Elektriki Jaguar, Taycan, Tesla, ix3, e-c4x var hepsini GIO ile şarj ediyoruz onun dışında bir şey kullanmıyoruz.
Genel olarak şunlar çok problem oluyor. Yüksek hızda efsane şarj gidiyor maksimum 120-130 km hızla gidiyoruz onun dışında bazı araçlarda sıkıntı oluyor %30 şarjı varken bir anda şarjı bitiyor ve araç kendini güvenli alana çekip kilitliyor kendini. Bir de şu sanal motor sesini açık kullanıyor herkes. Sesi kapatınca aracın hızını bazen kestiremiyorsun. Motor sesi de olmayınca oyundaymışsın gibi gidiyor araba bir bakıyorsun ibre 200 lerde :D
-
yolbulucu bunu yazdınoname bunu yazdıyolbulucu bunu yazdı
alakasız belki ama merak ettiğimden soruyorum: youtube da gavurlar normal arabayı elektrikliye çeviriyo. sıfırdan elektrikli araç yapıyo vs . türkiyede bu tarz bişeyin prosedürü nasıl ?
atıyorum yürürü kötü araba aldım elektrikliye çevirdim. bunun için nası bi prosedür izlemem lazım?
ya da kendime araba yaptım sıfırdan atıyorum.
bi lpg için bile kapı kapı dolaşıp belge onaylatıyorsun
karavana çevireyim desen benzer terane
burada yürümez o iş çok zor :D
ticari şarj regülasyonu bile geçen yaz çıktı daha, 2-3 liraya şarj ediyorduk 7-10 lira bandına yükseldi regülasyondan sonra..
ama varmış öyle bi firma Türkyiede duymuştum
şimdi googlea bakıyorum da dönüşüm kitleri falan varmış
sanırım en büyük sorun bataryanın boyutu olur, nereye takılacağı falan olur. belki bütün bagajdan feragat etmen gerekir ama kaza anında da bataryanın güvenliği çok önemli yoksa yaldır yaldır yanıverir pürmüz gibi
Türkiye’de elektrikli araç dönüşümü henüz yapılamıyor. 2016 yılında Resmî Gazete’de yayınlanan bir karara göre, içten yanmalı araçların hibrit ya da elektrikli araç dönüşümü yapılarak trafiğe çıkması yasak. Buna karşın ülkemizde, yurt dışına elektrikli araç dönüşümü yapan bazı firmalar bulunuyor. Diğer yandan ise Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı, elektrikli araç dönüşümünün Türkiye’de gerçekleşebilmesi için “Fosil Yakıtlı Araçların Elektrikliye Dönüşüm Projesi” üzerinde çalışmalarını sürdürüyor.
http://www.devimsel.com.tr/otomotiv/elektrikli-araclar/elektrikli-arac-doenuesuemue.html
valla saçmalık ya. amerikayı çok kıskanıyorum adamlar harbiden özgürlükler ülkesi.
arabanı elektrikli mi yapcan bam diye yapıyosun. izliyorum youtube da. adam askeriyeden çıkma hummer alıyo elektrikli yapıyo. gidiyo 10dk da plaka alıyo arabaya.
geçen bir video seyrettim.. adamın biri gitti iflas etmiş bir galeriden
" şu arabayı bana ver " dedi. bisiklet satar gibi verdi.
sonra alan adam da ilana koydu. hemen talibi çıktı. yol kenarında pazarlık yapıp sattı.
parayı aldı cebine koydu arabanın anahtarını verdi ayrıldılar. nasıl bir satış işleri var anlamadım
video da şu 32.30 ...
https://www.youtube.com/watch?v=cCGDiMJ_nIc
bizde notere gideceksin . falan upuzun işi var ...
herşeyden önce erkeklerin arabanın boyasına takması var. onu daha aşamadık :)
farz edelim arabanın rengini komple değiştirdiysem ki keyif benim değil mi
bıkmışım beyazdan boyattım kırmızıya diyelim o arabayı sittin sene satamıyorsun
sanki genelevden çıkmış gibi bir muamele yapılıyor
kardeş biz kendi fikirlerimizin kölesiyiz